|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb portugal, tjechie en nl En ik had Spanje, maarja die klopt dus niet. De schade valt nog mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: haha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb Tsjechie en nederland nog door naar de halve finale, maar in de finale heb ik alleen nederland staan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ALS we het halen moet het tegen griekenland! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en terecht |
|
quote: Volkomen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
En zo te zien ga ik nog wel wat plaatsen inhalen op het ek04.nl poultje. Ik sta al 5e "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe, dan ben ik dus gewoon bij de finale geweest |
|
quote: ik denk niet dat we het morgenavond halen ( het zou te gek zijn ) maar we hebben nog nooit van portugal gewonen , en ik denk niet dat we het deze keer wel gaan doen. zoals ik al eerder zei er is 1 ding wat nederland niet kan en dat is uitverdedigen blijkt het hele EK al zo. ze staan me daar soms te prutsen en spelen veel te ver achteruit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
keep the hope alive brothers! |
|
JAAAA WE VRETEN ZE OP!!! ARRRGGGGG Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kill kill kill!! en shit...of gewoon voetballen natuurlijk... |
|
quote: Zal best, maar portugal laat toch ook niet z'n beste spel zien. Het kan wat dat betreft raar lopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik zeg 0-1 portugal , door gekloot achterin! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik zeg ned 2 - port 1 doot minder gekut voorin |
|
quote: Ik heb hetzelfde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ow, ik heb het in de poule niet, aangezien ik daar nederland had laten verliezen van Italië in de kf |
|
quote: Idem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja nederland in de halve finale!!! sorry zat op Graspop, geen tijd gehad om eerder te reageren maar bij die poule waar we gezellig aan meedoen sta ik nog wel 3de! en zelfs 200 zoveelste in de algemene lijst! Hoeveel mensen doen er eigenkijk totaal mee? |
|
nou jongen wat word het vanavond ? 2-1 portugal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nederland gaat door na strafschoppen. |
|
ik vrees voor 2-1 voor portugal.... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |