|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah + vriend + aanhang - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) - Hub de Gallier + Monique - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels - Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - Sinnerella - Stringz - Crying Devil - Heer Krieg - Malagthot (met nog een berg lui uit heel het land) - lord of darkness defende nos in proelio |
|
ik niet spelfout weggehaald... |
|
quote: omdat? Bruce Banner |
|
Waarneer vertrekt men eigenlijk zoal richting wacken? (2of 3 aug. ligt voor mij + company in planning) |
|
woensdag 4 augustus Bruce Banner |
|
woensdag om kwart voor 7 sochtends |
|
quote: Euhhh,gebrek aan geld en tijd spelfout weggehaald... |
|
Denk maandag 2 aug. |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah + vriend + aanhang - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) - Hub de Gallier + Monique - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels - Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - Sinnerella - Stringz - Crying Devil - Heer Krieg - Malagthot (met nog een berg lui uit heel het land) - lord of darkness - Kramy + Sjaan + Edder Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
eindelijk mn kaartje geregeld...mn 4e wacken heb dr zin innnnn als k net 3 dagen trug ben uit Portugal gaan we er naar toe...woeiiii wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
aanwezig fucking satan speelt! brian ross revival, heb em dit jaar al gezien met Blitzkrieg. echt een maniak op het podium ahha Blades Of Steeeel! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Idem! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Zou wel willen maar helaas geld is op en ik moet werken. |
|
Wow.. net kaartjes gehaald.. 74 euro per kaart (inc 4 euro !! reserveringskosten ) |
|
Ja belachelijk, wanneer je de kaartjes in oktober had besteld dan waren ze 55 euro geweest, dat is ook voor het eerst volgens mij. Watch it, Wacken wordt commercieel.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Tjsa.. misschien wel... maar ze hebben wel een jaar of 5 de entree niet verhoogt dus ergens is het wel logisch dat de stap nu wat groter is.. Ze zijn nog altijd goedkoper dan de meeste West-europese pop/rock festivals (NL, Engeland, Belgie, Scandinavië) .. alleen de oost-duitse en oost-europese festivals zijn belachelijk goedkoop (die festivals in Hongarijë en Tjechië enzo).. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-07-2004 12:05] |
|
Mee eens, maar waarom de kaartjes duurder maken voor mensen die het later bestellen en dan ook nog bijna 20 euro meer. Ik vind het ronduit belachelijk imo. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ja, dat is wel ietwat vreemd.. vooral omdat voor x-mas de line-up nog lang niet rond is (al lijkt het erop dat er maar weinig wacken-gangers echt voor de bands komen) en veel mensen ook nog niet weten hoe ze uitkomen qua vakantieplanning enzo.. Aan de andere kant is het natuurlijk meer een cadeautje voor trouwe wackengangers die toch wel weten dat ze weer gaan ipv een straf voor laatkomers.. Er is altijd al een cadeautje geweest met x-mas, vroeger bestond dat uit een cd en een shirt, nu dus ook nog uit 20 euro korting... Maar ik denk nog wel met heimwee terug aan Dynamo Open Air 1996 (mijn eerste festival), 50 GULDEN inclusief iets van 25 gulden aan consumptiebonnen.... |
|
nog 2 weken en t is al bijna afgelopen LAI LAI HEI |
|
quote: ! zzz |
|
quote:Vanuit Geleen (Ed & Rocco's) rijden twee kleine busjes, misschien dat daar nog plaats is? |
|
quote: Theo heeft me twee weken geleden gebeld dat de bus van daaruit niet doorging, daarom vroeg ik 't juist hier op 't forum Morgen dan maar meteen bellen... bedankt voor de tip in ieder geval [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-07-2004 0:09] |
|
ze willen je gewoon niet mee hebben sloeber hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:klopt ja, de georganiseerde busreis vanuit Geleen gaat niet door, maar in plaats daarvan hebben Ed en Rocco besloten zelf maar busjes te huren |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |