|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wens je veel succes als je zoek-kwaliteiten even goed zijn als je zinsopbouw I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Uuuh yo Beavies yes Budhead who's this guy ehrhrheh i don't no Budhead he is going to Wacken Beavies erhrhr he is stupid i know uuuhuhuh he's call himself Dunne Hein uuuhuhuhuuhuhuh [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-08-2004 18:21] |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wij vertrekken donderdagochtend. Hopelijk rijden we dit jaar wel in 1 keer goed |
|
wi (ik en mn meis) vertrekken met 10 minuten! |
|
Ik vertrek vanavond vanuit Bergen (bij Alkmaar) They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
als vrijwel iedereen eerder vertrekt heb je alsnog een klote plek op den camping |
|
quote: jij hebt ook geld zat naar waldrock dynamo graspop wacken en dat voor een hemavrouwtje plas stud |
|
waldrock ben ik niet geweest. graspop was maar 40 eurie en ik heb nog meer baantjes dan alleen de hema |
|
[quote]Op 3 augustus 2004 18:46 schreef ghoulliette het volgende: waldrock ben ik niet geweest. graspop was maar 40 eurie Waarom niet naar waldrock of stonehenge en wel naar die klere lineup op wacken ik ga ook daar niet van en waar werk je nog meer |
|
dynamo was om de hoek. Graspop was personeelsuitje. en wacken is traditie. Ik werk in een boekenwinkel, als hoofdinkoop. en her en der wat kleine dingetjes. (serveerster/ model/ student assistent) |
|
quote:Wij ook |
|
straks effe inkopen doen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Woon jij nog steeds in Nimwegen model je bent wel mooie hoor aan die foto's te zien Maare veel plezier op Wacken ik ben er ook en ben op zoek naar Dunne hein ik zit morgen nog wel hier ik vertrek woensdag op donderdag om 2uursnachts busje gehuurd voor 20 man en 4 ggan er maar mee ongellooofelijk=e kutzooi [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-08-2004 18:55] |
|
nijmeguh ja. maar 4 man, dan zou ik met 1 busje gaan. Of meer vrienden maken |
|
quote: Ik heb vrienden genoeg maar nu ben ik hardstikke depressief slik zerosxat en ik moet nu niemand in de buurt hebben ga morgen naar de psychiater om 09:30 ga vragen of ik bier mag zuipen met die pillen anders val ik in slaap net als bij stonehenge |
|
dat is gezellig. |
|
Hoe/zo is dat gezellig geen bier op waldrock 10 biertje op dynamo 3biertjes op stonehenge 10 bier op pinkpop en enz |
|
Morgen nog eerste werken slapen doe ik overdag van 8 tot 14 Dan ga ik werken van 16:00 tot 22:50 En dan naar naar Wacken om 02:00 in de nacht olee hiha |
|
AAAARGH!!! Ik wil ook heen!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Kaarten zijn er nog genoeg te koop Vooral nog vele dagkaarten Volgnes mensies zijn er nu 26.ooo kaartjes verkocht |
|
quote: Zo weinig nog maar? Nou morgenvroeg is het Wackentijd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
morgenavond pas vertrekken met de bus van lugburz eindelijk ektomorf nog eens zien |
|
ik vertrek donderdagmorgen pas , aangezien die bus van ed&rocco`s gecanceled is( ) moesten we snel een alternatief vinden en ja dit was de enige die nog plaats had voor 4 man... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |