|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
viel wel mee... meer foto's |
|
quote: Unleashed waren zoals gewoonlijk erg goed op dreef. Tot 2x toe voor een toegift teruggekomen en met een kleine speech vooraf over "dode helden van de metal; Schuldiner en Quorthon" hebben ze ook Evil Dead van Death gespeeld in hun naam. " We shall see you in Valhalla!" aldus Johnny. |
|
KIKKE ja ik heb UNLEASHED diverse malen live gezien en het is gewoon een stoomwals! |
|
quote:haha ja toen die nog rechtop stond wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Sorrie om het te zeggen maar ik vond ze echt de beste band op wacken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Muzikaal gezien ben ik het helemaal met je eens. Ware het niet dat Nocturno Culto met z'n Darkthrone klassiekers MIJN natte metaldroom was van Wacken. |
|
quote: Dat heb ik niet meer mee mogen maken. Ik was naar mn tent gegaan omdat ik Satyricon zwaar kut vond (en dus ook geen hoge verwachtingen meer had van DT). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
1. Dio 2. Unleashed 3. Satyricon/Darkthrone 4. Hypocrisy 5. Destruction dieptepunt: weeral mayhem, de dag dat ze eens goed spelen zal ik nooit meemaken, is ook niet grappig maar heel erg zielig, heel triest ander dieptepunt: auto total loss, te veel warm bier en teveel duitsers Do androids dream of electric sheep? |
|
Hebben dat warme bier en die Duitsers toevallig iets te maken met je totalosse auto? Terugreis? Ongeluk of vastgelopen? |
|
De absolute toppers waren voor mij: Destruction Anthrax Arch Enemy After Forever Children of Bodom Death Angel stuk voor stuk bands die ik al heel vaak gezien heb, maar nog geen enkele keer verveeld of slecht gespeeld hebben en verder op gepaste afstand… Dio Böhse Onkelz (ook al is’t geen metal, ik vond ‘t zeer OK) J.B.O. (heerlijke afsluiter als je de humor ervan kunt inzien) Satyricon (hoewel ik Darkthrone-gedeelte beduidend minder vond) Orphanage Amon Amarth (viel tegen vergeleken met eerdere keren) Feinstein Unleashed Nevermore (viel me behoorlijk tegen, maar dat kan ook komen doordat we erg veraf stonden) Satan Helloween Saxon Mystic Prophecy Grave Digger Hypocrisy [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-08-2004 0:08] |
|
http://members.home.nl/ank.tess/wacken%202004/ hmmm wat foto's gevonden, van de brabandse metalsquad maar wat waren nou precies de special guests bij het destruction optreden? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Abbat, Sabine Klaasen en nog een gitarist die ik niet herkende. Was erg leuk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: lol? |
|
quote: Ja! |
|
Yep, volgend jaar weer!! Was weer vet! -Nummer 1 was voor mij Hypocrisy!!! (yeah... ik heb mijn airguitar laten signeren ) -Cannibal Corpse was nummer 2 De rest heerschte in willekeurige volgorde: -Amon Amarth -Destruction (helaas van een afstand gezien) -Anthrax gaf de vetste show. -Arch Enemy schijnt veel te hebben gefaked, maar ik vond het wel erg okay. -Satyricon De zon was onwijs kloote!! En er stonden een zooi schijtmoffen vlak naast ons de hele nacht muziek te draaien voluit over een gitaarversterker! Loop je er heen om te zeggen of het ietsje zachter kan krijg je te horen van: "Wacken has to be loud", ja... indeed.... maar niet als je van die homo hippie muziek draait!! Het zwembad was weer een uitkomst zo op de eerste dag!, ook weer lachuh om zoveel metalheads in een zwembad te zien stuntellen! |
|
quote: |
|
goeie kerel, hij kent juvenus tenminste hehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Die dude heerscht Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Das een uh.. keltisch kruis We hebben wel weer bot veel foto's trouwens (en er komt zelfs nog een videofilm 23) Life doesn't get much better than this! |
|
dit vind ik ervan: Bohse Onkels: wat een kutband... Orphanage: kwam niet echt uit de verf op dat grote podium Mnemic: beukte wel lekker Vanguard : bassist met een jurk kan nooit wat zijn... Methedras: speelde Testament wel erg langzaam EoP: we speelden wel lekker, jammer dat we tegelijk met Arch Enemy speelden... Grave Digger : wat een irritante stem heeft dat mens Dio: op zich wel leuk maar duurde veel te lang Suffarage: klonken wel lekker Doro/Blaze Bailey: ik vond Blaze vooral zielig dat ie nog steeds alleen Maiden zingt Death Angel: wat een geluid, supervet optreden Anthrax: ook erg vet, al speelde Scot Ian slordig After Forever: klonk wel lekker Nevermore: wat een kut geluid zeg Helloween: klinkt een tijdje leuk, gaat daarna vervelen Children Of Bodom: klonk ook wel vet eigenlijk Saxon: gaat ook snel vervelen vind ik Satyricon: niet mijn muziek Meer bands heb ik niet gezien, ik vond het programma niet zo goed dit jaar, maar het hele festival was te gek. Volgend jaar weer |
|
|
|
quote:Heeft die dude nou een zwarte zon in z'n elleboog staan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Damn wat was darkthrone kut! Een gemiddelde van 2 riffs per nummer... ook geweldig om te zien hoe 3 gitaristen exact hetzelfde standaard kut riffje speelden... een half uur achter elkaar door. Het was dat ik wist dat 'mother north' nog moest komen, anders was ik allang gaan slapen. Satyricon vond ik wel gaaf.. samen met unleashed de enige echt goede optredens van wacken dit jaar... Doro + warlock + orkest was ook fucking mooi trouwens. Hypocrisy speelde wel lekker. Amon Amarth ook. Arch Enemy was kut. Vanguard was de verassing van het jaar. Artefact had een kutgeluid. Children of Bodom was wel lekkere swingmuziek. Elakelaisat = humppa = gay Cathedral was belachelijk slecht. Misery Index was standaard maar wel strak live. en eh... tjah... verder niet veel gezien geloof ik Het was wel gezellig, maar ik betwijfel het of ik er volgend jaar weer heen ga. Owja, darkthrone was ECHT slecht... compleet onbegrijpelijk dat die extreem amateuristische nummers op Wacken ten gehore gebracht mochten worden. Ze waren nog te slecht voor de Jim Beam stage. Zelfs ik kan deze bras schrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 11-08-2004 1:58] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: zzz |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |