|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar is Nimmer Nuchter? |
|
Sneeuwijte was er vandaag nog Ze was nuchter zowaar |
|
quote: Ohw gemist dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Poepoe..ze is in ieder geval een stuk minder bitcherig dan jou skorem. Speaking of Mayo...where is Mayo? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Mayo is allang weer terug. Waar is Mutilator? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ... achter de bank, onder het bureau, tussen de muren... verstoppen, iig Bruce Banner |
|
chasing underwear I guess |
|
Nu weten we het wel... |
|
invictis ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Xpositive? zal wel op een hardcore forumpie zitten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
robbemans?? spelfout weggehaald... |
|
quote: zag ik vanminddag op metalfan staan.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Volgens mij is die een jaartje of 300 geleden gebanned omdat hij een keer dronken heeft gepost. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Flikker op met je anti-mod stemmingmakerij Blijkbaar heeft Robbemans een leven gekregen en geen zin/tijd meer om hier te posten. Wees blij voor 'm.. nou jullie nog. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik dacht serieus dat hij gebanned was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:? |
|
quote: Ja,jij bent lekker.Net een nieuw redactielid,en nu ga je de mensen een beetje aanraden om vooral een leven te krijgen,en vooral niet te vaak op zm komen spelfout weggehaald... |
|
quote: Hij waarschuwt ze juist voor de nieuwe redactieleden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Geen mail van Zillah gehad begrijp ik? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ook niet, stuur eens door? |
|
quote:Is erg ontopic trouwens, omdat Zillah er ook al een tijdje niet meer is geweest... Sorry Schaep, ik heb m na 5 regels weggemikt; ik weet alleen dat er een zeker iemand bij betrokken is die nu de avatar van Dunne Hein siert. Heus! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Serieus? Waar is Mutilator gebleven trouwens? |
|
quote: Mutilator?Is er nog steeds hoor... spelfout weggehaald... |
|
quote:Zeg Schaep, wil je geen oude schaepen uit mijn sloot wrikken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |