|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
dan niet hoor ow ja..ooit gehoord van sarcasme? [Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 17-05-2005 19:00] |
|
OK, het bestaat nog! En dat terwijl we al een stuk in 2006 zitten. |
|
[clichemodus] De metal gaat anno nu ten onder aan tienerposers met skatebroeken en -attributen. [/clichemodus] En ik wil de groeten doen aan mijn cavia/hamsterkruising... |
|
quote:Hybride. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Die luisteren geen metal Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik ben metal, ik ben de scene. Zal jullie allemaal wel even vertellen hoe het allemaal zit |
|
quote: Stoer, ik draag skatebroeken. Nou ja wijde broeken dan. En ik heb geen eens lang haar (helemaal geen haar). Poser ben ik zeg Het zal je moeder maar wezen... |
|
Goh ... en dat merk je nu al ... |
|
Weet ik. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Metal wordt overgenomen door kakkers. And I'm one of them! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar jij bent toch té metal? |
|
quote: Kakkers/snobs in metal zijn gewoon de tegenwoordige posers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het feit dat het woord poser gebruikt wordt, zegt al genoeg over de kansloosheid van scenes hehe Je moeder. |
|
quote: Hear hear! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Suck my piss |
|
Vertel mij dan even wat de metal scene is. Ik luister alleen naar metal omdat ik het mooi vind, en zal ongeveer 1% van alle metal kennen. En soms gaan we eens naar een concert Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
De soesterkwartierse underground metal scene is toruwens wel een beetje aan het teloorgaan. MJensen worden emo, verhuizen en slaan te ver door in het CoF-gothic-isme. |
|
quote: Brallende grunts met een errrrrr. |
|
Ik lees dit topic even door,en das ook zo iets,die metal gasten geven niks om uiterlijk,maar een kotharige blekie kan niet ,en iemand met zo n hiphopbroek lachen ze uit Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Ik geef niks om uiterlijk zo lang het maar zwart, trui en blek is! Het is wachten op het eerste witte Darkthrone shirt met kraagje [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 27-03-2006 20:43] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Trouwens, deze band http://www.myspace.com/decisiveintrusion heeft een drummer uit de Soesterkwartierse Underground Metal Scene... |
|
Welke metalscene? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Je druk maken over andermans uiterlijk duidt in een aanzienlijk deel van de gevallen gewoon op onzekerheid, dat zegt dus genoeg over degenen die teveel waarde hechten aan kledingvoorschriften. Beetje te kansloos dus. |
|
quote: Arme onwetende... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |