|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier een paar foto's van een paar van de betere optredens op Wacken: DEATH ANGEL UNLEASHED |
|
Wie hier heeft Artefact gezien? Ik vond het wel een lekker optreden, en de muziek is zeker te pruimen! Jammer dat ik geen cdtje heb kunnen vangen... |
|
quote:en vorig jaar speelden ze nog in Tilburg op No Mercy |
|
satyricon gaat live video van repined bastard nation uitbrengen (wacken) setlist van dat unieke en geweldige concert voor de duidelijk de setlist van satyricon Walk the path of sorrow The night of the triumphator Angstridden Filthgrinder Fuel for hatred Forhekset Repined bastard nation Hvite krists død Darkthrone Kaatharian life code The hordes of nebulah Transilvanian hunger Under a funeral moon Toegift satyricon Mother North w/Nocturno Culto on guitar Do androids dream of electric sheep? |
|
joepie, mijn foto's zijn klaar |
|
Jeuh. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Heb het wel gezien, maar ik vond 't live niet zo goed overkomen als op CD. Kan ook zijn dat dat door het geluid de tent kwam, want Hobbs' Angel of Death vond ik ook al niet zo geweldig klinken |
|
Wacken 2004 Gezien: [edit] Ik lag (perongeluk) al te slapen maar ben toch naar het festival terrein gehopt toen amon amrarth speelde...gaaf! Bal-Sagoth: Helemaal geweldige band, helaas was het optreden minder, teveel gepraat en ze waren allen niet in hun normale live-act en tenue! Cannibal Corpse: Klonk lekker, alleen was het gewoon te fucking warm onder dit optreden, slechts enkele nummers ECHT gekeken. Destruction: Behoorlijk wat gedronken 1 of 2 nummers gezien maar klonk ok! Doro & Warlock: Tja...wat van gezien maar dat was ook alles en meer was ook niet nodig geweest. Engine of Pain: Neerlands kleinere bands op Wacken, goeie zaak! Klonk goed, helaas dat toen het iedereen z'n aandacht begon te trekken en ze er goed inkwamen afgelopen was. Hypocrisy: Rosswell 47 enige nummer wat ik moest zien. Voorderest zie je ze elke dag op elk festival... Mayhem: Jammer dat hel gitaargeluid een beetj verwaaide, ik vond ze wel ok, kan beter. Motörhead: Was wel cool, geloof ik... Nevermore: Klonk vet! Ken alleen de muziek nog niet zo goed, maar is een band die ik vaker ga kijken. Satyricon: Gaaf! Ik had liever dat Satyricon de 1.5 uur vol had gemaakt maar vond Nocturno culto wel leuke afwisseling. Darkthrone is live dus gaver. NC blijft wel een boer, prachtig. Mother North was natuurlijk een prachtige wacken afsluiter! Saxon: Vette Show! Unleashed: Was gewoon gaaf, lekkere makkelijke festival muziek. Al is de nieuwe unleashed toch anders. Volgens mij hebben we meer gezien... Verder super festival, prima vermaakt. Het Bier was kouder als vorig jaar! Samen met m'n vriendin nieuwe tent uitgeprobeert, goed bevallen (grote tent). We stonden op 'n goeie plek. Het brunchen in Wacken heerschte! etc etc... Nadelen: 1. Te Warm, als het volgend jaar weer deze temperatuur is moeten ze voor schaduw plekken zorgen. Louder then hell?! Warmer then hell!!! 2. Teveel tyfus duitsers die muziek draaiden (de hele nacht door) en ons tot de (letterlijke en figuurlijke) pijngrens irriteerden. Waardoor ik geforceert tevroeg uit mijn bed moest! 3. Weinig, te WEINIG nederlanders! 4. Wat the Hell, files zover het oog reikt en 40 graden in de auto... Gaaf, volgend jaar weer! [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 16-08-2004 0:05] |
|
quote: HAHAHAH! F*ck yuo!! Aan de 15 ofzo die ik heb gesproken had ik meer dan zat. Meer buitenlanders! Nooit eerder heb ik zoveel duits gesproken op een festival en nooit eerder zoveel lol gehad met gasten van over heel europa. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-08-2004 0:20] |
|
quote: Nee, er waren gewoon teveel van die gigantisch duitse figuren die alleen maar kunnen schreeuwen. Misschien is "minder duitsers" beter uitgedrukt.... |
|
Wacken heerschte weer dit jaar vond Saxon het best verder verslag volgt nog wel een keer ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Laat nou net de paar aso's die ik op wacken tegenkom altijd Nederlanders zijn.... (zoals dit jaar: ene kant naast ons Nederlanders die een gat graven waar je s'nachts met gemak je nek in breekt....., andere kant Nederlanders die het leuk vinden om campingmeubulair s'nachts 50cm van mijn tent kapot te gaan slaan.... ... Bovendien zijn Duitsers altijd veel relaxter op Wacken, daar kun je een stuk gemakkelijker aanschuiven in een partytent dan bij veel Nederlanders... |
|
quote: Dan heb jij idd andere ervaringen! |
|
Gaaf Festival zoals altijd... Geen zin in een lang verslag... Jammer genoeg waren veel mensen van wie ik verwacht had dat ze aanwezig zouden zijn nergens te bekennen. Echt weinig bekenden gezien dit jaar. Hopelijk volgend jaar beter! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Was een leuk jaar, alleen die klote hitte was niet zo fijn voor mij, hehehe. Beste bands: Cathedral, Satan, Hobbs en Saxon (erg goed weer). En de jim beam stand, hehe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Dan ben ik van de partij! |
|
Unleashed was wel aardig (de paar nummers die ik gezien heb). Geluid was goed, en de opkomst ook. Maar mij was het te warm om te kijken, hehe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Niemand met foto's van Satyricon/Nocturno Culto? |
|
quote: Ja ik had ook het idee dat er meer duitsers / minder mensen uit andere landen waren dan vorige jaren. Erg jammer. Wacken doet er zelf ook weinig aan om niet-duitse mensen te trekken natuurlijk, het programmaboekje is nog steeeds alleen maar in het duits te krijgen quote: Ik heb wel een fotootje maar je ziet er weinig op. Het was al te donker [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 16-08-2004 21:17] Zenial |
|
quote: Staat vast wel op de DVD die uit gaat komen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Na de zwemperikelen tijdens de vorige edities.. ideetje voor 2005? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
wacken was kick ass. een beetje weinig bands gezien. (zoals ieder festival eigelijk) de sfeer vond ik prima. het was alleen veel te warm om echt actief te zijn. en die files op de terug weg!!! |
|
terugweg? heb op de terugweg weinig last gehad... half uurtje ofzo. maar de heenweg meer dan 3 uur! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
de heen weg hebben we s`nachts gereden dus dat was best te doen. op de terug weg hebben we er 3 uur langer over gedaan! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |