|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het ligt toch altijd aan de coach? Die 10 andere verwende jochies valt toch niets te verwijten? [/minachting voor spelers] Bruce Banner |
|
quote: Je hebt de wedstrijd dus OF niet gekeken OF je hebt werkelijk de ballen verstand van voetbal. Op welk moment heb jij Oranje gemakzuchtig zien worden? Vind jij met 10 man aanvallen en dan nog goede doelkansen creeëren getuigen van gemakzucht? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nog zo'n domme opmerking. Waarom minachting? Ze speelden de beste wedstrijd van het toernooi tot nu toe. Ze vochten tot op het eind. Snap jij uberhaupt hoe voetbal werkt of ben je een EK-Teletekst supporter? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zeg van niet, puntoor! |
|
quote: Ben je nog niet in Duitsland? De veewagens zijn toch al vertrokken? edit: Als mod zou je een beter vooorbeeld moeten geven en niet duidelijke flame-baits te plaatsen. Het is allang duidelijk dat je voetbal niet volgt en dat de EK je niet intereseert. Domme posts als de bovenstaande zijn dus offtopic. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-06-2004 23:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik ben GEEN fan van het Nederlands elftal. En ja: ik ben behoorlijk subjectief bezig Maar dat had je al wel door. Wat mijn het meeste irriteert is dat het gehele volk vindt dat Dickie naar huis moet gaan. Hoe denken ze dat Nederland presteert wanneer een invaller (met ALLE respect voor meneer Van Hanegem )de boel plotseling moet overnemen? Bruce Banner |
|
quote: hahaha nee, ik wacht tot donderdag. Het leek me leuker om ECHT te moeten onderduiken/vluchten Bruce Banner |
|
quote: Weet je wat zo typisch is? Dat mensen die ergens de ballen verstand van hebben, zich er toch mee bemoeien... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-06-2004 23:50] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als hij zich nu zou beperken tot de jaarlijkse wedstrijd tussen elfjes en orkjes die om de jaarlijkse Roze Puntoor Trofee strijden..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Inderdaad, hetzelfde probleem met het hekel topic F*ck hippies |
|
Goh, dat gebeurt hier nou nooit. En hoezo 'verstand van voetbal'. Het is een simpel spelletje (waar 'mensen' graag moeilijk over doen). Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Goh, simpel spelletje... Kom jij volgend weekend dan maar eens bij ons op het trapveldje voor een partijtje... dan zal ik je ff alle hoeken van het veld laten zien... Deze opmerking zegt voor mij al genoeg... Jij hebt volgens mij nog nooit een voetbal van dichtbij gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Goh, leuk zeg. Zijn het mooie hoeken? Wat voor kleur hebben ze en zijn ze er in verschillende maten? Hoeveel hoeken zijn er eigenlijk en wat doe je ermee? Jezus, wat interessant zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Turoliéva op 23-06-2004 0:00] Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Lain zou je deze puntoor eens niet moeten wijzen dat hij offtopic is? Of geldt dat niet voor puntoren? Een ban voor twee daagen op rij een topic proberen te verneuken lijkt me op zijn plaats. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb je een beetje moeite om je je eruit te lullen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dude, hap niet zo en ga ergens anders mensen irriteren |
|
quote: Neu, heb geen zin in voetbal. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
De enige die in dit topic mag lullen over haar achtertuin in Portugal is She_Devil. De rest is zoals heer Chel aangaf OFF-TOPIC! nokken aub! En Chel, je weet dat je niet bij de scheids om een kaart mag bedelen he Bruce Banner |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-06-2004 0:10] Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
mooi, weer enkel voetbaliefhebbers hier ik heb vanavond helaas geen ek kunnen zien (klote repetities ook), hoe was de kwaliteit? |
|
quote: DEN-ZWE was echt een superwedstrijd wat entertainment betrof. De kwaliteit was niet altijd subliem maar de momenten waren er zeker wel. De 1ste goal van Jon Dahl was echt fantastisch. ITA-BUL was volgens mij vrij treurig aan de samenvatting te zien.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ah mooi, misschien morgenochtend bij de koffie maar is stukje herhaling meepakken dan |
|
quote: Denemarken - Zweden was op zich een goede wedstrijd... Was eigenlijk niks van afspraken whatsoever te merken... De 2:2 viel pas een paar minuten voor tijd. Ik heb nog een stukje van de tweede helft van Italië - Bulgarije gekeken, maar de Bulgaren hebben zeer zeker hun sportieve plicht gedaan. Ze deden alle mogelijke moeite om de 1:1 vast te houden, hetgeen dan helaas voor hun uiteindelijk niet lukte, omdat Italië in blessuretijd nog de winnende treffer maakte. Maar Bulgarije ging geen stomme dingen doen omdat ze er toch al uit lagen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het lijkt mij eigenlijk ook leuker om je uit te fluiten, je met oranje mayonaise te besmeuren en daarna met rood-wit-blauwe confetti te bestrooien en je daarna alsnog naar Duitsland te trappen. Maar ja, vermeld ik dat, in het EK topic? Nee. Dus jij ook niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |