|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik mis VARGEN666 nog steeds Wiegen Meister ! |
|
quote:TOET TOET Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Nog steeds je centen niet jong? |
|
quote: Idd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Lekker ouwhoeren over ouwe games enzo. Oud Vuil. |
|
quote: Hmmz, eigenlijk gewoon lekker ouwehoeren over alles. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ik niet, zie hem elke maand minstens één keer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
jammer dat invictis hier de laatste tijd niet is... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-10-2004 2:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
idd, hij is ook bijna nooit meer op msn... Bruce Banner |
|
quote: Je bent niet de enige, ik mis hem ook heel erg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik doe hem volgende week zondag de groeten van je! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doe maar weer populair hoor, Grey. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Nee, daar ga ik ook al minstens 1 jaar al vanuit dat ik het niet krijg. quote: samen huilen ? quote: idd, en mee zingen met Del Shannon Daar was hij goed in !!! quote: Jij wel hé,........... quote: quote: Doe ook maar namens mij !!! Wiegen Meister ! |
|
Moest er iemand mij missen.... *waves* Ik ben er nog hoor!!!Ik heb alleen niet zoveel tijd om te posten...en k heb eigenlijk ook niets zinnigs te vermelden You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Euh,waar is Nightshade? spelfout weggehaald... |
|
Denk eerder dat "wie" de enige relevante vraag is. Het antwoord erop: Just anothor expendable N00b. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ah troost je binnenkort ben ik er weer hoor! HEUJ!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
waar is nekro gebleven dan? |
|
quote:Is die niet geband als Lord Gore? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
heb weer een hoop gemist dan geloof ik. |
|
quote:Sterf, jij harteloos wezen @Ghoullie: Ja ik ook wel, weet bv niet waarom precies ie geband is (hoewel die reden mogelijk voor de hand liggend is). [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 23-10-2004 17:45] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Hij is niet geband KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geen idee waar ie is dan. "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |