|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk. Welke Nederlander haalt het trouwens in z'n hoofd om dat team, dat medeverantwoordelijk is voor het O.N.R.E.C.H.T. dat ons is aangedaan, geld in de mik te duwen?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tsjechie-B oleee, oleee Nouja, er is nog een kansje |
|
Met nadruk op 'je'. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Die Italianen balen nog veel harder trouwens. Leggen die Denen en Zweden een mooie pot voetbal neer en wat wordt het.... 2-2. Zou het doorgestoken kaart zijn? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Duitsland heeft bij het vorige EK nog met 3-0 van Protugal-B verloren en ze hebben om dit moment nou niet echt een geweldig team. |
|
quote: Een gelijkspel is niet zo makkelijk af te dwingen zou je denken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat denk ik niet. Maar ik snap wel dat er twijfel is, vooral vanwege die blunder van Sørensen bij het 2e doelpunt van Zweden. |
|
quote: Nee. Iedereen die de wedstrijd gezien heeft, zag dat ze er echt voor gingen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Verdorie. Ik heb al zóveel dingen in de poule ingevuld die nu helemaal niet meer kunnen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je bent niet de enige, mijn poul klopt zelfs al helemaal niet meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hehehe.. Dan eindig ik misschien toch niet helemáál onderaan ..."Hate can only create more hate"... |
|
Met die EK manager van me is het behoorlijk poep. M'n vetkleppies staan onderaan... ik heb nog wel een klein beetje hoop voor m'n toernooivoorspelling. En bij de finale krijg ik natuurlijk ook gelijk, Portugal - Frankrijk . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zo'n goede keeper is die Sørensen helemaal niet... dus ik zie zelf geen reden om eraan te twijfelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Geen geweldige keeper inderdaad, maar die bal had hij wel kunnen hebben. |
|
Argh, ik hekel mij wel aan die anti-Advocaat hype die overdreven veel haat oproept jegens Advokaat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hij heeft het grotendeels aan zichzelf te wijten. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Rust! |
|
SPANNEND!!! Ruud heerst. Mooi die penalty. Erg goed ook dat die -keeper tenminste twee keer verschalkt is, dat speelt zoveel lekkerder volgens mij. Ik hoop dat Tsjechië ook blijft heersen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
1 - 2 edit: Andersom natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-06-2004 22:21] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zucht .. mazzelen ze weer een ronde verder ... |
|
TSJECHIEEEE HEEERRRST Nog een kwartiertje uitzitten, hopelijk blijft het zo, mooi verjaardagskado Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hop! Nummer 3... 't is maar goed dat ze Robben niet gewisseld hebben I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bah walgelijk commentaar, oh ze zijn zo fantastisch, twee dagen geleden waren het nog prutsers |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |