|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij speelt ook als gastmuzikant bij Satyricon. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 20-08-2006 12:04] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ken alleen die eerste 2 CD's van KoK, en die zijn goed te pruimen. Deze mini ken ik niet. This is Zodiac speaking... |
|
waar is die te krijgen? ik ken wat oude troep van Keep Of Kalessin, een mayhem cover en de ''klassieker'' through times of war en als Atilla erin meedoet, dan moet ik em zeker hebben beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:Ik heb mijn exemplaar gewoon bij Displeased vandaan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb de laatste cd ook, hij is erg goed. Het nummer Come Damnation vind ik met kop en schouders boven de andere nummers uitsteken, de duisternis druipt ervanaf bij dat nummer. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Je moet me het eens laten horen. Klinkt veelbelovend F*ck hippies |
|
Heb hem al een hele tijd (gedownload). Machtige schijf vette duistere black metal! Een voorbeeld voor vele andere. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
heb net het titelnummer op mp3 gekregen, klinkt idd niet verkeerd, alles behalve dat end an vooral die stem van atilla, dat het zo'n enorme herkenbare klank geeft... had ook zonder zijn stem gekund, met de vocalen van die gast op Through Times Of War bijv., had een meer eigene klank gecreëerd, maar ik heb er door mijn fanatisme richting Atilla geen bezwaren op aanrader voor mensen die technischere blackmetal ook kunnen waarderen nu het origineel nog krijgen vanuit frankrijk, ben ik helemaal blij beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Jorisjoris op soulseek; ik heb alles van ze geshared. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik vind de 'gore' stem van Atilla juist perfect bij de muziek passen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:ik ook hoor, maar atilla loopt een beetje te lobbyen bij elke band volgens mij om te zingen, of andersom... ik ben verslaafd aan zijn vocalen, maar die vocalen van Through Times Of War zijn er ook uitstekend bij denk ik zo, heeft meer een eigenbeeld van KoK, als elke band op elk album een andere zanger heeft, dan vind ik dat waardeloos, is het niet meer dezelfde band... wel dezelfde naam van de band, maar het klopt gewoon niet.punt. [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 18:02] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:WAAR DE FUCK BEN JE DAN. BIJ SHIRLEY OFZO? F*ck hippies |
|
quote: *fluit onschuldig* Kom vanavond thuis, zal ik je meteen even boven in de wachtrij zetten. Nog even geduld dus. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:12 uur s' nachts zeker... of dan besluit je opeens bij haar te slapen.. Dan moet ik deze duister makende zwart metaal missen bij mijn slapengaan. F*ck hippies |
|
Of je kan op soulseek alvast in de wachtrij gaan staan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik heb nu de eerste 2 nummers van reclaim binnen... IX begint gaaf met die sample uit Dune... die kan ik nu dus weggooien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik had al jaren "Agnen.. A journey trough the dark" in de kast staan, maar dit is wel een stukkie beter.. jammer van dat laatste nummer, die is nogal kut imho [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-05-2004 13:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
agnen moet ik echt nog een keer de tijd voor nemen om er es lekker naar te luisteren objectief, vond de zooi die ik ervan gehoord heb niet geweldig, slecht afgemixt enzo beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Die ouwe poep is echt niet cool, maar als de nieuwe beter is moet ik daar maar een keer naar luisteren. Soulsucking to infinity... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-05-2004 22:21] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb deze rakker nu een dag in huis en ik moet zeggen dat hij me wel bevalt, wel wat kort echter, maar daar is het een mini voor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Man, dat laatste nummer is veruit het beste nummer van de hele cd! |
|
quote:je begrijpt me niet, ik heb het ook een beetje krom neergezet... het laatste nummer van Agnen is zeker het beste nummer, het heet ook Agnen trouwens. Het laatste nummer van Reclaim vind ik niks aan, muzikaal niet en vocaal al helemaal niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat nummer is echt een van de beste black metal nummers van het jaar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb vanwege dit topic "Agnen" maar weer eens uit de kast gehaald na jaren en het is goddomme een megalekker blackmetal plaatje.Zonde dat ik deze cd zolang als stofcollector in mijn kast heb laten liggen. Ben daardoor wel benieuwd naar de nieuwe mini cd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
M. je had die nieuwe KoK gisteren bij of niet? Hoe is tie? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |