|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
ok leg maar uit aan dit blondje Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Er valt niks uit te leggen....ik heersch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja dat weten we toch Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja-fucking-wohl! Mijn Duitsche tricot met "Landesverrater 666" komt eraan [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-07-2004 13:37] Bruce Banner |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ahum, Chelman, kweenie waarom, maar je staat nu ineens weer vijfde met 2160 punten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hmmm..ja...ik zie het nu ook. Vreemd Anyway....nog steeds ruim boven die ene Twentse Trien die eerst zulke mooie praatjes had..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik denk dat ik ondertussen weet waarom. Ze zullen wel een foutje gemaakt hebben met het toewijzen van de punten voor de voorspelde halve-finalisten. Het verschil is namelijk precies 75 punten (2235 - 2160) en dat is precies het aantal punten wat je per goed voorspelde halve-finalist kreeg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zeiden jullie wat? |
|
quote: *complete silence* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat komt omdat die paupers mij van 75 punten beroofd hebben! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pfff dan kijk ik ook nog eens naar een wedstrijd Laat Portugal dan maar kampioen worden. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
zonder Oranje is het niet meer interessant, dat EK... |
|
Ik vind het best een leuke pot, zo op de achtergrond erbij. En die Grieken vechten als leeuwen... ik denk echter dat ze het niet gaan halen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hehe, kneus! *boing* GOALLLL *afgelopen* De Grieken zijn door!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ja echt???? *edit* Ja dus [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-07-2004 22:59] |
|
Wel leuk dat die Grieken winnen. |
|
Wel een saaie kutwedstrijd. |
|
Godverdomme ik had liever gezien dat Tsjechië door zou gaan.... die hadden het ook zeker wel verdient, gave wedstrijd... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
gave wedstrijd ? veel inzet, geladen duels, maar mooi voetbal ? nee hoor. Ik vond het jammer dat de tsjechen hun favorietenrol niet konden waar maken, ze wogen daarvoor toch te licht vandaag, en gaandeweg ben ik uit onvrede voor griekenland beginnen supporteren Edoch: ik hoop dat portugal de finale wint In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik ga denk ik maar een shirt van het Griekse elftal aanjopen.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nou ik niet, wordt een gave wedstrijd, lekker met de hele keet die maffe grieken aanmoedigen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb alleen de verlenging gezien, dus ff een vraagje: wat de fuck deed Nedved uit het veld? |
|
quote: blessure Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |