|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
HEHE! Voor Duitland is wel degelijk ALLES VORBEI!!! |
|
Ciao, Ciao Italia!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:mooie televisie |
|
By the way, wat had ik ook al weer voorspeld met die EK-poule... 'ns ff kijken... Hmmm, 2:1 voor Tsjechië en 3:0 voor Nederland... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Schitterend!!!! Nederland heeft de smaak te pakken en 't zit eindelijk mee!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: JUIST!!!! Dat mag ook wel godverredomme, na het O.N.R.E.C.H.T. van zaterdag.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bullshit. Iedereen was het erover eens dat Nederland tegen Tsjechie heel goed speelde. Het is tot nog toe nog steeds de beste wedstrijd van het toernooi met ENG-CRO en ZWE-DEN als goede tweede. Ik zou zeggen: Schoenmaker blijft bij uw leest en geef geen commentaar als u niet weet waar u het over heeft. Vandaag speelden ze lekker. Man of the match was voor mij ontegenzeggelijk SEEDORF. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die viel eigenlijk een beetje tegen. Wilde te graag zelf scoren in de tweede helft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik hoop trouwens dat Lain en zijn NSDAP Freundin zich nu enorm ergeren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Wel veel acties, veel dreiging, en wederom een goede assist. Maar ja, SEEDORF inderdaad. Hey attila, lees je dit? SEEDORF . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: SEEDORF heerschte. Hij speelde dan ook op de door hem geliefde positie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Uiteraard heerst SEEDORF, maar dat is evident. Helaas zien pak 'm beet 15.999999 miljoen assistent-bondcoaches dat nog steeds niet in. Hopelijk nu wel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik liep niet voor niks voor het EK te beweren dat we in het Nederlands elftal eigenlijk nog nooit de echte Seedorf aan het werk hadden gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Die hebben we ECHT NOG NOOOOOOOOOOIT gezien hier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
kut mensen met die kut links Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
!!!!!! !!!!!!!!!!! Hup Holland Huppel! Wel een saaie wedstrijd en Latvia speelde eigenlijk wel een beetje prutsbal. Zag er allemaal niet echt goed uit technisch gezien maar ze deden vast erg hun best en het zijn vast allemaal hele lieve jongens. En verder; Tsjechië, dank u! En wat zijn hier de verwachtingen voor Zweden? Ik schat de kansen niet heel hoog in, maar hey, dat zien we dan wel. Subtiel kamerolifantje |
|
Ter herinnering: degenen die aan de http://www.ekmanager.nl/ poule meedoen...MORGEN MOET je je team aanpassen voor de tweede ronde! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hij was goed; maar voor mij is dat Davids; wat een inzet en nu eindelijk zo gedoseerd dat 'ie geen kaarten versiert The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat ie geen kaart kreeg is inderdaad een BONUS waard. Ik vind Davids echter bijna altijd met enorm veel inzet spelen zo ook vandaag. Seedorf vond ik goed dreigend en goed aansluitend achter de spits. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kahn ist ein Banaan! [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 24-06-2004 0:00] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ineens heeft niemand het meer over die andere poule... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |