|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck, hoor net dat kaarten tot vannacht voor in vvk-prijs zijn |
|
quote: Jammer voor uh want de busje zit bij mien al aardig vol Vreemd genoeg maar 1 zm er en de rest kent zzzzzzzzmmmm niet eens |
|
Ik ga heen ik ga heen ik ga *huppelhuppel* heen! strooit bloemetjes Subtiel kamerolifantje |
|
nou, gaat heen dan mens arme vik, hij ging niet mee meende ik op te vangen? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ja morgenvroeg dan he. Ja ik had best medelijden met m totdat hij bedacht naar Summerbreezer te gaan ofzo. Dus zo zielig is ie ook weer niet. (Maar volgens mij mist hij nu wel een lading zelfgebrouwen mede. ) Subtiel kamerolifantje |
|
summerBrEeZaH? echt iets voor hem ja haha das dom, voor zelfgebrouwen honingdrank ga zelfs ik nog naar wacken, om een uiterste te nemen ik zal vikje wel ff gezelschap houden tot je terug bent [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-08-2004 22:07] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hij kreeg geen vrij van werk dus lag t niet echt in zijn handen of hij wel of niet ging. Ja doet dat. Hou je m lekker warm voor me? Subtiel kamerolifantje |
|
achja, dat wist ik wel hehe ik houd em warm én wijd voor jou en je mega klit We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Je maakt me een beetje bang. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben er klaar voor! Zenial |
|
trusten allen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
en veel plezier en shit zwamzwamzwam [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-08-2004 22:21] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nouja, ik zal wel even heel hard roepen als ik er in de buurt sta. Subtiel kamerolifantje |
|
morgen die kant op! Bruce Banner |
|
quote: Ik ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Waar dat dan? Wij zijn namelijk ook nog vervoer aan't zoeken voor 3 personen |
|
Over 10,5 uur is het alweer zover |
|
damn dat gaat godverdomme keihard heerschen morgen.. hm.. vandaag! |
|
quote: je bent van harte welkom "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Godver ik baal nu best dat ik nie ga Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nog maar 2 nachtjes slapen (tja, ik ga donderdag pas ) |
|
Ach no twee en ee halve week en dan summerbreeze Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: morgen naar wacken en over 2 weken inderdaad summer-breeze "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: http://www.goudengids.nl/list.asp?gonewsrch=1&mapsel=Zuid-limburg&l=Zuid-limburg&origin=homepage&referer=YP&u=Autoverhuur [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 04-08-2004 1:40] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |