|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er al best gezelig uit zo. Nou hopen dat mijn salaris op tijd wordt overgemaakt en Waag eens een dansje! |
|
Wil er nou echt niemand mee rijden? En dat over die vlag, doe gewoon, dan kom ik ook langs, ik ken nog niemand namelijk :S (Maja, ik kom dan ook wel het grootste gat op deze planeet, Haarlem ) Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) -Hub de Gallier+Monique+ - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels -Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Mutilator + Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
dat zijn er al ongeveer 50! Heerschend Bruce Banner |
|
Immo isn't sure anymore.. Een vakantie klinkt ook wel errrug aantrekkelijk. Zou wel 't eerste jaar in vier jaar zijn dat ik niet ga.. Raar hoor, jammer dat ik moet kiezen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wacken is toch vakantie? Tenminste voor mij wel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hehe, is 't ook wel hoor! Maar dit jaar moet ik kiezen tussen Wacken en een 'normale vakantie', omdat ik maar 10 dagen in totaal vakantie heb aangezien ik net met een baan ben begonnen. Allebei in die 10 dagen plannen is niet te doen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: er gaan vast nog wel meer zm`ers die niet in het lijstje staan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik zit nog steeds te tobben Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wilde iemand niet een vlag maken? Zodat we zmmers konden ontmoeten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: idd lijstjes zijn gay |
|
quote: Er is nog een plekkie vrij in de bus dus daar hoeft 't niet aan te liggen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heb je geen vrienden? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: |
|
quote:naar alle waarschijnlijkheid zal dit ook de Engine of Pain bus worden |
|
Hehe ik heb mooi gratis vervoer, veel handiger |
|
quote: Ik begin ook met een nieuwe baan, en aangezien ze bij mijn oude baan zoiets hadden van 'als je toch gaat stoppen ga dan maar meteen nu' heb ik de komende vier weken vrij .. |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) -Hub de Gallier+Monique+ - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels -Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Mutilator + Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal [Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 11-07-2004 20:56] Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Heeft iemand nog iets gehoord of gelezen over wanneer we de camping op kunnnen? Is het gewoon weer mogelijk om maandag een tent neer te pleuren of zijn de regels aangescherpt? |
|
Hopelijk hebben ze het aangescherpt! Ik word kotsmisselijk van die gasten die op maandag alle relaxte plaatsen bezet hebben onder het motto 'onze vrinden komen twee dagen later en willen een fatsoenlijk plekje' omdat de organisatie drie velden heeft met gras en tevens vlakbij het festivalterrein. De rest is woestenij. Ik ga nog maar om 1 reden naar Wacken en dat is NIET omdat er een fantastische sfeer heerst, NIET vanwege de bands, en zeker NIET om het 'olijke' volk.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Mijn ervaring is toch dat er een Fantastische Sfeer heerst, dat de Bands elk jaar weer zeer vermakelijk zijn en dat de Duitse Buren vaak zeer olijk zijn (en geweldig om belachelijk te maken).. Je Duitse buurman die stoned als een garnaal alle ingrediënten op gaat lezen van curry (in het Nederlands) en hierom zelf een kwartier compleet in een stuip ligt.. Werkt toch aardig op de lachspieren ..."Hate can only create more hate"... |
|
ze hadden het vorig jaar aangescherpt met dat het niet mocht, maar aangezien dat de metalheads toch niet tegen hield mag het dit jaar wel weer gewoon officieel vanaf maandag (althans dat meen ik gelezen te hebben ) |
|
Hm, zou kunnen. Vorig jaar was het inderdaad zo dat je eigenlijk pas vanaf woensdagochtend om 08.00 uur de camping op mocht. Wij kwamen in de nacht van dinsdag op woensdag om 05.00 uur aan, en we belandden op camping C. De rest stond dus al vol, m.a.w. de regeling hielp bepaald niet en ik ben er dan ook van overtuigd dat ze dat heus niet nog een keer gaan proberen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
yeah als k trug kom uit Portugal is het nog maar 3 nachtjes slapen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
als ik terug kom uit secilie nog maar 5 |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Volgende pagina |