|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit is geen lultopic Bruce Banner |
|
Waar is elfensteen gebleven What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ach, wat lief. Je hebt me gemist. |
|
quote: ojee wat heb ik gemist!! roddels graag! |
|
quote: CoD is er niet meer, maar eigenlijk toch weer wel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nieuwe naam ofzo dan? tell me tell me |
|
quote: 1 post verder dan degene die je gequote hebt Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
die ijsregen dus? waarom de ene gaye naam vervangen voor de andere..... |
|
omdat CoD, of IJsregen natuurlijk. Deze zin loopt niet, maar moet duidelijk genoeg zijn. Bruce Banner |
|
Was zelf ook effe een paar dagen weg, server gehackt... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Jij bent gay, niet ik. Stoer doen op t forum, en irl poeslief doen. Bah. *walging* [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 09-09-2005 17:09] Disko Disko Partizani |
|
quote:Gevlucht naar de Bahama's voor alle mensen die hij nog geld schuldig is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: grappig, kankergrappig zelfs. ik ben in het echt net zo'n lul, muts Bruce Banner |
|
quote: Ja die chocolademelk drinkt op een concert SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: lekker man Bruce Banner |
|
MetalGirlOphelia Bas Bin Laden Mithrandir "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ophelia heb ik nog meegenomen op vakantie afgelopen zomer, dus zij is iig terecht |
|
volgens mij is Shakeel ook weg... Suck my piss |
|
quote:IRL ben je best okay. Haalt de boel nu wel naar beneden, omdat je op i'net zo stom doet. Disko Disko Partizani |
|
quote: Vertel eens wat nieuws LUL! |
|
quote: Hij is vast bezig met een nieuwe account maken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Of bezig met het zwanger maken van zijn nieuwe vriendin |
|
Dan zien we die vast nooit meer Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Jammer hoor. Daar gaan mn lekkere Indiase gerechten.... Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |