IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wacken 2004 (deel 2) Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-07-2004 18:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ok

- Lainedil Naleanor
- Greycloak
- FlipDeluXe
- Blastmaster
- Katablaser
- Aphrodite
- DarGull
- Valorian
- Cadaveria
- Vargen
- Amarantha
- Hertog Jan (veel)
- Sarah
- Metagorr
- MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden
- Griffin
- Immortella
- Dunne_Hein
- Zillah-Morte
- ZM en consorten
- Hammer + vriendin
- Valfar
- Slave Of Darkness
- Haensjen
- Meridian + een aantal mensen
- ouwe + tent
- Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes
- H-K
- Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden )
-Hub de Gallier+Monique+
- Vampire John + Marlies
- Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels
-Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew )
- She Devil
- mcoenen & Mirandarijntje
- DecomposingBitch en Grimnir
- testement
- the wounded immortal
- Mies
- Joep 777
- Mutilator + Naturens Galleri + aanhang

hier verder

Bruce Banner

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-07-2004 18:38 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ziet er al best gezelig uit zo. Nou hopen dat mijn salaris op tijd wordt overgemaakt en

Waag eens een dansje!

Azrael17_nl
Embraced by the Devil
Usericon van Azrael17_nl
Posted 08-07-2004 11:50 by Azrael17_nl Wijzig reactieProfiel van Azrael17_nlQuote dit bericht

Wil er nou echt niemand mee rijden? En dat over die vlag, doe gewoon, dan kom ik ook langs, ik ken nog niemand namelijk :S (Maja, ik kom dan ook wel het grootste gat op deze planeet, Haarlem )

Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul.

metal-mixed-up
Usericon van metal-mixed-up
Posted 08-07-2004 13:36 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

- Lainedil Naleanor
- Greycloak
- FlipDeluXe
- Blastmaster
- Katablaser
- Aphrodite
- DarGull
- Valorian
- Cadaveria
- Vargen
- Amarantha
- Hertog Jan (veel)
- Sarah
- Metagorr
- Griffin
- Immortella
- Dunne_Hein
- Zillah-Morte
- ZM en consorten
- Hammer + vriendin
- Valfar
- Slave Of Darkness
- Haensjen
- ouwe + tent
- H-K
-Hub de Gallier+Monique+
- Vampire John + Marlies
- She Devil
- testement
- the wounded immortal
- Mies
- Joep 777
- metal-mixed-up + aanhangsels

light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-07-2004 14:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

dat zijn er al ongeveer 50! Heerschend

Bruce Banner

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-07-2004 15:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Immo isn't sure anymore.. Een vakantie klinkt ook wel errrug aantrekkelijk.
Zou wel 't eerste jaar in vier jaar zijn dat ik niet ga.. Raar hoor, jammer dat ik moet kiezen.

..."Hate can only create more hate"...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-07-2004 15:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 15:55 schreef Immortella het volgende:
Immo isn't sure anymore.. Een vakantie klinkt ook wel errrug aantrekkelijk.
Zou wel 't eerste jaar in vier jaar zijn dat ik niet ga.. Raar hoor, jammer dat ik moet kiezen.

Wacken is toch vakantie?

Tenminste voor mij wel...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-07-2004 16:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 15:56 schreef altx het volgende:
Wacken is toch vakantie?

Tenminste voor mij wel...

Hehe, is 't ook wel hoor! Maar dit jaar moet ik kiezen tussen Wacken en een 'normale vakantie', omdat ik maar 10 dagen in totaal vakantie heb aangezien ik net met een baan ben begonnen. Allebei in die 10 dagen plannen is niet te doen.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-07-2004 16:12 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 14:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

er gaan vast nog wel meer zm`ers die niet in het lijstje staan

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-07-2004 16:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik zit nog steeds te tobben

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-07-2004 23:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 juli 2004 14:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Wilde iemand niet een vlag maken? Zodat we zmmers konden ontmoeten

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 08-07-2004 23:21 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 8 juli 2004 16:12 schreef Digerdoden het volgende:
er gaan vast nog wel meer zm`ers die niet in het lijstje staan

idd lijstjes zijn gay

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2004 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2004 16:14 schreef invictis het volgende:
ik zit nog steeds te tobben

Er is nog een plekkie vrij in de bus dus daar hoeft 't niet aan te liggen

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 09-07-2004 13:01 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 8 juli 2004 11:50 schreef Azrael17_nl het volgende:
Wil er nou echt niemand mee rijden? En dat over die vlag, doe gewoon, dan kom ik ook langs, ik ken nog niemand namelijk :S (Maja, ik kom dan ook wel het grootste gat op deze planeet, Haarlem )

heb je geen vrienden?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-07-2004 12:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Loud Music Company organiseert i.s.m. Hardrockcafe Ed & Rocco's een vierdaagse busreis naar het duitse Wacken Open Air festival. Tickets kosten 150 euro. Vertrek is op woensdagavond 4 augustus en de terugreis vindt plaats op zondag 8 augustus. Opstapplaatsen zijn Heerlen, Geleen, Sittard en Roermond. Voorverkoop bij: Satisfaction Heerlen, Music Machine Sittard, The Rock Roermond en Ed en Rocco's Geleen. Voor meer info mail naar loudmusiccompany@hotmail.com
jeroen

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-07-2004 17:05 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 11 juli 2004 12:38 schreef TNightmare het volgende:--------------------------------------------------------------------------------
Loud Music Company organiseert i.s.m. Hardrockcafe Ed & Rocco's een vierdaagse busreis naar het duitse Wacken Open Air festival. Tickets kosten 150 euro. Vertrek is op woensdagavond 4 augustus en de terugreis vindt plaats op zondag 8 augustus. Opstapplaatsen zijn Heerlen, Geleen, Sittard en Roermond. Voorverkoop bij: Satisfaction Heerlen, Music Machine Sittard, The Rock Roermond en Ed en Rocco's Geleen. Voor meer info mail naar loudmusiccompany@hotmail.com
jeroen

naar alle waarschijnlijkheid zal dit ook de Engine of Pain bus worden

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 11-07-2004 18:07 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Hehe ik heb mooi gratis vervoer, veel handiger

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-07-2004 18:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 16:06 schreef Immortella het volgende:
Hehe, is 't ook wel hoor! Maar dit jaar moet ik kiezen tussen Wacken en een 'normale vakantie', omdat ik maar 10 dagen in totaal vakantie heb aangezien ik net met een baan ben begonnen. Allebei in die 10 dagen plannen is niet te doen.

Ik begin ook met een nieuwe baan, en aangezien ze bij mijn oude baan zoiets hadden van 'als je toch gaat stoppen ga dan maar meteen nu' heb ik de komende vier weken vrij ..

Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 11-07-2004 20:56 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

- Lainedil Naleanor
- Greycloak
- FlipDeluXe
- Blastmaster
- Katablaser
- Aphrodite
- DarGull
- Valorian
- Cadaveria
- Vargen
- Amarantha
- Hertog Jan (veel)
- Sarah
- Metagorr
- Griffin
- Immortella
- Dunne_Hein
- Zillah-Morte
- ZM en consorten
- Hammer + vriendin
- Valfar
- Slave Of Darkness
- Haensjen
- ouwe + tent
- H-K
-Hub de Gallier+Monique+
- Vampire John + Marlies
- She Devil
- testement
- the wounded immortal
- Mies
- Joep 777
- metal-mixed-up + aanhangsels
- Darkfantasy + Vriend en nog een aantal

[Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 11-07-2004 20:56]

Speak no more lies, It 's your turn to die.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-07-2004 12:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft iemand nog iets gehoord of gelezen over wanneer we de camping op kunnnen? Is het gewoon weer mogelijk om maandag een tent neer te pleuren of zijn de regels aangescherpt?

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-07-2004 12:32 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Hopelijk hebben ze het aangescherpt! Ik word kotsmisselijk van die gasten die op maandag alle relaxte plaatsen bezet hebben onder het motto 'onze vrinden komen twee dagen later en willen een fatsoenlijk plekje' omdat de organisatie drie velden heeft met gras en tevens vlakbij het festivalterrein. De rest is woestenij.

Ik ga nog maar om 1 reden naar Wacken en dat is NIET omdat er een fantastische sfeer heerst, NIET vanwege de bands, en zeker NIET om het 'olijke' volk..

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-07-2004 1:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Mijn ervaring is toch dat er een Fantastische Sfeer heerst, dat de Bands elk jaar weer zeer vermakelijk zijn en dat de Duitse Buren vaak zeer olijk zijn (en geweldig om belachelijk te maken)..

Je Duitse buurman die stoned als een garnaal alle ingrediënten op gaat lezen van curry (in het Nederlands) en hierom zelf een kwartier compleet in een stuip ligt.. Werkt toch aardig op de lachspieren

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 13-07-2004 1:47 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ze hadden het vorig jaar aangescherpt met dat het niet mocht, maar aangezien dat de metalheads toch niet tegen hield mag het dit jaar wel weer gewoon officieel vanaf maandag (althans dat meen ik gelezen te hebben )

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-07-2004 1:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hm, zou kunnen. Vorig jaar was het inderdaad zo dat je eigenlijk pas vanaf woensdagochtend om 08.00 uur de camping op mocht.
Wij kwamen in de nacht van dinsdag op woensdag om 05.00 uur aan, en we belandden op camping C. De rest stond dus al vol, m.a.w. de regeling hielp bepaald niet en ik ben er dan ook van overtuigd dat ze dat heus niet nog een keer gaan proberen.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-07-2004 10:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

yeah als k trug kom uit Portugal is het nog maar 3 nachtjes slapen

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-07-2004 12:58 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

als ik terug kom uit secilie nog maar 5

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com