|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: F*ck hippies |
|
quote: Inderdaad een geweldige band, heb ze laatst gezien in de Oosterpoort. Maar goed, dat is dan weer niet helemaal on topic. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-06-2004 17:47] |
|
Je bent gewoon uitgelult Count Usher. Daarom zeg je niks meer behalve een persoonlijke aanval. F*ck hippies |
|
quote:ho wacht, als het daar op lijkt heb ik de verkeerde band voor me haha hoe kom ik dan bij porcupine tree verdomme We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
[quote]Op 7 juni 2004 17:47 schreef HgarrothwulfF het volgende: ik schijn jou niet te zijn, vind ze allebei klote, neem een zangeres als die van darkened nocturn slaughtercult of dracena: dát is een stem ach, je weet toch niet hoe celine dion klinkt als ze in een metalband zingt, voor hetzelfde geld is ze dan een topper in de underground. |
|
quote: Ach...een beperkte geest kan ook prettig zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:kan dit topic naar het onzin forum? [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-06-2004 17:50] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:? lees homo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik heb even de PT topic voor je omhooggeschopt.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ignorance is a bliss. maar ik geraak toch ook niet over dat schreeuwerige van hardcore terwijl necrophagia dan weer zo intens goed vind. soms snap ik mijn eigen niet. zelfs als er dan zo een metalcore band is met typische hardcore screams is het stereo af |
|
quote:Je maakt wel eens vaker van dit soort fouten. Herinner je die christenlijke black metal nog? Ondskapt? F*ck hippies |
|
quote: ROFL DRACO SIT MIHI DUX-----O JESU!!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ssssst ik meende echt christian religious bm te lezen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: waarom vind je dit nu onzin? zet een onbekende celine dion in een groep als tristania en niemand zal er over lullen dat ze een foute stem is. metal is in de eerste plaats een ingesteldheid gekleurd door het materiaal die gebruikt wordt en de stem en de teksten. |
|
quote: Nee, hoor. I could go on all night! We raken er gewoon niet uit. Jij hebt jou (naar mijn idee) bekrompen visie, ik heb de mijne. Over smaak valt nu eenmaal te twisten. Toch nog een kleine persoonlijke aanval: Stop met die werkwoordsfouten! Samen met HgarrothwulfF ben je verantwoordelijk voor het kelderen van het grammaticaal niveau van dit topic. Als leraar Nederlands raakt iedere werkwoordsfout me diep in het hart. I'm begging you! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:maar wat heeft dione met metal te maken? wel eens wat van haar muziek gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-06-2004 17:57] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:alinea 1: en wat zeg ik nu de hele tijd? alinea 2: in your wet dreams We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Grindcore toch? |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Op 7 juni 2004 17:43 schreef Chelman het volgende: Je hoeft het helemaal niet te luisteren of mooi vinden. Ik doe dat ook niet want ik vind het geen reet aan. Maar....ik ben wel in staat om het kaf van de koren te scheiden ongeacht of IK het PERSOONLIJK wel in mijn CD speler zou zetten. Zo doet me een Mariah Carey of Whitney Houston echt 0,0 maar ik vind dat ze beiden een schitterende stem hebben en geweldig kunnen zingen. Daarvoor hoef ik zelf niet idolaat te zijn van de dames in kwestie. -------------------------------------------------------------------------------- ik schijn jou niet te zijn, vind ze allebei klote, neem een zangeres als die van darkened nocturn slaughtercult of dracena: dát is een stem ik heb het koren al een hele lange tijd geleden van het kaf gescheiden, ga nu niet beginnen met andere soorten metal, omdat ik ze bij voorbaat al niks vind... wat wordt bevestigt als ik ergens een nummer van een zo'n band hoor -------------------------------------------------------------------------------- jij doet alsof zangeressen die in een metalgroep spelen beter zijn dan andere, terwijl dat op zich niets zegt over hun kwaliteiten. tis appels met peren vergelijken. en jij lijkt me geen fruitboer |
|
quote:Goh, als leraar Nederlands zou ik wel van je verwachten geen persoonlijke aanval te gebruiken. Dankzij dit soort gezeik kom je juist niet verder in een discussie. F*ck hippies |
|
quote: we zullen het kofschip van het kafschip moeten scheiden vrees ik..... |
|
@northnogwatsatanmoederdinges maar waar gaat dit topic nou over dan? alle muziek? algemene stromingen? metal toch? is dit een metalforum? [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-06-2004 18:02] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: kofschaep? |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |