|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat stond idd ook op teletekst en is zeer zeker ook wat ik zou doen... Meer snelheid om Verpakovskis (jezus, hoe schrijf je dat...) te beteugelen (andere optie zou zijn om Frank de Boer erin te zetten) en meer creativiteit op het middenveld. Eigenlijk een win-win situatie... Maar waarom krijg ik toch het enge gevoel dat Advocaat hier niet voor zal kiezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oh... Zo'n beetje het enige dat schwalbes dit toernooi opgeleverd hebben, zijn gele kaarten... Sterker nog, er zijn veel minder penalties gegeven dan eigenlijk had gemoeten. Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee waar je hier op doelt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Nou, ik zie veel spelers al naar de scheids kijken voordat ze op de grond liggen. Komop zeg, te flauw voor woorden. |
|
quote: Ja, maar wel aan de verkeerde kant af en toe (Heitinga). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, ok, maar dat was ook de slechtste scheidsrechter van het toernooi... Ik zei al voor de wedstrijd: Dat hebben wij weer hoor. De scheidsrechter die tot nu toe het slechtst gefloten heeft (Denemarken - Italië), wordt weer aan onze wedstrijd toegewezen... edit: Sterker nog, als ik vantevoren weet wie de scheidsrechter is, laat ik dat meewegen in mijn voorspelling wie er volgens mij gaat winnen. Maar als ik me niet vergis, fluit Kim Milton Nielsen onze wedstrijd tegen Letland, dus we maken een kans... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-06-2004 14:45] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
van de KNVB site: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
grumble |
|
quote: Ach ik weet niet of dit zo slecht is, met zijn ervaring kan hij mogelijk het elftal wat beter sturen van achterin. We zullen het zien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja, maar hij's ook zo sloom als stroop...maar ik vind het evt niet meespelen van cocu nog veel erger...zul je zien, staat bosvelt straks in de basis |
|
quote: Ik gok erop dat Verpakovskis (die spits van Letland) De Boer er helemaal uit loopt en daarmee minimaal 1 keer in scoringspositie komt... totdat er ingegrepen wordt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: euh....dit was al gisteren bekend. Sneijder! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In zo'n geval kan een andere verdediger altijd ingrijpen en dit kan je afspreken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat moet er vanaamd gebeuren zodat nederland doorgaat/naar huis mag? |
|
quote: NL moet winnen en Duitsland gelijk of verliezen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nederland moet winnen, en Duitsland niet winnen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: bij een verlies an Duitsland met een goal verschil waarbij Duitsland zelf ook minimaal 2 keer scoort ligt Nederland ook uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Letland moet verliezen en Tsjechie moet winnen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
oohh ... dus dit wordt de laatste wedstrijd .. mooi |
|
Eindelijk die kutvlaggetjes uit de straat. ALhoewel de storm ook al aardig werk verricht op het moment. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Niet echt, aangezien het dan om punten gaat. NL heeft met winst 4 punten en waar duitsland alleen 2 keer gelijk (2punten) en 1 keer verloren of gelijk is 3 punten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja klopt....ik bedoelde dat dit een rols peelt bij een doelpuntloos gelijkspel van NL. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik weet dat niet iedereen voetbalfanaat is maar om het bovenstaande niet te weten moet je toch wel ongeveer elke vorm van media geboycot hebben de afgelopen paar dagen... |
|
quote: Helaas blijkt dit, zoals te verwachten was, een hoax te zijn. Jammer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |