|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope. |
|
quote: dan ben je niet oud. |
|
of reeds geheel kaal Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Of geen van beiden. En ik kan het weten. |
|
quote: je bent niet oud en niet kaal? |
|
Geen-van-beiden. Das best moeilijk, hè? Genoeg over mij nu. |
|
jij houd je liever gehuld in anonimiteit? |
|
quote: ja, JIJ post wel verdacht vaak hier.... daar moeten we maar's wat achter gaan zoeken.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
volgens mij draagt oud vuil skate broeken en luistert hij slipknot. |
|
quote: [HELE gemene opmerking ] Daarom zijn jullie gestopt met J.D? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Om allemaal in andere bandjes de teloorgang nog meer te bespoedigen? Denk wat je wilt. |
|
quote: Haha, touche. (p.s: ik bedoelde 'm niet lullig hoor ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
oud vuil is lief en zacht verder denk ik dat je niet objectief genoeg kunt zijn als individu om teloorgang in de mond te kunnen nemen mbt tot het onderwerp "metalscene" :p |
|
Het woord "teloorgang" komt ook wel erg dramatisch over... alsof we de fakkel niet zouden willen overdragen naar de jongere generatie metal-liefhebbers. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ach wel, wel als je een beetje afstand neemt, dat gaat best. Toe maar 's, 1, 2, 3, hoppakeetje. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
precies ! liever niet... maar als het niet anders kan. we are no longer immortal :p |
|
metal is alleen groter geworden volgens mij... |
|
quote: En het zal nog groter worden! En de wereld overheerschen!! MUHAHAHAA!! [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 08-05-2005 23:16] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Metal is alleen (tijdelijk) meer commercieel geworden is beter gezegd.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
metal is de drijvende kracht achter het universum.Omdat de val van de mens begon met het misbruik van liefde, heeft de mens ware liefde verloren. Daardoor is het de vraag hoe we weer die ware liefde kunnen terugwinnen. Het verlies van ware liefde houdt het vallen door overspel in. Met andere woorden, ware liefde werd verlaagd door het misbruik van de geslachtsorganen. Om dit te herstellen moeten we deze organen op de juiste manier gebruiken. Het zaad van de gevallen liefde in de Hof van Eden werd gezaaid gedurende de jeugd van de eerste voorouders van de mens. Daarom oogst de mensheid nu in deze laatste dagen de vruchten van de val bij de jonge mensen. Dit is de reden waarom er tegenwoordig zo veel chaos en verwarring is met betrekking tot seksualiteit. Dit probleem kan alleen opgelost worden met wat ik "absolute seks" noem. Alleen het concept van absolute seks en het in de praktijk brengen daarvan kan de ondergang van de familie een halt toe roepen en de ontaarding van de jeugd krachtig tegengaan. Absolute seks staat gelijk met metal!!! :p |
|
quote: Dus wat moeten we nou doen, o here spuitpoep? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ik ben enkel de boodschapper, de richting neemt U zelf mijn advies: houd haat en agressie als drijfveer en beschimp zoveel mogelijk de zaken die u nooit kan bereiken : oppervlakkigheid, geluk, populariteit en alles daarrond. Sex zoveel mogelijk en probeer uw metalfilosofie over te dragen als een visie en niet een houding... that will do it! :p |
|
quote: Hehe. |
|
hmmm, eigenlijk is metal energie en word die neergezet als agressie en haat. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |