|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: NIET DOEN!!! dit ticket is NIET geldig in de internationale trein, dus dan moet je alsnog een berg geld bijbetalen. Zijn we vorig jaar ook snel achter gekomen... Je kan het beste een normaal ticket kopen (als het kan met meerdere lui, voor extra korting!!!) dan ben je volgens mij het voordeligste uit Bruce Banner |
|
Je moet gewoon lekker zwartrijden de hele rit. This is Zodiac speaking... |
|
Motorhead Artefact Arch Enemy Satan Amon Amarth Unleashed Cannibal Corpse Nevermore Hypocrisy Children of Bodom Saxon Satyricon Nocturno Culto (handig, die personal running order ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik ken Unleashed niet LAI LAI HEI |
|
nu wel zzz |
|
Geef mij maar Deicide LAI LAI HEI |
|
Ik heb nog twee plaatsen over in mijn auto naar Wacken Als er mensen geinteresseerd zijn om mee te rijden (vanuit Sittard) mail dan effe mcoenen@home.nl uiteraard tegen een kleine vergoeding voor de diesel Marcel |
|
Monique en ik kunnen niet door onvoorziene omstandigheden. Nu ga ik Darkthrone missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je pakt dus een internationaal ticket van het laatste Nederlandse station tot het eerste Duitse prutstation. Kost je 5 Euro. En idd, je mag niet in ICE reizen, dus pak een stoptrein over de grens (bijvoorbeeld in Venlo). |
|
wij vertrekken donderdag om 12.00 uur |
|
Zijn er mensen die met een wochenende ticket gaan reizen komend weekend toevallig? Wil met de trein, maar het scheelt als je de kosten van zo'n kaart kan delen. |
|
quote: Aaah, was daar wat eerder mee gekomen! Ik heb nu net m'n kaarten besteld bij een belgische busmaatschappij! |
|
quote: Ik woon 20 km van Aken af quote: Gingen jullie dan eerst met Marcel mee, of toevallig met die busjes van Ed & Rocco's? Als dan nu twee extra plaatsen in die bussen vrij zijn, zouden we dus wel met drie man mee kunnen... wel kut voor je natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 29-07-2004 23:45] |
|
Goedendag allen. Ik heb in den aanbieding 2 wackenkaarten. Ik heb zojuist het goede nieuws ontvangen gratis naar binnen te kunnen, en heb 2 kaarten over. Ik vraag 50 euro per kaart. Iemand? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nog mensen die het risico gaan lopen de camping niet op te kunnen, en die al van tevoren gaan? Wij gaan morgen al, al schijnt de camping dit jaar pas op woensdag open te gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, erg cool van je! E-mail me op phoenix-gx@mail.com , dan regelen we het verder Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
gaan er nog meer mensen op de dinsdag? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hey Mirjam, Arjen en Karin (aka Vargen en Amarantha) zoeken nog kaartjes, voor 50 euro per stuk willen ze ze vast wel hebben... EDIT: o, ik zie net dat iemand al gereageerd heeft.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-07-2004 19:24] |
|
quote: Waar baseert iedereen dat op, dat de camping pas woensdag open gaat? Volgens de site, ja, woensdag, maar dat staat er elk jaar op. En ja, vorig jaar werden er mensen geweigerd tot zondagmiddagofzo (?) .. maar maandag zal het toch wel open zijN?? Wij gaan dus maandag . |
|
Helaas waren ze eigenlijk al heel snel verkocht. Maar bedankt voor de aanmeldingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hey mir, zullen we nog eens wat afspreken op wacken? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja te gek. Gezellig. Ik denk dat we elkaar toch wel bij dezelfde bands gaan zien Wij gaan op woensdag. Ik sms wel even daar... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja, en anders herken je haar aan haar lange haar, en zwarte shirt [/stokoude grap] Wie gaan er wanneer heen? Bruce Banner |
|
quote: Ook een zwarte broek of rokje en zwarte schoenen. Of ik sta bij Lain On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |