IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Teloorgang van metal(scene) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-04-2005 13:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 13:05 schreef Zenial het volgende:
Damn ik ben blij dat het nu via internet kan, ik was fortuinen kwijt aan het kopen van cassettebandjes en postzegels. Om niet te beginnen over de vreselijk lange tijd die het kostte om al die bandjes op te nemen. Heb een hoop mooie dingen overgehouden aan die tijd hoor, maar ben echt blij dat het nu anders kan...


Inderdaad.

We rijden ook niet meer met paard en wagen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2005 13:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 april 2005 12:36 schreef Chelman het volgende:
Wat nou teveel?

Als Mastodon/Cult of Luna/Isis/vul uw favoriete band in, opeens 10 miljoen stuks verkoopt...wordt de muziek daar minder door?


Absoluut...en dat is dan te horen op het album erna


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-04-2005 13:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

er zij idd. genoeg cd's aan te wijzen waarop dat gebeurd is idd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 28-04-2005 13:17 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 28 april 2005 13:05 schreef Zenial het volgende:
Damn ik ben blij dat het nu via internet kan, ik was fortuinen kwijt aan het kopen van cassettebandjes en postzegels. Om niet te beginnen over de vreselijk lange tijd die het kostte om al die bandjes op te nemen. Heb een hoop mooie dingen overgehouden aan die tijd hoor, maar ben echt blij dat het nu anders kan...


Tja het heeft 2 kanten idd


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-04-2005 19:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 april 2005 13:09 schreef Mutilator het volgende:
Absoluut...en dat is dan te horen op het album erna


Tuurlijk. Het eerste album is altijd beter. De demo's zijn nog weer beter. En eigenlijk is een band altijd het beste als ze hun eerste noten aanslaan in de oefenruimte.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2005 20:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 april 2005 19:47 schreef XnegativeX het volgende:
Tuurlijk. Het eerste album is altijd beter. De demo's zijn nog weer beter. En eigenlijk is een band altijd het beste als ze hun eerste noten aanslaan in de oefenruimte.



Hmm ik had jou toch wel wat meer open minded verwacht

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2005 20:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-04-2005 20:54 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Is de metalscene nou al dood?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-04-2005 21:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 april 2005 20:30 schreef Mutilator het volgende:
Hmm ik had jou toch wel wat meer open minded verwacht


Tsja, als jij de laatste albums van Mastodon/Cult of Luna/Isis "minder" noemt neem ik aan dat je sarcastisch bent en dus was mijn reply ook zo bedoelt.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 28-04-2005 21:04]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-04-2005 21:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 april 2005 19:47 schreef XnegativeX het volgende:
Tuurlijk. Het eerste album is altijd beter. De demo's zijn nog weer beter. En eigenlijk is een band altijd het beste als ze hun eerste noten aanslaan in de oefenruimte.



Dus is het eigenlijk heel raar dat als je dood bent dat je dan ineens heel populair wordt, dan zou je juist populair moeten zijn als je nog geboren moet worden


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 28-04-2005 21:18 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

cult of isis is idd goed!

lol

ik vind dat grote verkoopcijfer geen aaleiding is naar mindere albums . Het zijn net die groepen die hard vasthouden aan hun stijl en overtuiging die nog betere albums maken, en ach, er speelt in de eerste plaats , zoals in alles, zoveel geld in mee...

hoe kun je trouwens nu teloorgang vaststellen? aan verkoopcijfers? aan kwaliteit van muziek? aan bezoekersaantallen? you tell me (referring to you!)


slome
Usericon van slome
Posted 28-04-2005 21:43 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 21:18 schreef Maledictus XVI het volgende:
cult of isis is idd goed!

lol

ik vind dat grote verkoopcijfer geen aaleiding is naar mindere albums . Het zijn net die groepen die hard vasthouden aan hun stijl en overtuiging die nog betere albums maken, en ach, er speelt in de eerste plaats , zoals in alles, zoveel geld in mee...

hoe kun je trouwens nu teloorgang vaststellen? aan verkoopcijfers? aan kwaliteit van muziek? aan bezoekersaantallen? you tell me (referring to you!)


Als ik zo dit topic heb gelezen, menen nogal wat zetemmers dat de teloorgang van de metalscene vooral te wijten is aan de jeugdige liefhebbers van de muziek. Dit vind ik nogal vreemd, persoonlijk zie ik liever meer mensen met een affiniteit voor metal er bij komen dan dat ze afnemen. Zo wordt er in het uitgaansleven ook meer aandacht aan metal besteed. Het is maar wat je teloorgang noemt

En wat de populaire bands als Nightwish en Slipknot betreft. Volgens mij hebben er altijd al van die bands bestaan die dermate populair werden door of een (irritant) gelikte stijl of door een overdosis marketing terwijl er veel betere bands te vinden zijn. Dergelijk bands zullen de metalscene vast niet om zeep helpen, eerder zullen de fans van deze bands op een gegeven moment benieuwd zijn wat er nog meer aan metal in de schappen ligt en geleidelijk aan een wat meer 'verfijnde' smaak voor muziek krijgen. Niemand gaat mij vertellen dat hij/zij al vanaf het moment dat ze het begrip muziek kenden dezelfde smaak hadden als nu.

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 28-04-2005 21:55 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 21:43 schreef slome het volgende:
Als ik zo dit topic heb gelezen, menen nogal wat zetemmers dat de teloorgang van de metalscene vooral te wijten is aan de jeugdige liefhebbers van de muziek. Dit vind ik nogal vreemd, persoonlijk zie ik liever meer mensen met een affiniteit voor metal er bij komen dan dat ze afnemen. Zo wordt er in het uitgaansleven ook meer aandacht aan metal besteed. Het is maar wat je teloorgang noemt

En wat de populaire bands als Nightwish en Slipknot betreft. Volgens mij hebben er altijd al van die bands bestaan die dermate populair werden door of een (irritant) gelikte stijl of door een overdosis marketing terwijl er veel betere bands te vinden zijn. Dergelijk bands zullen de metalscene vast niet om zeep helpen, eerder zullen de fans van deze bands op een gegeven moment benieuwd zijn wat er nog meer aan metal in de schappen ligt en geleidelijk aan een wat meer 'verfijnde' smaak voor muziek krijgen. Niemand gaat mij vertellen dat hij/zij al vanaf het moment dat ze het begrip muziek kenden dezelfde smaak hadden als nu.

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.


Dat heb je mooi ezegd jong!



Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


slome
Usericon van slome
Posted 28-04-2005 22:04 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dank u


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-04-2005 22:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nou..onwijs...
hier!

Viva la Gothic en le metal..ach fuck ook maar off


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 28-04-2005 22:12 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 22:07 schreef invictis het volgende:
nou..onwijs...
hier!

Viva la Gothic en le metal..ach fuck ook maar off


cool! Nog een keertje!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-04-2005 22:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

je wilt te graag..


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 28-04-2005 22:17 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 22:13 schreef invictis het volgende:
je wilt te graag..


Aaahh, kom op! Nog 1 keertje fuk joe


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-04-2005 22:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 22:17 schreef Brujo het volgende:
Aaahh, kom op! Nog 1 keertje fuk joe



fjuk jou , fjuk metal, en al mijn vinly,cd's en metalshirts en alle metalpoep op 1 grote brandstapel, pleurt op met die kankermetalscene. fwegh ende kots ende braak

zoiets?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2005 22:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 april 2005 21:04 schreef XnegativeX het volgende:
Tsja, als jij de laatste albums van Mastodon/Cult of Luna/Isis "minder" noemt neem ik aan dat je sarcastisch bent en dus was mijn reply ook zo bedoelt.


Ik had het niet over die bands maar het was meer een opmerking in het algemeen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


slome
Usericon van slome
Posted 03-05-2005 19:27 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 22:25 schreef invictis het volgende:
fjuk jou , fjuk metal, en al mijn vinly,cd's en metalshirts en alle metalpoep op 1 grote brandstapel, pleurt op met die kankermetalscene. fwegh ende kots ende braak

zoiets?


Gelukig dat de oudere generatie het goede voorbeeld voor de jonkies geeft wat gedrag betreft. Zo zijn we er van verzekerd dat het gezellig blijft bij de concerten


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-05-2005 21:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

concerten, gezellig???nou neeeeeeeee


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


slome
Usericon van slome
Posted 04-05-2005 7:06 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dan vraag ik me af welke concerten je bezoekt. Maar misschien ben ik wel zo gezellig dat het een positief effect heeft op de rest van de zaal


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 04-05-2005 13:10 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Je kun je ook gewoon geen flikker aantrekken van de rest van de zaal, en gewoon lekker van de muziek genieten.


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-05-2005 18:02 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 13:10 schreef Fleshcrawler het volgende:
Je kun je ook gewoon geen flikker aantrekken van de rest van de zaal, en gewoon lekker van de muziek genieten.



Lukt vooral goed achteraan, in de buurt van de bar. Op zijn tijd een pilsje erbij, in de regel prima zicht en uit het gedrang van iedereen die zo nodig vooraan moet staan



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-05-2005 23:06 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 april 2005 13:05 schreef Zenial het volgende:
Damn ik ben blij dat het nu via internet kan, ik was fortuinen kwijt aan het kopen van cassettebandjes en postzegels. Om niet te beginnen over de vreselijk lange tijd die het kostte om al die bandjes op te nemen. Heb een hoop mooie dingen overgehouden aan die tijd hoor, maar ben echt blij dat het nu anders kan...


Ach, ik vond het een enorm leuke tijdsbesteding. Lekker tapes op m'n kamertje opnemen, ik luisterde meestal mee, niks geen dubbel speed. Maar dat waren de jaren 80.

Nu zou ik er zowiezo weinig tijd voor hebben.



Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen