|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is dat z'n echte naam? want hij vraagt naar wie hem speelt |
|
quote: Die waren ook helden, alleen wat meer van de 1e helft Ik vond overigens Seedorf ook erg lekker spelen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wacht effe, nou kan ik er geen touw meer aan vast knopen. de capitein's naam: John Archer en de acteur heet Scott kabula (of zo iets). |
|
quote: hehe, dat heb ik nog nooit gezien, alleen vaak gehoord quote: De wissel van Heinz dus, niet die van Robben? Nou ja, terechte observatie either way Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: aanvallend vond ik Seedorf idd goed spelen, hij voelde alleen niet goed aan wanneer hij mee moest verdedigen [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-06-2004 16:19] |
|
quote: klopt, dat was ook een drama, de omschakeling van aanval naar verdeging. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het spijt me wel, maar dit is volgens mij helemaal niet waar. Charisma heeft hij zeker wel, al kan ik me niet echt voorstellen waarom dat nodig zou zijn (misschien omdat hij dan makkelijker de spelers vkan beinvloeden? Maar goed, professionele spelers behoren zich professioneel te gedragen; dus gewoon luisteren naar wat te trainer zegt). Interpersoonlijke kwaliteiten? Geen idee wat dat eigenlijk is. Ik vond hem persoonlijk altijd bijzonder goed omgaan met de pers, hij heeft mij menig maal hard aan het lachen gekregen. Over het algemeen altijd duidelijk, ik moet zeggen dat zijn tactische voor- en na-analyses die hij nu geeft een verademing zijn, erg duidelijk! Al met al gewoon een goede coach/trainer. Ik zou blij zijn als hij het weer een kans geeft. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Van Gaal *leeft* vooral als coach, die kan echt helemaal door het lint gaan langs de lijn, echt mooi (karatetrap ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kom op dat is alweer verleden tijd, laten we het over de wedstrijden hebben die vandaag of nog gespeeld moeten worden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hehe, Scolari gisteravond dan....Rui Costa moest hem rustig houden |
|
Het aanwijzen van een "schuldige" is weer typisch Nederland. Meneer Advocaat doet het redelijk, en die wissel wordt naar mijn mening zwaar overtrokken. Vergeet niet dat de Tsjechen een geweldig goed team hebben, daarom winnen ze. Nederland heeft ook een zeer goed team en dat ze verloren hebben komt alleen door die smerige kut scheidsrechter. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-06-2004 16:25] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: dus jij bent ook typisch nederlands... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het gezeik over die wissel is inderdaad overtrokken, maar het lang zeker niet *alleen* aan de scheidsrechter. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jawel, die scheidrechter heeft de beslissende rol gespeeld. (haha, ik ben ook nederlander, dus iemand is schuldig (overduidelijk de scheidsrechter)) [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-06-2004 16:27] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Niet dus. Het omgaan met de pers is wellicht niet zo belangrijk an sich MAAR het geeft indirect aan hoe hij waarschijnlijk ok met de spelers omgaat. Daarnaast vind ik dat een coach zowel in staat moet zijn om zijn team op poten te zetten ALS ook goede PR verrichten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hier blijft het ten minste bij aanwijzen als je hoort hoe emotioneel er in Zuid-Amerika (speelt toendertijd omver geknald) wordt gedaan wat betreft voetbal. Door die wissel werd het "evenwicht" verschoven in de voordeel van de Tsjechen (die idd zeer goed waren, net als het Nederlandse team). Advocaat heeft dus een tactische blunder gemaakt en in een bepaalde mate mag je hem dat aanrekenen. |
|
quote: je hebt gelijk dat het niet alleen aan die wissel ligt, maar het was wel de inleiding naar de ondergang...want hij haalt de beste speler uit het veld, waarna de veldbezetting totaal niet veranderd omdat de tjechische coach simpelweg 3 minuten later een extra aanvallende middenvelder erop zet.... [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-06-2004 16:30] |
|
quote: Dit is slechts een ongegronde assumptie. quote: PR is ook een deel van de trainer zijn taak, maar tijdens een belangrijk toernooi is dit geen prioriteit. En persoonlijk gezien kan ik heel; goed begrijpen waarom Meneer Advocaat er nu geen zin in heeft. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ok, we zitten blijkbaar wel op dezelfde golflengte... quote: Als je in ogenschouw neemt hoe Nedved de bal raakte met zijn voet, en daarbij het feit dat de bal op de lat ging, dan kun je de conclusie trekken dat hij de bal eigenlijk "te goed" raakte. Hij schepte de bal niet eens overdreven en toch ging de bal meer de lucht in dan eigenlijk de bedoeling was. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die scheidsrechter was al slecht met Italie - Denemarken, en de rode kaart voor Heitinga was dus heel overdreven dat is toch wel een beslissing die de wedstrijd heeft doen kantelen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Welke journalist gaat er nu normaal met een voetballer/trainer om? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ben het ermee eens dat het een fout was, maar ik ben het er niet mee eens dat het een blunder was. Meer controlle op het middenveld was de bedoeling en op zich vind ik dat niet zo'n slechte tactische zet aangezien het daar niet goed ging, en daar begonnen de meeste gevaarlijke acties van de Tsjechen. Dat de uitvoering minder was had Meneer advocaat niet kunnen vorrspellen. Op dit moment was er nog wel sprake van evenwicht, todat het 10 tegen elf werd, de ploegen waren zo aan elkaar gewaagd dat dit voor beide teams finest was geweest. Een blunder van de scheidsrechter heeft het beslist. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-06-2004 16:36] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
zow, genoeg verleden... Nederland wint gewoon ruim van Letland en Tjechië gaat niet verliezen van Duitsland, huppah |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |