|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2004 23:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: * Zoekt in de mp3tjes van oude grijze vader* Creedence Clearwater Reviva - O zoezie kjoe hmm niet slecht |
|
quote: Win ik nu een prijs? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Die bestaat wel, halve revival, zeg maar. http://www.creedence-revisited.com/home.html Oud Vuil. |
|
quote: Ja de prijs voor grootste oelewapper die denkt bands te kunnen kennen vanaf louter mp3's Jouw prijs is een gratis ritje in de grindmolen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2004 23:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb die creedence albums idd slechts op mp3, maar dan ben ik toch niet meteen een oelewapper? [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 08-08-2004 23:25] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 08-08-2004 23:25] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: OK een wappie dan; point is: weet tenminste waar je naar luistert The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat weet ik dan ook, ik zeg ook niet dat ik een fulltime creedence luisteraar ben, zo nu en dan zet ik een nummer op. Dat maakt mij niet meteen een creedence kenner Maar ik snap je wel hoor, ik ben nieuw en jij bent de doorgewinterde zwaremetalen meneer, dus op mij kankeren is slechts een fase. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 08-08-2004 23:30] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Zonder John Fogerty The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee jij snapt me niet; het interesseert me geen bal hoe lang of kort je hierop dit board zit; jij denkt het in eerste instantie beter te weten door Man at work door te douwen terwijl je niet weet waar je het over hebt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik bedoelde met man, 'dude, who cares'. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: ...maar dat tik je niet: probeer je er maar niet onderuit te lullen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: okey okey, Ik luister het werkelijk al eeuwen, het nr 'down under' iig, en ik maak altijd die fout. who cares man, zit jij soms aan de wijsheids groente? Ga je mij nu spanken? [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 08-08-2004 23:40] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Ga maar gebukt staan.. |
|
ey .. mortiis! |
|
met dank aan gunman(voor de foto) btw... |
|
quote: Wie kent dat nummer niet? Zelfs elke 538-luisterende muzikaal zwaar onderontwikkelde ongeletterde zojuist geimporteerde illegale kankerallochtoon kent dat nummer compleet uit zijn hoofd. Alleen missen die apen het heerschende introotje dat bij dat nummer zit. En het is Land Down Under, dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 08-08-2004 23:47] |
|
quote: nee hoor down under, gelukkig weet elke willekeurige 538-luisterende muzikaal zwaar onderontwikkelde ongeletterde zojuist geimporteerde illegale kankerallochtoon dat wel... |
|
mp3, mp3, daar gaan we weer. Lp's van eerder genoemde bands liggen voor 70 eurocent bij de gemiddelde snuffelhal. Weet je meteen hoe je het schrijft. Oud Vuil. |
|
quote: toch nog 70 cent, dat is al 1/5 deel van een whopper! [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 08-08-2004 23:52] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Laat me raden: Je bent 150 kilo zwaar en hebt een harde schijf vól met mp3's. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-08-2004 23:54] Oud Vuil. |
|
quote:0tolerence heeft nieuwe nickname? (wacht op enorme hap) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-08-2004 23:55] |
|
Ik ben een gratenzak. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |