|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euh ik had wel zweden, maar geen denemarken en griekenland. Dat was het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:me2 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Portugal, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Duitsland, Nederland, Zweden. Dat maakt hoeveel fouten? Edit: laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 25-06-2004 17:46] ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb Italië nog in de kwartfinale staan, evenals Spanje en mijn 'ideale' EK elftal tot nu toe: GK: Van der Sar (ned) RB: Panucci (ita) CB: Helguera (spa) CB: Carvalho (por) LB: Lahm (dui) DM: Zagorakis (gri) RM: Poborsky (tsj) LM: Nedved (tsj) AM: Zidane (fra) CF: Rooney (eng) CF: Baros (tsj) [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 25-06-2004 23:30] no text supplied |
|
hehe, ik heb idd italie er ook nog in staan. Ach het is zo'n zooi geworden. Het maakt allemaal al niet meer uit. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja, dat grapje gaat me nog een hoop punten kosten... ('t is niks dat ik Italië fout had, maar ik had ze ook nog eens als verliezend finalist ingeschat... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik ook stelletje klote-Scandinaviërs no text supplied |
|
quote: Alle wedstrijden die hierna volgen die kloppen allemaal niet meer bij mij. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hoe durven die fuck-engelsen de verloren partij van gister af te schuiven op de scheids!? De goal van Campbell werd duidelijk terecht afgekeurd. En daarbij was het een verdiende overwinning van Portugal (of eigenlijk een verdiend verlies van Engeland). Wat een goal was dat trouwens van Rui Costa zeg!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat gezeik hou je toch wel. Het was een mooie wedstrijd en ze hadden allebei kunnen winnen, al was Portugal wel iets beter. |
|
Is er hier nog iemand die denkt dat de Grieken de Fransen gaan verslaan? Ik hoop het eigenlijk wel, maar ik vrees van niet. mijn voorspelling: Frankrijk - Griekenland: 2-0 no text supplied |
|
quote: Ik hoop het ook, maar ik denk niet dat Griekenland kan winnen. 3-0 voor Frankrijk. |
|
quote: Verschil in arbitragestijlen. In continentaal Europa wordt altijd afgefloten wanneer je een scheet in de richting van de keeper laat in de 6 yard box. In Engeland wordt daar niet altijd voor gefloten en wordt vaker common sense gebruikt. Ricardo had de inzet van Campbell toch nooit kunnen stoppen en daarom zou een scheids in de Premiership die goal waarschijnlijk niet afkeuren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
YESSS! 0-1 voor Griekenland...en nu maar hopen dat Frankrijk eruit vliegt, ze verdienen niet te winnen. Ze voetballen ronduit slecht dit toernooi.....hoe goed ze ook kunnen zijn. |
|
Als ik het allemaal zo bekijk speelt Nederland die ploegen driemaal aan gort... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mmm, zou kunnen ja, in potentie, maar Tsjechie hebben ze toch niet geheel van de mat kunnen spelen ook niet toen Robben er nog bij zat al waren ze wel beter. Ik tip ze nog steeds al favoriet... |
|
Griekenland - Frankrijk: 1-0 no text supplied |
|
Hehe, wat geweldig. |
|
Kut. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik moet zeggen, je hebt wel een vreemde smaak... |
|
quote:...is dat de einduitslag...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik haat de Fransen en ik heb geen liefde voor de Grieken maar in mijn voetbalpoules binnen en buiten ZM heb ik op Frankrijk ingezet...ergo: KUT. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nou ja, ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dit goed hadden in tegenstelling tot wat ze dachten dat Frankrijk zou presteren. Dat is ongeveer hetzelfde als dat iedereen die Armstrong niet opstelt in de tour poule, verliest.... |
|
ik heb er echt al zin in!! lekker bierdrinken en voetbal kijken! nederland gaat supergoed ... winneeuh! One for the pain and two for my name |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |