![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou dan vind ik PSV naar de Champions League leiden een grotere prestatie... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
CM heerscht! Dat Engeland door is naar de 1/4 finale heercht echter nog veel harder! Nu nog hopen dat Duitsland van Tsjechie wint, en ik kan donderdag met een gerust hart die kant op ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja, hoe laat begint de wedstrijd morgen eigenlijk? Toch wel voor het oefenen? ![]() ![]() |
|
quote: Als je dat niet weet volg je het EK echt lekker op de voet... ![]() This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: who cares? anders ga je maar in de snackbar bij Slayers kijken ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: [offtopic]Tnx voor mail[/offtopic] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ON TOPIC! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik weet het wel. ![]() quote: Hehe, ja dat is gezellig, kan ik meteen naar haar telefoonnummer vragen. ![]() We zullen zien. :booze: ![]() |
|
quote: Nu maar hopen dat er 1 of andere moslim fundamentalist naast jou aan zijn touwtje trekt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
![]() Mijn held. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Stomme vraag zeker... Who the fuck is dat? [edit] Blah, laat maar, ik zag t al[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 22-06-2004 20:41] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
F*ck hippies ![]() |
|
![]() ![]() |
|
FUCK. Tyfus Bulgaren. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: eeeuuu, hoe zat het nu met die "slavische" broeders? ![]() ![]() |
|
quote: Ja.....maar Bulgaren zijn soort van nep slavisch. Ik denk dat ze ook etnisch gezien meer gemeen met de hongaren, roemenen en albaniers hebben. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ja kijk, zulke subtiliteiten ontgaan ons westerlingen nu eenmaal(een chinees zal mij ook vast wel een Noor noemen). maar gelukkig kun jij ons daar de juiste informatie over verstrekken. ![]() ![]() |
|
Wat zijn die Italianen stil!!! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
LOL idd weg met die Itakkers !! ![]() |
|
quote: Inderdaad, scoren ze in de derde minuut van de verlenging, gaan ze alsnog niet door. ![]() ![]() |
|
daaaaaag arrogante Italianen ![]() GE-WEL-DIG!! hebben jullie die knaap in het publiek bij DEN-ZWE met zijn bordje gezien? "2-2 = Nordic Victory, byebye Italia" ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
wat een flauwe wedstrijd op basis daarvan verdiende italie het toch niet om door te gaan nordic victory indeed In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Wat denken jullie ervan? Morgen feest voor jullie? Ik zeg: Duitsland - Tsjechië 1-3 Nederland - Letland 1-2 Jammer maar helaas ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |