|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh nee Nightwise was op Dyanmo spetter de spetter. Waar was trouwens Deicide |
|
wacken was weer heerschen, alleen die tering hitte was lichtelijk vervelend, verder heb ik mij smakelijk vermaakt met mayhem, cc, en destruction waarbij total desaster met corpsegrinder op de gitaar en abbath mede aan het zingen was. |
|
quote: Mayhem had gvd goed geluid man. Voor de rest in het zonnetje gelegen was zwaar depri zat onder pillen die afgepakt werden en nog een homo met UDO erop op z'n bek geslagen was geloof ik 37 graden imo |
|
Wat vonden jullie van Bohse Onkelz dan |
|
quote: Ja wat spelen die voor kut herrie. Zeker met Doro en Walrock het hoogenpunkt |
|
Over hoogte punten gesproken: Gast met Hakenkruis op de borst ge-inkt die onder de metalheads tegen rascisme vlag stond. + En de schoonmaak negers bij de wc's.. |
|
quote: Ik vond die ene op Theo lijken van die Cosby show. |
|
Woehaa! thuis, Heerschend Wacken weer |
|
quote: Nee, vorig jaar ben ik wel geweest en ons groepje had nog 1 ticket nodig, wat geen probleem was. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik heb nog regendruppels gevoeld of was dat van die Duitse die ik een blauwtje lieten lopen omdat ik al getrouwd ben. Stom kut wijf Lag met mn blote reet in de tent van mn kameraad voel ik een hand stomme sloerie Gelukkig sliep ik in een hotel. Volgens mij waren er iets van 40.000 mensen ofzo tenminste dat hoorde ik |
|
quote: volgens mij was de heer maniac weer eens stront bezopen, hij bloedde nogal hevig, was net water edit": owjah, lag het nou aan mij of bestaat mayhem nu uit 5 personen? [Dit bericht is gewijzigd door carnal forge op 08-08-2004 18:28] |
|
je lag met je blote reet in een tent en sliep in een hotel? Van een vriend van mij die in zijn nakie op het terrein zat zijn geloof ik wel honderd foto's gemaakt. Grappig trouwens hoe vrouwen kunnen schrikken van een piemel |
|
quote: Schrok jij niet van die pik? Ja van die pillen was ik gebroken moe dus ging ik met mn blote reet in de tent liggen Maar ik had zon pijn mn ballen waren achteruit geslagen en toen kwam dat wijf leuke tante hoor maar ik ben al getrouwd en ik had een hotel geboekt met anderen maar mn kameraad sliep met zn vriend in in de tent |
|
En of het geslaagd was! Het viel inderdaad wel op bij de wc's dat er alleen negers bezig waren ja Het enige nadeel was de hitte, maar verder was het toch |
|
quote: Schroder had vrijwillige asiel zoekers ingezet om alles in goede banen te leiden |
|
ach,Faust,je moet toch altijd wel afgeven op iets...Ben je nog eens in trek bij de vrouwen,klaag dan niet Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Laat volgende keer zijn aars met rust ja |
|
quote: Ik was niet op Wacken Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik ben in trek ja ik kon bijna de vrouw van Jenje versieren. Maar ja die werd boos he terwijl hij me een biertje had beloofd de schurk. |
|
quote:tut tut, mondje houden over me vrouwtje. Die heb je helemaal niet gesproken |
|
quote: Tuut tuut ik dacht dat jij ook pop wacken liep dus had ik iemand aangesproken een beetje zwaar lijvig zoals jij en met een brilletje. Toen dacht ik aan dat biertje Dus ik klopte op de schouder bleek het een vrouw te zijn |
|
Lang leve de ns!!! Door hun hebben we een tifustijd mogen wachten op bad bentheim. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
t was een leuk feessie. leuke bands gezien. jammer van het (regelmatig) lauwe bier, maar verrder geen klagen. mooi weer erbij iig. volgend jaar weer! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Mambo kurt |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |