|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lult ie dat ie ze al vaak gezien had of dat ie ze nog nooit kut had gezien? Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote:Dat ie ze al vaak gezien had, Death Angel heerscht. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
very true, death angel is natuurlijk saaier dan 1e x dat ik ze zag, maar ze gaan zeker niet vervelen live. Op wacken speelden ze wel wat kort en maar 2 nr's van Ultra Violence geloof ik, das dan weer wel minder. zzz |
|
Ik heb dus niks gemist in vergelijking met de Effenaar? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
nopes zzz |
|
de Wacken dreamgirls |
|
Jeuzus wat een hoer (2e van links) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Want? Het was achterlijk heet daar... niet gek dat ze niet veel kleren aan had. Zijn alle mannen in blote pens ook gigalo's dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Unleashed was voor mij juist DE band van het festival. Ook mede hoe ze met het publiek omgingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wil Unleashed ook wel weer eens zien, vette band idd!! |
|
Hypocrisy was de gaafste band van het festival, op de voet gevolgd door Unleashed en Amon Amarth. Verder: -After Forever: Vroeger lekkere liveband, maar ze zakken steeds verder weg. Zeker met de nieuwe keyboardspeler die de sfeer in elk nr moet vergallen met z'n gaye vrolijke riedeltjes. -Arch Enemy: Ik hoorde alleen de drums maar het zou wel leuk geweest zijn met een fatsoenlijk geluid. -Onkelz: Relaxte avondband, mooie sfeer. -Children of Bodom: Heel degelijk en ze speelden een goede setlist! -Doro: Het is dat ze een orkest bij zich had anders had ik er geen bal aan gevonden -Warlock: Oude lullen muziek, was erg saai -Eläkeläiset: Extreem barre zang, hadden beter thuis kunnen blijven. -Misery Index: Erg bruut! -Orphanage: Was een leuke band om mee wakker te worden, wel enig gebrek aan overtuigende nummers. -Satyricon: Gave band met veel sfeer Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ze gaan in het najaar/winter (ik weet niet meer wanneer ze precies zeiden ) Een europese tour doen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mooi. Hopelijk vergeten ze Baroeg niet. |
|
quote: *verslikt zich in z'n whisky* Hmm, toch meer gemist dit jaar dan ik dacht.. Ober, een kaartje voor WOA volgend jaar graag! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:heb ik geen ene van zien lopen |
|
quote: oktober |
|
quote: Death Angel heb ik uit dat rijtje (helaas) het minst gezien. Voor de rest... After Forever 11 keer, Arch Enemy 6 keer, Anthrax, Destruction en CoB 4 keer... maar die bands kun je niet te vaak zien (hoewel de setlist van AF deze keer nogal tegenviel) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-08-2004 0:45] |
|
quote: Waren ook maar een paar duizend mensen daar... is niet zo gek dat je ze niet bent tegegekomen |
|
quote:Mja...waarschijnlijk 1 keer, want het lijkt me sterk dat je ze voor de reünie gezien hebt @ruud: Mooi mooi, dat verzacht m'n pijn een beetje hehehe, jammer wel dat ik Satan heb gemist [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 12-08-2004 6:34] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Damn, die linker en die rechter. Damn! |
|
quote:nou daar ga ik niet zo snel over dromen.... |
|
lelijke heksen |
|
Jep. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:daarmee wilde ik aangeven dat ze niet de moeite waren dat ze opvielen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |