|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar heb je uiteraard gelijk in. Nederland had naast de Tsjechen nog een tegenstander (maar nogmaals, de Tsjechen verdienen echt alle respect). dat zo een niveau van arbitrage op zo een hoog toernooi kan worden toegapst is een lachertje(vergeet ook niet dat van Nistelrooij recht had op een penalty) |
|
Overigens vond ik de rode kaart van Heijtinga geen blunder. Er is contact geweest in volle vaart waar subliem gebruik van gemaakt werd......maar dat is dus naar de letter van de regels geel en indien het de laatste man zou zijn direct rood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar het niet toekennen van die penalty toch wel!!! |
|
quote: Jep. Dat was echter niet de beslissing in de wedstrijd. Discutabele penalties of het ontbreken daarvan gebeuren bijna dagelijks. Soms aan de goede kant, soms aan de verkeerde kant. Het hoort er nu eenmaal bij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Okay, point taken betreft de nut van charisma. Ik ben nog steeds van mening dat Van Gaal dat wel heeft. quote: Geen idee hoe dat bij van Gaal zit. quote: De verwachtingen waren hoog bij Barca, toen wisten ze ook al hoe hij was, en hij is zo gebleven. In het begin ging het allemaal goed totdat de verwachte resultaten uit bleven. En op zo''n moment vinden mensen wel iets om over te zeiken, al is het zijn schoenmaat. Ongeveer hetzelfde wat nu met Meneer Advocaat gebeurd. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Voor mij was het overduidelijk dat het contact pas plaatsvond toen Nedved? vaart minderde omdat hij bezig was met vallen. Geel was terecht geweest, zulke "schwalbes" zijn onaceptabel. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Tot 2 maal toe, over de eerste kan je inderdaad Chelmans argument toepassen, het komt nu eenmaal voor dat er wat minder streng in een strafschop gebied wordt gefloten, maar de 2e maal was 100% een penalty. Het is voetbal, geen rugby. Het leek wel of het zijn vriendin was die voor 3 jaar weg ging. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Meer controle doe je door de linksbuiten te wisselen voor een rechtermiddenvelder? Door die wissel was IMHO alle balans juist weg op het middenveld... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Uiteraard verschuift de positie dan van andere spelers, ik ga er ook vanuit dat hierop getrained wordt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: uh, ja, ik zal volgende keer m'n mening iets duidelijker stellen quote: Tsja, voor mij gaat dat niet op hoor, hoe knap het ook kan zijn om een bepaalde move te doen, als het de verkeerde move op dat moment is, is het gewoon FOUT. En alles met "te" (dus ook "te goed") is per definitie fout Al begrijp ik wel hoe je redenatie loopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bosvelt speelde ook niet als rechtermiddenvelder, hij kwam naast Cocu te staan en speelde als mandekker op Nedved, die gewoon te snel voor hem was |
|
quote: Wacht ff, ik zei niet dat hij als rechtermiddenvelder speelde. Ik zei dat hij een rechtermiddenvelder is. Maar zoals al door verschillende mensen opgemerkt, Advocaat heeft er absoluut geen kaas van gegeten op welke positie spelers horen te staan... Je kan een keeper ook in de spits zetten... en dan klagen dat-ie geen doelpunten maakt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 21-06-2004 17:41] Waag eens een dansje! |
|
Foppe de Haan for president eh, bondscoach. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Van Hanegem heerscht! Hij geeft openlijk toe dat hij het niet eens was met Advocaat. En Willem is pienter die flapt dat niet per ongeluk uit. Op de vraag: 'Het staat 2-1 tegen de Letten en Advocaat wil weer dezelfde wissel toepassen. Wat doe je?' Hij zegt: 'Ik sla hem neer'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote:hehehe was zwaar komisch ja, die gast is sowieso vet cool |
|
Ik vind van Hanegem helemaal niet cool, vervelende simplist die man. Hij komt over als een onverschillig iemand. Ik geloof dat Youri Mulder het was die naar hem refereerde als "die mummie op de bank", of was het Hugo Camps, weet ik veel... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Toffe wedstrijd tot nu toe! |
|
Jij ziet liever Jules Deelder op de bank? |
|
quote: Ik zie liever jou op die bank. Dan houd je in ieder geval je mond in dit topic . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Van Hanegem regeert. Hij is helemaal geen simplist. Hij weet altijd precies wat hij zegt en zijn 'simpele' imago is iets wat hij cultiveert. Ik kijk elk weekend naar de Eredivisie op Canal+ en wanneer je Willem veel mag aanschouwen kom je er achter dat hij dondersgoed weet waar hij het over heeft. P.S. Wie heet Rooney en Scholes in zijn EK manager team?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wie heeft Spanje getipt als kampioen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja. Kanker Grieken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |