|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) -Hub de Gallier+Monique+ - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels -Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Mutilator + Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - Sinnerella "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
... en zet Stringz er ook maar bij!!! |
|
quote: Waarom ga je dan eigenlijk WEL naar Wacken?? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-07-2004 11:55] |
|
quote: zet mij er ook maar bij dan ... ene Rensykdom gaat ook, dus die mag er ook wel bij [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 13-07-2004 14:46] |
|
hehe pas maar op of je krijgt nog meer cider als je om konick vraagt |
|
gadverdamme! dat was goor zeg.. ok beetje offtopic zeker |
|
quote: De tent heeft afgebeld. Heeft zijn kaartje verkocht aan een betere tent met leukere inhoud |
|
de line up van wacken is ook niet om over naar huis te schrijven Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Niet zeiken. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-07-2004 22:59] Subtiel kamerolifantje |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah + vriend + aanhang - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) - Hub de Gallier + Monique - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels - Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement - the wounded immortal - Mies - Joep 777 - Mutilator + Naturens Galleri + aanhang - metal-mixed-up + aanhangsels - Darkfantasy + Vriend en nog een aantal - Sinnerella - Stringz - Crying Devil |
|
quote:Metalhead, het HOORT. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Precies .. maar serieus, als je NIET voor de sfeer komt, NIET voor de bands komt, en NIET komt om je te vermaken met andere metalheads... dan kan je toch net zo goed jezelf die 5 uur rijden en 65 euro besparen en ergens in een tentje op een verlaten weiland gaan zitten.... |
|
misschien gaat z`n maatje er heen en kan die niet douwen als hij niet meegaat "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
whahahahahahaha Yo go vinnie MIsantrophe blijf gewoon thuis of zo.. zielig zijn in je eentje [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 15-07-2004 11:54] LAI LAI HEI |
|
quote:Het is eigenlijk compleet kut ja. Geen een fatsoenlijke band en nu nog maar eens vrij zien te krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Que? |
|
quote: Nou ik wilde vorig jaar aanspraak maken op dat kerstpakket en daar zat toevallig een toegangsbewijs bij Ik kan wel op de veluwe in mijn eentje gaan zitten huilen zoals jij maar dat is zonde voor dat kaartje... headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
net kaartjes gekocht. De vent op het postkantoor zei dat hij al stond aangegeven met rood: weinig kaarten meer dus. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Vanwaar nou meteen die offensieve houding richting een medeforummer? Ik vraag me alleen af waarom je naar wacken ging nadat jij aankondigde waarom je niet zou gaan? Beetje jammer. |
|
quote: Erger nog; naamgenoot. Wanneer heb ik dat gemeld dan? Ik post hier amper wat man headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Kaart. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godverdomme! De busmaatschappij waarmee ik zou gaan heeft afgezegd omdat er te weinig mensen gingen! kan ik weer alles opnieuw regelen, maar ik zal gaan!!! @ Metaltuuplimburg: Hoe ga jij nu? Want de reis van de Music Machine gaat dus niet door. |
|
quote:Ahm.... volgens mij zie je me voor iemand anders aan, ik ben niet degene die geen redenen heeft om te gaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ahum, ik bedoelde dat je zei dat je maar om 1 reden zou gaan, maar niet melde om welke reden dit dan was, en alleen meldde waarom je in ieder geval niet zou gaan.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-07-2004 14:47] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |