|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom? |
|
Hij vond de negers hier niet cool genoeg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee niet zwart genoeg.... Iets met stage toch???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik wil Heiden terug You suck and that's sad |
|
Als het goed is mag en kan hij weer posten. Ik zou zeggen, bel hem. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
sms ook goed ? You suck and that's sad |
|
Hij heeft alweer gepost hoor. beter opletten. Fuck the world and fuck you |
|
wo dan? You suck and that's sad |
|
Vooralsnog enkel in het Now playing topic, voor zover ik weet.zal wel geen inet hebben waar ie nu zit. Fuck the world and fuck you |
|
? waar zittie dan? mail me anders effe. You suck and that's sad |
|
Doe ik wel even op je myspace Fuck the world and fuck you |
|
kan ik niet op tijdens het werk mop. hotmaaaaaaaaail please You suck and that's sad |
|
Done, je hebt mail.hij is trouwens wel bereikbaar via de mobiel geloof ik, maar ik heb hem ook al even een tijd niet meer gehoord, hehe.En dan nog moet je bellen, sms reageert ie niet echt op. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-08-2007 10:27] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Klopt, daar had ik hem inderdaad laatst gespot. Ook in het NP topic op De Muur overigens. Misschien heeft hij ook wel geen zin meer discussies aan te gaan omdat hij weet dat als hij iets te direct wordt of meer dan eens off-topic gaat hij er met het ZM mod-beleid toch weer wordt af gepleurd. Feit is gewoon dat (sommige) mods hier soms wat licht geraakt zijn in vergelijking tot mods op andere fora en van sommige mensen meer accepteren dan van anderen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Feiten, meningen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
.. als XXL het hier niet bevalt, waarom gaat ie dan niet weg? |
|
Voor mij een feit en voor jou als mod een mening. Ik oordeel slechts op basis van wat wel en niet getolereerd wordt. Voorbeeldje? Op fora als de muur post Orlando nog gewoon terwijl hij hier rustig is in vergelijking tot daar. Zullen we er verder maar gewoon niet over in discussie gaan, Grey? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ondat hier, in tegenstelling tot sommige andere fora, af en toe nog eens nieuwtjes te lezen zijn die ook nog daadwerkelijk over muziek gaan en ik in het echte leven toch soms nog wel eens gezellig een biertje kan zuipen met een aantal gebruikers van dit forum? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Precies, en daarom moet je die randdebielen gewoon afvoeren omdat ZM anders net zo'n onoverzichtelijk kippenhok zonder doel wordt. Zoals de Muur bv. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-08-2007 11:34] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik mis de foto's van Morgil wel een beetje! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Check Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hopelijk krijg ik nu ook haatmail. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dankjewel Spectre. Een betere reden om Orlando's buiten de deur te houden is er niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |