IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Teloorgang van metal(scene) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 13:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:48 schreef IceQueen het volgende:
Ohw,alsof de cd's en platen die ik thuis staan heb er alleen maar voor de show staan???



Tuurlijk niet, iedereen krijgt weleens een zilveren schijfje met een pak wasmiddel mee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:49 schreef IceQueen het volgende:
Jij bent nederlands en mannelijk.Even erg


Ik ben niet Nederlands. Dank u wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 13:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:51 schreef Chelman het volgende:
Ik ben niet Nederlands. Dank u wel.


Hehehe, ik denk al, hij komt niet meer..


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:48 schreef IceQueen het volgende:
Ohw,alsof de cd's en platen die ik thuis staan heb er alleen maar voor de show staan???
Dat de cd's van uit de beginperiode van Machinehead in mijn bezit zijn,maar niet het recentere werk komt omdat ik het recentere werk niet meer zo goed vind als toen.
En het afkraken in het OMG topic...Als ik dan al positief ben(gothic kan mooi zijn), worden er meteen foto's van mij in gepost.
En alsof ik de enige ben die in het mooie mannen topic met kwijlicoontjes gooi.pff,ze mogen dan hun iuterlijk mee hebben,wil het nog niet zeggen dat ik er nota bene het bed mee wil induiken.

WTF hebben cd's van Machine Head hier mee te maken?

Het gaat om die hele 'holier than thou' houding van je .. absoluut bespottelijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2004 13:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:49 schreef IceQueen het volgende:
Jij bent nederlands en mannelijk.Even erg


eeeuuhh, hij is Pools. dat is heel wat anders. Nederlandse heren i.h.a. weten hoe ze zich moeten gedragen ten opzichte van leuke vlaamse (of uit welk land ook) dames.

ed: te laat

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-06-2004 13:52]


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 14:42 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Onlangs op tv gezien dat er een festivelletje georganiseert werd in een school.Allemaal broekjes van 11-12j die "stoer" stonden te doen.Erg grappig


You will beg me to kill you!!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-06-2004 14:43 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 juni 2004 14:42 schreef Nightshade het volgende:
Onlangs op tv gezien dat er een festivelletje georganiseert werd in een school.Allemaal broekjes van 11-12j die "stoer" stonden te doen.Erg grappig

Klinkt als slipknotbruggertjes



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 14:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:42 schreef Nightshade het volgende:
Onlangs op tv gezien dat er een festivelletje georganiseert werd in een school.Allemaal broekjes van 11-12j die "stoer" stonden te doen.Erg grappig


Goed initiatief vind ik dat! Toen ik op de middelbare school zat werden er ook regelmatig vanuit eigen initiatief dat soort festivalletjes georganiseerd waarbij de plaatselijke punk- en hardrockbandjes hun kunsten vertoonden.. Ik vond 't wel geinig hoor, op m'n 12e/13e ging ik toch nog niet naar 'echte' concerten.. Dit was een goed alternatief


..."Hate can only create more hate"...


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 14:47 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

En de aantredende bands vonden het ook erg gaaf
Het enige wat ik hier in de scholen zie gebeuren zijn van die feestjes waar ze popmuziek draaien.Alsof er niets anders bestaat


You will beg me to kill you!!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-06-2004 14:48 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

is zo'n schoolfeest niet een verandering ipv de teloorgang? Zelfs de metalscene veranderd



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:47 schreef Nightshade het volgende:
En de aantredende bands vonden het ook erg gaaf
Het enige wat ik hier in de scholen zie gebeuren zijn van die feestjes waar ze popmuziek draaien.Alsof er niets anders bestaat


Ze gaan toch niet voor die paar metalfans de feestjes naar metalfesten ombouwen? De meeste mensen luisteren op een feestje graag naar pop dus wordt er pop gedraaid. Vrij logisch lijkt me.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 14:51 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:49 schreef Chelman het volgende:
Ze gaan toch niet voor die paar metalfans de feestjes naar metalfesten ombouwen? De meeste mensen luisteren op een feestje graag naar pop dus wordt er pop gedraaid. Vrij logisch lijkt me.


Heel logisch


You will beg me to kill you!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 14:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:49 schreef Chelman het volgende:
Ze gaan toch niet voor die paar metalfans de feestjes naar metalfesten ombouwen? De meeste mensen luisteren op een feestje graag naar pop dus wordt er pop gedraaid. Vrij logisch lijkt me.


Jep klopt. Bij ons op school waren er nu één maal relatief veel metal/punkfans in de bovenbouw, waardoor dit soort feestjes geen uitzondering waren.. Geweldig was dat, én natuurlijk als brugpieper/2e-klasser meedoen met de stoere bovenbouw-metallui.. Ik voelde me daar wel stoer hoor met m'n Amorphis/Covenant shirtjes aan..


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:51 schreef Immortella het volgende:
Jep klopt. Bij ons op school waren er nu één maal relatief veel metal/punkfans in de bovenbouw, waardoor dit soort feestjes geen uitzondering waren.. Geweldig was dat, én natuurlijk als brugpieper/2e-klasser meedoen met de stoere bovenbouw-metallui.. Ik voelde me daar wel stoer hoor met m'n Amorphis/Covenant shirtjes aan..


Meeloper, noob, wannabe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 14:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:52 schreef Chelman het volgende:
Meeloper, noob, wannabe.


Nietus, ik was vet stoer toen!! En dat vonden de bovenbouwers ook


..."Hate can only create more hate"...


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 14:55 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:53 schreef Immortella het volgende:
Nietus, ik was vet stoer toen!! En dat vonden de bovenbouwers ook


LOL


You will beg me to kill you!!!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 09-06-2004 14:55 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 9 juni 2004 14:53 schreef Immortella het volgende:
Nietus, ik was vet stoer toen!! En dat vonden de bovenbouwers ook


way to counter



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:53 schreef Immortella het volgende:
Nietus, ik was vet stoer toen!! En dat vonden de bovenbouwers ook


Toen misschien wel, ja. Nu niet meer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 14:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:56 schreef Chelman het volgende:
Toen misschien wel, ja. Nu niet meer.


Gelukkig heb ik nu andere kwaliteiten


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:57 schreef Immortella het volgende:
Gelukkig heb ik nu andere kwaliteiten


Oh ja? Vertel?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-06-2004 16:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:53 schreef Immortella het volgende:
Nietus, ik was vet stoer toen!! En dat vonden de bovenbouwers ook
Wat moest je daarvoor doen


F*ck hippies


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-06-2004 16:07 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juni 2004 16:05 schreef Manifest het volgende:
Wat moest je daarvoor doen
Kom je wel achter als je eenmaal zelf in de bovenbouw zit...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 16:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:07 schreef helmet het volgende:
Kom je wel achter als je eenmaal zelf in de bovenbouw zit...


Dan heb jij nog een paar jaar te gaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-06-2004 16:08 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:07 schreef helmet het volgende:
Kom je wel achter als je eenmaal zelf in de bovenbouw zit...
Ik merk er anders nog niks van.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:59 schreef Chelman het volgende:
Oh ja? Vertel?
Ze heeft wel veel tijd nodig om die kwaliteiten te verzinnen he ...


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen