![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lult ie dat ie ze al vaak gezien had of dat ie ze nog nooit kut had gezien? ![]() Inside crystal mountain, evil takes it's form ![]() |
|
quote:Dat ie ze al vaak gezien had, Death Angel heerscht. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
very true, death angel is natuurlijk saaier dan 1e x dat ik ze zag, maar ze gaan zeker niet vervelen live. Op wacken speelden ze wel wat kort en maar 2 nr's van Ultra Violence geloof ik, das dan weer wel minder. zzz ![]() |
|
Ik heb dus niks gemist in vergelijking met de Effenaar? Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
nopes zzz ![]() |
|
de Wacken dreamgirls ![]() ![]() |
|
Jeuzus wat een hoer (2e van links) Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: Want? Het was achterlijk heet daar... niet gek dat ze niet veel kleren aan had. Zijn alle mannen in blote pens ook gigalo's dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Unleashed was voor mij juist DE band van het festival. Ook mede hoe ze met het publiek omgingen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Wil Unleashed ook wel weer eens zien, vette band idd!! ![]() ![]() ![]() |
|
Hypocrisy was de gaafste band van het festival, op de voet gevolgd door Unleashed en Amon Amarth. Verder: -After Forever: Vroeger lekkere liveband, maar ze zakken steeds verder weg. Zeker met de nieuwe keyboardspeler die de sfeer in elk nr moet vergallen met z'n gaye vrolijke riedeltjes. -Arch Enemy: Ik hoorde alleen de drums maar het zou wel leuk geweest zijn met een fatsoenlijk geluid. -Onkelz: Relaxte avondband, mooie sfeer. -Children of Bodom: Heel degelijk en ze speelden een goede setlist! -Doro: Het is dat ze een orkest bij zich had anders had ik er geen bal aan gevonden -Warlock: Oude lullen muziek, was erg saai -Eläkeläiset: Extreem barre zang, hadden beter thuis kunnen blijven. -Misery Index: Erg bruut! -Orphanage: Was een leuke band om mee wakker te worden, wel enig gebrek aan overtuigende nummers. -Satyricon: Gave band met veel sfeer Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Ze gaan in het najaar/winter (ik weet niet meer wanneer ze precies zeiden ![]() Een europese tour doen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
mooi. Hopelijk vergeten ze Baroeg niet. ![]() ![]() |
|
quote: *verslikt zich in z'n whisky* Hmm, toch meer gemist dit jaar dan ik dacht.. Ober, een kaartje voor WOA volgend jaar graag! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:heb ik geen ene van zien lopen ![]() |
|
quote: oktober ![]() |
|
quote: Death Angel heb ik uit dat rijtje (helaas) het minst gezien. Voor de rest... After Forever 11 keer, Arch Enemy 6 keer, Anthrax, Destruction en CoB 4 keer... maar die bands kun je niet te vaak zien (hoewel de setlist van AF deze keer nogal tegenviel) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-08-2004 0:45] ![]() |
|
quote: Waren ook maar een paar duizend mensen daar... is niet zo gek dat je ze niet bent tegegekomen ![]() ![]() |
|
quote:Mja...waarschijnlijk 1 keer, want het lijkt me sterk dat je ze voor de reünie gezien hebt ![]() @ruud: Mooi mooi, dat verzacht m'n pijn een beetje hehehe, jammer wel dat ik Satan heb gemist ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 12-08-2004 6:34] Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: Damn, die linker en die rechter. Damn! ![]() ![]() |
|
quote:nou daar ga ik niet zo snel over dromen.... ![]() |
|
lelijke heksen ![]() |
|
Jep. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote:daarmee wilde ik aangeven dat ze niet de moeite waren dat ze opvielen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |