|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
niks is met Venom, Bathory, Slayer enzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Zeg ik dat dan? |
|
quote: ja, overduidelijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
De teloorgang van de metalscene komt door Amerika. Hier is de ontwikkeling van mallcore op gang gekomen. En hier komen ook de verraders zoals Metallica vandaan. Onze metalscene zou nog levendig zijn, als Amerika de almachtige principes van de metal scene zou ondermijnen. Een voorbeeld is ook het laatste concert van Slayor en Slipknot. Ik word hier dol triest van en mijn zwaremetalen hart snikt af en toe van verdriet waarom de metal scene dit lot heeft verkregen. Wat hebben wij fout gedaan.. F*ck hippies |
|
quote: Juist. Ow: en de meest kortzichtige |
|
quote:Kut he, als bands zich niet aan jou regels houden |
|
Ik kan er soms niet van slapen F*ck hippies |
|
LOL! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
schop F*ck hippies |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Maar wat is dan het verschil tussen metal heads en metalliefhebbers? Alleen de kledingstijl? Is metalhead een modeverschijnsel of gaat het om de muzikale voorkeur... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 08-08-2004 22:23] |
|
quote: Ik denk zelf dat je als je jezelf een metalhead noemt daar ook een bepaalde attitude bij komt kijken. Metalliefhebbers, daarvallen metalheads ook onder, maar ook de mensen die zich qua uitstraling 'normaal' kleden etc. |
|
quote: quote: Welke jeugdculturen ter vergelijkingsmateriaal ken je dan wel ? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2004 23:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Metal is toch geen jeugdcultuur, maar een van de weinige scene's waar ook (of vooral)oudere muziekliefhebbers in zitten? |
|
quote: Je hebt gelijk; het is een subcultuur waar zo'n beetje alle leeftijden mixen. Bij andere -niet alle natuurlijk- subculturen gebaseerd op muziek is dat trouwens wel anders dus daarom vraag ik me nog ernstiger af waar Chelman en Snaack hun conclusies op baseren; het is blijkbaar ook populair om zogenaamd intelligent proberen te lijken door dingen die je tof vind af te kraken tegenover anderen die datzelfde tof vinden; stoer hoor Chelman en Snaack [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2004 22:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Maar wanner heb je het recht om jezelf dan een echte true metalhead te noemen? |
|
quote: True is een beetje een uitgewoond begrip ondertussen. 'Jezelf zijn' is geen optie omdat je dan met de meute alto's en wannabegoths de schroothoop opgeveegt wordt. True zijn brengt voornamelijk beperkingen met zich mee volgens mij. www.truiemensen.tk verschaft wel wat informatie. Wel MF-georienteerd, dus truee ZM-ers, wees gewaarschuwd. |
|
quote: Ach, dat is vast ook een trend. Dat waait wel weer voorbij. Oud Vuil. |
|
quote: Denk je, dat die er écht zijn? Ik kan me niet voorstellen, dat er iemand is, die alléén maar naar metal luisterd. Dan heeft die iemand oog/oorkleppen op, die maar eens snel verwijderd moeten worden. Oud Vuil. |
|
quote: Metalheads met oogkleppen voor? Dat is niks nieuws volgens mij. Maar inderdaad, vrijwel iedereen luisterd wel eens wat anders. |
|
Ik luister naar de Creedence Clearwater Revisited en Man At Work, maar ik ben dan ook geen metalhead. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Pleur dan op hier. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Creedence clearwater revival en Men at work The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja, copyeerde het ff van een mp3tje die ik nu toevallig luister, lastig, die foute titels. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 08-08-2004 23:16] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |