|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Keep talking... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: die wil niet, logisch ook...die heeft veel te veel te verliezen |
|
quote: wie a zegt moet ook b zeggen. |
|
Jammer dat Spanje is uitgeschakeld en dat met zoveel goede spelers ik neem me petje af voor Griekenland denk dat veel mensen in de fout zijn gegaan met voetbalpoules.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik denk dat ons Co niet hoeft te klagen over zijn salaris bij AZ en dat hij sowieso al binnen is na zijn periode bij Ajaz, ontslagen trainers moeten namelijk ook afgekocht worden |
|
Wat krijgen we vanavond Engeland toch?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: tegen Croatië toch? en Frankrijk-Bulgarije dach tik |
|
quote: Cruyff gaat het niet doen. Hij is de meest geniale speler ooit en hij heeft een sublieme beheersing van de tactiek EN hij kan heel goed spelers tot hun recht doen komen....maar hij doet het niet. Ik denk dat de meest logische keuzes momenteel zijn: Adriaanse en Hiddink voor zover we het over Nederlanders hebben. Ik zelf zou overigens geen moeite hebben met het aantrekken van een buitenlander die ze eens even bijbrengt dat doelgericht spelen voor aantrekkelijk spel moet gaan. Ze moeten leren om spelen om te winnen. Er is maar een prijs die telt en dat is de winst in de finale. De rest zijn allemaal losers ongeacht hoe mooi ze speelden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: voor mij niet: vanavond is het star-trek avond en dat is (nagenoeg) heilig. |
|
quote: Tuurlijk niet, want op het moment dat het hem niet lukt is de hele legende weg en word hij weer "sterfelijk" |
|
Heb je die afleveringen nog niet allemaal gezien pfff die blijven er maar op ik vind ST ook heel gaaf hoor maar ik wil nieuwen afleveringen en niet met Hercules als captitein.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: um? is dat niet een hele andere serie? |
|
quote: Ja, ok, die bal van Seedorf kwam aardig in de buurt... maar in het geval van Van der Meyde verwachtte ik er al niet veel van. Die gozer houdt of te lang de bal bij zich, loopt zich helemaal vast, schiet de bal over de achterlijn bij een voorzet en heel zo nu en dan levert-ie een normale pass af... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik ben het met je eens, zeker ook over Adriaanse. Maar jullie zien en tweede poging voor Van Gaal niet zitten? (Okee, hij is een arrogante kwast, maar een goede coach is hij wel). |
|
Beetje egoistisch van Johan, ach barcalona is toch belangrijker bij hem. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Tuurlijk niet. Hij heeft al eerder successen behaald EN gefaald (Barcelona). Dat is IMHO niet de reden waarom hij het niet doet. Het ligt eerder in de persoonlijke sfeer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nou, die serie (die nu bezig is (die zich in de beginperiode van de federation afspeelt) ken ik nog niet,en is volgens mij ook nog nooit op de Nederlandse buis geweest. |
|
Even als loze opmerking: Ik heb nog alle vertrouwen in de 2e ronde voor Oranje, als Tjechië ook maar enigzins dit niveau haalt winnen ze van Duitland, met of zonder Nedved |
|
quote: Ik vind Van Gaal helemaal niet zo'n goede coach. Een goede coach moet naast tactisch inzicht ook nog over andere kwaliteiten beschikken: interpersoonlijke kwaliteiten, charisma, persomgang. Die ontbreken bij hem volstrekt. Hij boekte successen met Ajakkes omdat hij de meest geniale lichting jeugd ooit in Nederland tot zijn beschikking had. Als hij dan zou falen..... edit: En zijn vertrek bij Ajax is op dit moment geen optie denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-06-2004 16:11] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kap nou eens met dat Star Trek... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wie speelt daar captitein in???? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Godver de godver, hele reply getyped, topic vol, alles weg Nou ja, ietsje beknopter nu dan... quote: Ik zei inderdaad eerder dat ze dan op hun gat konden gaan zitten, dat was een beetje overdreven, sorry Volgens mij ligt het euvel van die wedstrijd vooral in de eerste helft. De kansen die daar zijn blijven liggen voor Nederland, waren allemaal krappere missers dan die van de Tsjechen (Koller die fantastisch vrij stond maar keihard overschoot). Als het toen 3-1 of 4-1 was geworden, had dat volgens mij een grote impuls gegeven aan het Nederlandse team, misschien hadden ze dan nog niet gewonnen, maar waren ze wel een stuk dichterbij gekomen (aangenomen dus dat Robben nog steeds gewisseld zou worden). En ik denk dat als Robben niet gewisseld was, dat Tsjechie nog steeds gewonnen had. (zie jouw verhaal over de wissels) quote: Dat snap ik niet, als dat knapper is, dan had hij toch het minder knappe kunnen doen en de bal er dus wel in kunnen schieten? quote: Dat is zo, van der Sar was de held van de 2e helft quote: Eens, ik werd echt bang dat het 5-2 zou worden toen Heinz erin gebracht werd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: welke coach gaat er nu fatsoenlijk met de pers om? advocaat kwam ook vandaag niet opdagen. het lijkt mij eerlijk gezegd ook niet het meest belangrijke. het gaat vooral hoe iemand een team vormt en verder laat presteren. als deze man dan verder een autist is of een maniac is niet aan de orde. |
|
quote: john archer |
|
quote: ik vind dat er te weinig lof uitgaat naar Davids die zich helemaal het apezuur heeft gelopen....ik vond hem samen Robben en vd Sar de beste spelers van Oranje |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |