IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wacken 2004 (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 6:58 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 23:51 schreef MetalTuupLimburg het volgende:

Death Angel
stuk voor stuk bands die ik al heel vaak gezien heb, maar nog geen enkele keer verveeld of slecht gespeeld hebben

Je lult

Like Some Snow-white Marble Eyes

MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 11-08-2004 17:44 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 6:58 schreef Pink Floyd het volgende:
Je lult

Lult ie dat ie ze al vaak gezien had of dat ie ze nog nooit kut had gezien?

Inside crystal mountain, evil takes it's form

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 17:47 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 17:44 schreef MutantChrist het volgende:
Lult ie dat ie ze al vaak gezien had of dat ie ze nog nooit kut had gezien?
Dat ie ze al vaak gezien had, Death Angel heerscht.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 11-08-2004 18:24 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

very true, death angel is natuurlijk saaier dan 1e x dat ik ze zag, maar ze gaan zeker niet vervelen live. Op wacken speelden ze wel wat kort en maar 2 nr's van Ultra Violence geloof ik, das dan weer wel minder.

zzz

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 18:28 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Ik heb dus niks gemist in vergelijking met de Effenaar?

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 11-08-2004 19:22 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

nopes

zzz

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-08-2004 21:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de Wacken dreamgirls

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 21:02 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Jeuzus wat een hoer (2e van links)

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-08-2004 21:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 augustus 2004 21:02 schreef Pink Floyd het volgende:
Jeuzus wat een hoer (2e van links)

Want?
Het was achterlijk heet daar... niet gek dat ze niet veel kleren aan had.

Zijn alle mannen in blote pens ook gigalo's dan?

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-08-2004 21:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2004 21:57 schreef enforcer het volgende:
GODVER WAT HAD IK UNLEASHED GRAAG WILLEN ZIEN!

voor mij de beste DEATH METAL band ever! ze zullen de tent wel weer afgebroken hebben zeker in mijn all time live top 5 ever!

Unleashed was voor mij juist DE band van het festival.
Ook mede hoe ze met het publiek omgingen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 11-08-2004 22:08 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

Wil Unleashed ook wel weer eens zien, vette band idd!!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-08-2004 22:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hypocrisy was de gaafste band van het festival, op de voet gevolgd door Unleashed en Amon Amarth.

Verder:
-After Forever: Vroeger lekkere liveband, maar ze zakken steeds verder weg. Zeker met de nieuwe keyboardspeler die de sfeer in elk nr moet vergallen met z'n gaye vrolijke riedeltjes.
-Arch Enemy: Ik hoorde alleen de drums maar het zou wel leuk geweest zijn met een fatsoenlijk geluid.
-Onkelz: Relaxte avondband, mooie sfeer.
-Children of Bodom: Heel degelijk en ze speelden een goede setlist!
-Doro: Het is dat ze een orkest bij zich had anders had ik er geen bal aan gevonden
-Warlock: Oude lullen muziek, was erg saai
-Eläkeläiset: Extreem barre zang, hadden beter thuis kunnen blijven.
-Misery Index: Erg bruut!
-Orphanage: Was een leuke band om mee wakker te worden, wel enig gebrek aan overtuigende nummers.
-Satyricon: Gave band met veel sfeer

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-08-2004 22:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 augustus 2004 22:08 schreef Lord Gore het volgende:
Wil Unleashed ook wel weer eens zien, vette band idd!!

Ze gaan in het najaar/winter (ik weet niet meer wanneer ze precies zeiden )
Een europese tour doen.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 11-08-2004 22:34 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

mooi. Hopelijk vergeten ze Baroeg niet.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-08-2004 22:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 21:00 schreef ghoulliette het volgende:
de Wacken dreamgirls

*verslikt zich in z'n whisky*

Hmm, toch meer gemist dit jaar dan ik dacht..
Ober, een kaartje voor WOA volgend jaar graag!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-08-2004 0:17 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
de Wacken dreamgirls

heb ik geen ene van zien lopen

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-08-2004 0:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:33 schreef zillah-morte het volgende:
Ze gaan in het najaar/winter (ik weet niet meer wanneer ze precies zeiden )
Een europese tour doen.

oktober

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-08-2004 0:43 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 11 augustus 2004 17:47 schreef Pink Floyd het volgende:
Dat ie ze al vaak gezien had, Death Angel heerscht.

Death Angel heb ik uit dat rijtje (helaas) het minst gezien. Voor de rest... After Forever 11 keer, Arch Enemy 6 keer, Anthrax, Destruction en CoB 4 keer... maar die bands kun je niet te vaak zien (hoewel de setlist van AF deze keer nogal tegenviel)

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-08-2004 0:45]

Haensjen
Usericon van Haensjen
Posted 12-08-2004 2:32 by Haensjen Wijzig reactieProfiel van HaensjenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 0:17 schreef Mies het volgende:
heb ik geen ene van zien lopen

Waren ook maar een paar duizend mensen daar... is niet zo gek dat je ze niet bent tegegekomen

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 6:33 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 0:43 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Death Angel heb ik uit dat rijtje (helaas) het minst gezien. Voor de rest... After Forever 11 keer, Arch Enemy 6 keer, Anthrax, Destruction en CoB 4 keer... maar die bands kun je niet te vaak zien (hoewel de setlist van AF deze keer nogal tegenviel)
Mja...waarschijnlijk 1 keer, want het lijkt me sterk dat je ze voor de reünie gezien hebt

@ruud: Mooi mooi, dat verzacht m'n pijn een beetje hehehe, jammer wel dat ik Satan heb gemist

[Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 12-08-2004 6:34]

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-08-2004 8:34 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
de Wacken dreamgirls

Damn, die linker en die rechter. Damn!

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 12-08-2004 10:50 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

quote:
de Wacken dreamgirls

nou daar ga ik niet zo snel over dromen....

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-08-2004 10:52 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

lelijke heksen

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 10:53 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Jep.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-08-2004 18:54 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 augustus 2004 2:32 schreef Haensjen het volgende:
Waren ook maar een paar duizend mensen daar... is niet zo gek dat je ze niet bent tegegekomen
daarmee wilde ik aangeven dat ze niet de moeite waren dat ze opvielen

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com