|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
okay afgesproken! dan krijg je ook een drankje van mij natuurlijk! |
|
Nick van Engine Of Pain rijdt met ons mee, ik heb nog plaats voor 1 extra persoon Marcel |
|
yups |
|
Woei morgenochten vertrek ik! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Zenial |
|
hey weet je... volgens mij ben je er klaar voor. |
|
Zo, vanavond tussenstop in westerbork en morgenochtend met een man of 20 op pad. Begin zowaar zin te krijgen Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Handdoek ingepakt? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: +1 zzz |
|
Nou, voor mij gaat t iig niet door. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ga zo mn spullen inpakken en ben pleite (damn, het schijnt mega warm te worden) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Jep |
|
quote: iK GA DONDERDAG NACHT PAS VERTREK OM 02.00 UUR HET WORDT DIT WEEKEND OP WACKEN 33 GRADEN |
|
quote: gelukkig hebben ze er een mega geweldig zwembad |
|
Komt er dit jaar geen speciaal ZM-Wacken-weerbericht? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Morgenavond vertrekken we! En ik heb eindelijk vakantie!!!!!!!!!!!!!!! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hmpf ... is dit weekend he .... Als ik zin heb misschien wel ... |
|
quote: waT zeGB IK NOU HEINE KOP 33 GRADEN |
|
quote: Moet je wel opschieten, ik ga zo weg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hOE ZIE JE ERUIT KAN IK JE EVEN OP DE KAAK STELLEN |
|
quote:SMS 'weer' naar mijn nummer 2,50 euro pob |
|
Wie heeft die aap leren typen? (en nog slecht ook) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bubbels |
|
quote: Tsssk, weerman zijn was duidelijk je roeping niet [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 03-08-2004 17:42] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Hehehe wel man, maar geld moet ergens vandaan komen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |