|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die is richting de Trance kant gegaan en wil niets meer met metal te maken hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nepmetaller On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee? Aragorn waarschijnlijk? "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Yup. dood |
|
quote:Je staat in m'n MSN lijst Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Nou war gij precies uitvreet weet ik ook niet maar iets met metal, lang haar een een veel te grote cd verzameling opbouwen is het iig niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Big Fat Bastard |
|
moet hij zelf weten: people change (damn right they do ) ik ben het tel. nr. van Mithrandir kwijt. kan iemand me daar aan helpen? ...ik mis hem zo ... Bruce Banner |
|
Waar zijn JFrost en ' ' gebleven? En waar the fuck is Doomy? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
ja vertel et is SCHAEP |
|
Zijn jullie nog steeds bij elkaar? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik mis je. |
|
quote:Ja, ik en JFrost daten regelmatig, maar zie hem nooit meer op ZM Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: What the fuck |
|
Doomy is gebanned. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hey ik doe alleen uitspraak over mijn waarnemingen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:O... en McDoom dan? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: We komen straks pas weer samen, na elkaar bijna 2 dagen gemist te hebben. |
|
Ja, en nou houden jullie op met slowchatten of er gaan mensen Doomy achterna! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ook! McDoom nog eerder dan de Stem Van.... Godver I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
post die dekselse Camps ZesZesZes hier nog? mvg wk10 |
|
waar was ik gebleven... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik mis essessie en Zaadwurst een beetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Donders! Ge hebt gelijk! Die is al een poos niet geweest! @Ara: welcome back FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |