|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ROFL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is geen bewijs... FOTO'S!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Tering, kun je eens stoppen met dat happen? Ik word er een beetje moe van om in elk topic hetzelfde te moeten lezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: kruip dan in je bed of zo Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Of moet ik ff een topic aanmaken waar je jezelf belachelijk kan maken? Dan hoeven de andere topics er tenminste niet onder te lijden... Want aan 1 kant is het allemaal best vermakelijk om te lezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
GE-FUCKING-WELDIG KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja hoor, omdat jij overal hetzelfde post moet heel ZM het bed in kruipen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ban me dan eh Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:" Nog een laatste woord? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: wat ben ik blij dat ik niet op jullie domme kop moet kijken Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Welk gedeelte van het woord "stoppen" snapte je niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Kerel....zij heerscht! Hoeveel mensen ken je (Belgen inbegrepen) die in staat zijn om telkens weer te happen terwijl ze zeggen dat ze niet happen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou je zegt het zelf al. Black kan blijven heerschen ookal is het wat minder strak en de productie een tikje sucky. Dat is bij death wel anders En black kan dieper en verder gaan dan b.v. death. quote:Waarom voel jij je aangesproken Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: en jullie willen dat ik stop? Laat me dan gewoon gerust eh...djeezes Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Teloorgang van de metalscene...Sja...Niet iedereen kan hetzelfde apprecieren,maar ik moet zeggen dat het nieveau van de nieuwbakken bands wel erg laag ligt Leaves' eyes bvb.Heel teleurstellend,aangezien ze beter dan dat kan.Naja,dan niet... [Dit bericht is gewijzigd door Nightshade op 08-06-2004 23:35] You will beg me to kill you!!! |
|
quote:Niet omdat 't over metal gaat, that's for sure quote:Meen je dat? Die vind ik dan weer aardig op niveau. Heb de CD nog maar twee keer kunnen luisteren, maar hij kruipt weer aardig terug op in de richting van het oude werk! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-06-2004 23:37] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dan ken je niet genoeg bands F*ck hippies |
|
quote: quote: Mag ik daar nog even wat aan toevoegen? Maak ervan "mensen die telkens weer happen, zeggen dat ze niet happen en als ze erop gewezen worden dat ze happen, doodleuk de schuld bij ons leggen" of zo... Waar is mijn popcorn? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Tsja, ik had aanvankelijk nóg erger verwacht... Maar ik heb dan ook de latere Theatre of Tragedy eigenlijk nauwelijks meer gevolgd. Ben afgehaakt na Aégis (en die vond ik net op het randje). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik vind het ook maar niks... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: noem eens namen dan, want hier ben ik het zeker niet mee eens! Het nIEveau wordt verlaagt door de onaflatende stroom van bandjes die denken ook een plaat op te moeten nemen in hun oefenkelder c.q. studio, terwijl ze geen poot hebben om op te staan. Dat dit ook goed af kan lopen bewijst Textures..... |
|
quote: hmm...en nu zitten ze te kankeren op een typo Niemand is hier nog veilig voor jullie afkrakingen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ehm, je vraagt er nu zelf om hoor. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja,hoor.alsof je iemand écht kunt beoordelen op basis wat iemand op een forum post. En typo's...als ze dan al gemaakt worden(door mij of iemand anders)...Goh,wat een ramp hoor!!!Wat moet dat een dom persoon zijn Kortzichtigheid alom Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |