|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, nog ff die Engelsen zien winnen... wel jammer van die Kroaten, dat had ik wel stoer gevonden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik had 1-1... en die lamme Fransen zouden met 3-0 moeten winnen van Zwitserland, maar ze schoppen nog geen gat in een natte krant dit EK. Wat een homo's. "Allez les Bleus" my ass. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-06-2004 21:51] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hugo Borst heet die man... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Borst! Dat was het ja, thanxjes. Mooi dat m'n getipte topscorer er eindelijk eens wat ballen in heeft gelegd (Henry). Zou ook tijd worden... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: WAYNE TR00NEY KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Op EKManager.nl doen een aantal mensen mee aan een poule die echt de voetbalkennis test i.t.t. simpel de scores voorspellen. Hier de voorlopige ranglijst:
Wie staat er bovenaan?!?!?! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-06-2004 11:54] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pfff, als ik mijn voorspellingen nu weer zie weet ik echt niet meer hoe ik toen dacht, en of ik uberhaupt dacht |
|
mijn voorspellingen zijn tot nu toe wel goed. Sta 3de en heb tot nu toe 4 van de 5 kwartfinalisten goed |
|
quote: Ik sta godverdomme 4e. Schiet niet op. |
|
1 plaats gestegen, 7e nu. Maar ik ga een hoop punten verspillen. Ik heb namelijk nederland als winnaar van het toernooi en ik heb spanje door laten gaan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: das wel heel erg optimistisch van je geweest |
|
quote: Ja klopt, maar het kan/kon ook wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die van mij zijn ook niet slecht... al zeg ik het zelf... Ik sta tweede van de poule met maar 5 punten achter op de nummer 1. En ik sta 378e in het algemeen klassement... Ik had voorspeld als eerste van de poule: Portugal, Frankrijk, Italië (fout) en Tsjechië. En als tweede van de poule: Spanje (fout), Engeland, Denemarken (kan nog) en Nederland (kan nog ). Die EK-Manager poule wil ik het by the way niet eens meer over hebben. Ik was zo laat met invullen (ik had nog maar een kwartier) dat ik niet gezien heb dat je strafpunten krijgt voor tegendoelpunten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: eih....ik vulde hem ook pas een kwartier voor tijd in. ...Ik heb wel eerder aan Sport Dreams spellen meegedaan, dat dan weer wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik had als 1e: Portugal, Frankrijk, Italië (fout) en Tsjechië. Precies hetzelfde dus en als 2de: Spanje (fout), Engeland, Zweden (kan nog) en Nederland (kan idd ook nog) voorspellingen liggen dus akelig dicht bij elkaar |
|
nu ik naar Esoteric luister weet ik het zeker. nederland ligt er morgen uit en: MARK MY WORDS.... Tjechie gaat er vandoor met de titel!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Ik doe mee aan de ek-league via vi.nl Mijn spelers doen het zeer behoorlijk: ik heb nl Ibrahimovic, Henry, Lampard, Gronkjaer, Nico Kovac en Bouma in m'n team. Na de voorrondes mag ik spelers verkopen en kopen. Als trouwens de vaderlandse competitie weer begint kunnen we wel een ZM subleague opzetten met de VI-league. Ik ben afgelopen seizoen ongeveer 200ste geworden (van de meer dan 20.000 deelnemers!). De eerste prijs is overigens 25.000 eurootjes! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zie het verband niet helemaal met Esoteric en voetbal, maar is wel vette poep Tsjechie kan idd heel ver komen |
|
quote: Ze hebben voor de Nederlandse competitie zeker ook wel zoiets moois? Ik ken nu de spelregels tenminste... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Voetbalkenners United Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: niet slecht doe zelf met zoiets mee, maar dan voor basketball, was 940ste geworden van de ongeveer half miljoen deelnemers was zelfs een week 4de van de wereld |
|
da's nog nix, ik heb psv in 2 seizoenen naar de champions league geleid! Championship manager, single player....maar goed |
|
Oei, ben gezakt naar de 5e plaats ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hehe, ik heb een keer een club uit de Engelse Second Division naar de Premier League geleid... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |