|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede wedstrijd beste mensen!!! En ik hoop op een 2-1 voor Nederland "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tjah, iedereen zegt 2-1. Wat vreemd F*ck hippies |
|
Nha er zit er al vast 1 voor portugal in |
|
quote:Mooi is dat he? FREEZE |
|
nederland is echt sloom bezig :X terwijl portugal lekker op tempo speelt :X |
|
gaan ze verliezen? jah... jah... jah... please... When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote:zit er nog steeds in, maar wordt moeilijk... |
|
zeer moeilijk i guess |
|
We kunnen het F*ck hippies |
|
3 goals door de portugezen.. |
|
Aahhh wat zielig we kunnen onze oranje kleding weer inpakken! the only pleasure is pain |
|
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA PRUTSERS!!!!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tering .. zelfs als de portugezen een medelijdengoaltje voor ons maken kunnen we nog niet winnen. Terecht naar huis die milionairtjes van oranje ... Van NIstelrooi mag overigens Oranje uit, de onsportieve prutser, heeft niks gepresteerd behalve schwalbes en onnodige, onsportieve overtredingen. Hij mag naar Duitsland toe |
|
Terechte overwinning van Portugal IMO. Frisk was wel behoorlijk ongesteld vond ik.... maar Portugal was uitgekookter en heeft het beter uitgespeeld. Volgende keer beter, al blijft het jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zo, ik kan gerust op vakantie en kan gerust de finale missen. Plus eindelijk die vlaggetjes weg. Bazzio Attacks!!! |
|
Het lag aan de scheidsrechter!!!! Maar de Portugezen waren beter |
|
En terecht verloren. Zat er wel in. Snelle acties van die Portugezen. Oud Vuil. |
|
Hehe, Dick Advocaat in de herhaling langs de lijn: "MOTHERFUCKER!!!!" "FUCKIN' ASSHOLE!!!" Geweldig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
eindelijk is de assahystery weer voorbij. ineens zijn we allemaal weer oranje gezint... vreselijk... het is weer voorbij gelukkig. When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
Ja, het moet echt een hel voor je zijn geweest he. Kneus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
goede verdediging van de portugezen. scheids lag niet altijd even lekker, jammer maar helaas... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
Er werd hiero een boel vuurwerk afgeschoten, dat moest dan maar gewoon op, denk ik. Oud Vuil. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |