|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme die treinkaartjes zijn gewoon uitverkocht Dus nog steeds vervoer gezocht voor drie personen vanuit Zuid-Limburg |
|
quote: Mischien wil Marcel er een paar op het dak binden |
|
@metaltuup: Ga gewoon de grens over en neem vanaf daar een zomerticket ofzo.. dat kost je relatief weinig.. zit wel lang in de trein natuurlijk, omdat je niet met ice's enzo kan reizen... Of huur een auto, met zijn 3'en is dat nog best te doen.. |
|
quote: Maandagmiddag heen |
|
quote: Die tickets zijn uitverkocht, dat is juist het probleem |
|
Ik heb dus nog steeds geen kaartje! En bij het gwk kun je ze niet meer krijgen ofzo Waar moet ik ze dan kopen? Bij de ingang ofzo? |
|
quote: Ik geloof dat je via de site van wacken ofzo die kaarten kan reserveren, waarna je ze zou kunnen ophalen als je daar bent, bij dat wacken-kantoortje in het dorp. Maar ik heb al kaartjes, dus hoe het precies zit weet ik niet. |
|
joepie ik mag de slaapzak van mijn pa lenen |
|
quote: ITZEHOERRRRRRRRRRR whaha alvast de stemming erin brengen |
|
kheb nog een kaartje over!!!!!!!!!!! voor de normale inkoop prijs! af te halen in schoonhoven! |
|
quote: Die kunnen niet uitverkocht zijn, dat zou hetzelfde zijn als het uitverkocht zijn van een weekendretour Eindhoven - Amsterdam of zo . Doch, dat boeit nu toch niet meer, het is al zondagavond. |
|
quote: Hoezo boeit dat nu niet meer dan? Ik ga overigens toch met de bus... Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Die voordelen gelden alleen in het weekend |
|
gEBELD IK GA NAAR WACKEN ARENA |
|
Ik ga in ieder geval woensdagmiddag Nou hopen dat ik daar kaarten kan krijgen, maar daar ga ik wel van uit |
|
dat kon vorig jaar niet hey maarre is er al een weerbericht? |
|
quote: Ja mooi weer. Maakt niet uit wat voor weer. Hey leuk dat je ook gaat On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:sneeuw wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik bedoelde niet het weer voor antartica *neemt extra fotorolletje mee om zillah met dronken ogen op de foto te gaan zetten* |
|
quote: Ik ga NIET dronken worden *gaat het toch minder leuk vinden dat Ghoulliette komt* Edit *loopt ook rond met camera om slapende meisjes op de foto te zetten, met ogen dicht dus* [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 02-08-2004 22:37] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
whaha heb nog een ghoullie kwijlt in haar slaap foto, maar die heb ik maar niet ingescanned |
|
quote: Erger dan mijn foto's? Dan MOET je hem scannen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
misschien morgen |
|
gaan we elkaar nu ontlopen op wacken? Nee he?. Jekrijgt wel een drankje van me (als je geen belastende foto's maakt als ik dronken ben) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |