|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
hij heeft aan het beentje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
aan zijn uit 3 delen bestaande knieschijf? |
|
aha, tja, krijg je met knieschijven van 3 delen he edit: hehe, timing [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 01-07-2004 23:22] |
|
het is net als Beckham met zijn speciale manier van standbeen plaatsen, waardoor hij dus wel een penalty mist, speciaal zijn is soms leuk |
|
Yeah, Griekenland Europees Kampioen zondag! Rehhagel! Doet denken aan Denemarken in 1992 geloof ik, die waren er ook zomaar opeens! |
|
En toen stond ik zomaar bovenaan door uitslagen van wedstrijden die helemaal niet gespeeld zijn... no text supplied |
|
pff, sta nog steeds vijfde. En het verschil tussen de top5 is marginaal. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ze kijken puur naar de uitslagen van de wedstrijden, niet naar de teams die tegen elkaar spelen. En daarnaast krijg je ook punten als je goed voorspeld hebt welke teams in welke ronde staan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tjechie-Portugal zou ik een interessantere/spannende wedstrijd vinden . Griekenland-Portugal viel ik bij in slaap de vorige keer ( openingswedstrijd) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-07-2004 1:05] |
|
quote: Tsja, die Grieken zijn nu eenmaal goed in verdedigen... en wat minder in aanvallen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oud Vuil. |
|
quote: ja , er zou eigenlijk een regel moeten zijn , dat het team een strafpunt( een doelpunt tegen ) krijgt, als het gedurende een bepaalde periode op eigen helft blijft en zo verdedigend speelt [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-07-2004 23:33] |
|
quote: Cruijf , Gullit en Van Basten zou een goed team zijn , om de selectie te begeleiden en te motiveren ,denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-07-2004 23:33] |
|
Yes! Hellas! Een pool-winnaar op 't werk |
|
jaaaaahaahahaaa griekenland! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Toch wel een terechte winnaar. |
|
Gelukkig hellas ja, portugezen hadden echt een dramatisch irritant team met die nicht van een Ronaldo die werkelijk geen bal normaal inschoot deze wedstrijd. En die Deco, ook zo'n homeautje. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Helaas Hellas. Ten eerste gun ik het al jaren aan Portugal. Ten tweede spelen de Grieken walgelijk voetbal. Verder ben ik conservatief en vind dat er maar bepaalde landen uberhaupt mee mogen doen voor prijzen in het voetbal. Ik ben daarom ook een voostaander van een A en B kampioenschap zoals dat bij Ijs Hockey en een aantal andere sporten geldt. Ik denk dat dit EK in de boeken zal verdwijnen rond de plek van Italia'90 als een matig toernooi. Alle vergelijkingen met Denemarken die ook 'uit het niets kwam' zijn per definitie ongeldig, aangezien DEN allang meedraaide in de (sub)top. Dit Grieks succesje is een mooi verhaal voor een film of boek maar had geen plaats moeten vinden in het echt. Maar ik heb wel goed de verliezende finalist voorspeld....alleen moesten ze van Spanje verliezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als je voor staat, bij het einde van een wedstrijd, dan ben je toch winaar? Klinkt iig logisch, walgelijk voetbal of niet. Oud Vuil. |
|
quote: Ik zeg ook niet dat het onlogisch was. Ik zei: Helaas. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oja, nu zie ik het. Oud Vuil. |
|
Die supporter die 5 min voor het einde van de wedstrijd nog even een rondje over het veld maakte is trouwens Jimmy Jump, een Spanjaard die er bekend om staat regelmatig belangrijke evenementen te verstoren door dit soort acties.. oplettenden hebben hem waarschijnlijk al herkend als degene die een tijdje terug langs de baan rende tijdens de Formule 1 op de GP van Spanje.. www.jimmyjump.com .. |
|
quote: Wel Troe van hem om een Barca vlag naar Figo te gooien KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Griekenland dus kampioen. Wie had dat gedacht? Ik niet. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |