|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jezus man, wat een timing Uhm als dat ook enigzins zou boeien, had ik het er wel nedergeplant, denk je niet? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Tsja.. dat is waaar.. |
|
quote: Verdorie ja, heb ik dus ook. En met de trein kost een retourtje hamburg 150 fakking euro vanaf breda. |
|
Net 2 kaartjes gehaald bij de GWK. Maareuh zou je die lelijke ticketservice kaartjes bij de entree kunnen omruilen voor de mooie wacken kaartjes? Zenial |
|
quote: Positive Het stond al eerder gepost geloof ik.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Erg jammer dat deze reis niet doorgaat. Ik hoop maar dat iedereen uit Limburg toch in Wacken kan komen. |
|
Ik heb 10 minuten nadat ik te horen kreeg dat de reis met de music machine niet doorging de belgische busmaatschappij gebeld. Ze hadden nog plaats, maar alleen in de donderdag bus, dus die komt pas om 18.30 aan, dus iedereen die de donderdag bands wil zien moet een andere oplossing zien te verzinnen. |
|
quote: Voor zo'n 40 euro (ruim geschat) ben je ook heen-en-terug met de trein .. kost je wel een uur of 10 reizen denk ik (vanuit limburg dan) |
|
quote: Dat is trouwens niet waar, tussen 1 en 30 augustus (weet ik niet zeker, maar in ieder geval als wacken is) kun je voor 30 euro door heel duitsland reizen, wel maar voor 1 dag, dus dat wordt dan 60 euro in totaal + 75 euro van kaartje is 135 euro, moet je alleen een manier zien te verzinnen om in duitsland te komen. |
|
Kut, hoor dus net dat de busreis vanuit het zuiden niet doorgaat zijn er nog meer mensen die gaan en misschien een busje willen regelen ofzo? |
|
Nog 20 dagen, en dan begint het feest! Bal Sagoth, Kotipelto, Amon Amarth, Helloween, Brainstorm !!!!!!!!!!!! Bruce Banner |
|
Wegens dringende financiele redenen heb ik besloten toch niet te gaan; ik heb dus een origineel kaartje te koop en heb er 50 euro voor betaald en ik wil er 40 voor hebben; ik stuur het kaartje desgewenst aangetekend naar de koper en die portokosten komen er dan nog bij. email me hiervoor op: expectorated @ yahoo . com (zonder spaties uiteraard) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-07-2004 3:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: mail komt eraan!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-07-2004 3:03] Bruce Banner |
|
dus: - Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah + vriend + aanhang - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) - Hub de Gallier + Monique - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels - Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - Sinnerella - Stringz - Crying Devil Bruce Banner |
|
- Amarantha - Aphrodite - Blastmaster - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels - Cadaveria - Crying Devil - DarGull - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - DecomposingBitch en Grimnir - Dunne_Hein - FlipDeluXe - Greycloak - Griffin - H-K - Haensjen - Hammer + vriendin - Hertog Jan - Hub de Gallier + Monique - Immortella - Joep 777 - Katablaser - Lainedil Naleanor - Mcoenen & Mirandarijntje - Meridian + een aantal mensen - Metagorr - Metal-mixed-up + aanhangsels - Metallica-Freak - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Mies - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) - Naturens Galleri + aanhang - Ouwe + tent - Sarah + vriend + aanhang - She Devil - Sinnerella - Slave Of Darkness - Stringz - Testement - The wounded immortal - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - Valfar - Valorian - Vampire John + Marlies - Vargen - Zenial + Hyvel - Zillah-Morte - ZM en consorten Zenial |
|
quote: Op de wacken site staat nog iets van een belgische busmaatschappij, maar er zijn nog maar 2 plaatsen vrij, 1 op de woensdagbus en 1 op de donderdagbus. De opstapplaats ligt bij Maaseik in de buurt. |
|
quote: Ja kut, we zijn met z'n drieën |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah + vriend + aanhang - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) - Hub de Gallier + Monique - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels - Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - Sinnerella - Stringz - Crying Devil - Heer Krieg |
|
quote: En op Waldrock, Graspop en Dynamo enz enz Waar doen ze het van. 16 tot 19 jarige die bakken met geld verdienen en bakken met CD's kopen en ook nog naar Wacken. Lenen jullie bij de bank of iets anders. |
|
quote: 2 Cd's per maand...niet meer! |
|
Gerucht gaat dat die Darkthrone zanger Culto niet komt. Afgezegd hebben. Deicide Sinister En zo goed is die line-up ook weer niet. 1349 komt zo goed als zeker, Frost drumt zowel bij Satyricon als 1349. |
|
Sinister is toch (RIP)? |
|
maakt niet uit! toch troep zzz |
|
quote: Bron? Sinister zou toch sowieso niet komen, en deicide komt wel, de tour is gecancelled maar alle festival optredens gaan wel door. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |