|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben niet Nederlands. Dank u wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehehe, ik denk al, hij komt niet meer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:WTF hebben cd's van Machine Head hier mee te maken? Het gaat om die hele 'holier than thou' houding van je .. absoluut bespottelijk. |
|
quote: eeeuuhh, hij is Pools. dat is heel wat anders. Nederlandse heren i.h.a. weten hoe ze zich moeten gedragen ten opzichte van leuke vlaamse (of uit welk land ook) dames. ed: te laat [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-06-2004 13:52] |
|
Onlangs op tv gezien dat er een festivelletje georganiseert werd in een school.Allemaal broekjes van 11-12j die "stoer" stonden te doen.Erg grappig You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Klinkt als slipknotbruggertjes |
|
quote: Goed initiatief vind ik dat! Toen ik op de middelbare school zat werden er ook regelmatig vanuit eigen initiatief dat soort festivalletjes georganiseerd waarbij de plaatselijke punk- en hardrockbandjes hun kunsten vertoonden.. Ik vond 't wel geinig hoor, op m'n 12e/13e ging ik toch nog niet naar 'echte' concerten.. Dit was een goed alternatief ..."Hate can only create more hate"... |
|
En de aantredende bands vonden het ook erg gaaf Het enige wat ik hier in de scholen zie gebeuren zijn van die feestjes waar ze popmuziek draaien.Alsof er niets anders bestaat You will beg me to kill you!!! |
|
is zo'n schoolfeest niet een verandering ipv de teloorgang? Zelfs de metalscene veranderd |
|
quote: Ze gaan toch niet voor die paar metalfans de feestjes naar metalfesten ombouwen? De meeste mensen luisteren op een feestje graag naar pop dus wordt er pop gedraaid. Vrij logisch lijkt me. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heel logisch You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Jep klopt. Bij ons op school waren er nu één maal relatief veel metal/punkfans in de bovenbouw, waardoor dit soort feestjes geen uitzondering waren.. Geweldig was dat, én natuurlijk als brugpieper/2e-klasser meedoen met de stoere bovenbouw-metallui.. Ik voelde me daar wel stoer hoor met m'n Amorphis/Covenant shirtjes aan.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Meeloper, noob, wannabe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nietus, ik was vet stoer toen!! En dat vonden de bovenbouwers ook ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: LOL You will beg me to kill you!!! |
|
quote: way to counter |
|
quote: Toen misschien wel, ja. Nu niet meer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gelukkig heb ik nu andere kwaliteiten ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Oh ja? Vertel? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Wat moest je daarvoor doen F*ck hippies |
|
quote:Kom je wel achter als je eenmaal zelf in de bovenbouw zit... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dan heb jij nog een paar jaar te gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik merk er anders nog niks van. F*ck hippies |
|
quote:Ze heeft wel veel tijd nodig om die kwaliteiten te verzinnen he ... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |