|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Beenhakker schijnt ook weer zonder club te zitten |
|
quote: Wrong....die zit alweer in het Midden Oosten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: seriously? wat een voetbalhoer |
|
quote: BWUAHUHAUHUHUAHUAH Nee hoor...je hebt het niet in de eindfase verneukt....je hebt het juist in de beginfase verneukt aangezien je de verkeerde teams door liet gaan. BWUHUHUAGHUGAUGA TRUTH HURTS. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: LOL quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hoeveel halve finalisten had jij goed? ik had volgens mij Tjechië en Portugal goed edit: "volgens de club slechte resultaten", de club? ah, de nieuwe bestuursleden die de vlak voor beenhakker ontslagen bestuursleden hebben vervangen [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 06-07-2004 20:27] |
|
quote: 3 Tsjechie, Portugal en Nederland. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: grote meid |
|
quote: Lol...ja. Ze hebben de hele clubleiding ontslagen. De club is eigendom van een ander bedrijf (een TV zender) en die hebben de uiteindelijke zeggenschap. Mexicoooohohohohohoho KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: heb je dat gedoe meegekregen over die oud scheidsrechter die commentaar leverde op tv? schijnt dat die de hele competitie overhoop heeft gehaald |
|
quote: Ja....dat was inderdaad hilarisch! Toen had Leo ook over hoe vaak hij nu opeens rood kreeg als coach.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe idd, en hij scheen ook erg zeldzaam te worden dat je met 11 man eindigde |
|
quote: En toen zei Jack van Gelder: 'En verder is het een serieuze competitie?' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: geinige was dat we in de trein van Lissabon naar Aveiro 2 mexicanen tegen kwamen die nog van niets wisten....da's leuk uitleggen |
|
quote: LOL.... Maar verder heerscht Mexico. Ik ben in de Azteca stadion geweest EN ik heb een foto in de goal van de AZTECA stadion. Ik heb er speciaal op toegezien dat het DE goal was. DE goal waarin een zekere Diego scoorde tijdens een zekere wedstrijd: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Ik was daar met een Mexicaanse vriend van mij. Zijn nicht werkt voor de Azteca, die tegenwoordig meer voor evenementen en het nationaal elftal gebruikt wordt. We kregen dus een uitgebreide rondleiding en mochten overal heen...catacombes..alles. Ik kreeg werkelijk kippenvel toen ik daar in het middencirkel stond en probeerde me voor te stellen hoe het moest zijn met pakweg 120.000 man om je heen. Als je dan ook nog de voetbalgeschiedenis bedenkt die daar geschreven is. Dit is echt zo ongeveer het meest fantastische plek waar ik ooit geweest ben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben 3e geworden in de toto op mijn werk |
|
Cool, ik heb de ZM subleague gewonnen. Eindelijk erkenning voor mijn carrière als (onheils)profeet. en dan ook nog maar even mijn definitieve Euro 2004 elftal: GK: Van der Sar (ned) RB: Miguel (por) CB: Dellas (gri) CB: Carvalho (por) LB: Zambrotta (ita) RM: Poborsky (tsj) CM: Zagorakis (gri) CM: Maniche (por) LM: Nedved (tsj) CA: Baros (tsj) CA: Rooney (eng) toch nog 1 Nederlander bij mijn favoriete 11 no text supplied |
|
Dees al gezien? http://users.pandora.be/jackthewipper/lefgozer.html Hij(sixpack) schakelt tv's uit met een afstandsbediening in café's ed. Op belangrijke momenten. Oud Vuil. |
|
In dat geval hoop ik dat hij een keer fors in elkaar geslagen wordt, de jammere kankerkutkneus. Echt stom dat mensen op die manier grappig denken te zijn. Echt hoor.... ik haal lachend de trekker over. Over de nieuwe bondscoach: Wim Jansen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind dit een typisch geval van... ABSOLUTE GENIALITEIT!!! (ik ben geen voetliefhebber...) |
|
Ik snap dat niet zo goed. Vind je hetzelfde van 'voor de gein' de kabel eruit trekken bij een concert van een band die je kut vindt? Da's IMO nl. volkomen vergelijkbaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Daar benadeel je ook de band mee, en met dit alleen het publiek. Dus nee, het is niet volkomen hetzelfde. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |