![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wens je veel succes als je zoek-kwaliteiten even goed zijn als je zinsopbouw ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Uuuh yo Beavies yes Budhead who's this guy ehrhrheh i don't no Budhead he is going to Wacken Beavies erhrhr he is stupid i know uuuhuhuh he's call himself Dunne Hein uuuhuhuhuuhuhuh [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-08-2004 18:21] ![]() |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Wij vertrekken donderdagochtend. Hopelijk rijden we dit jaar wel in 1 keer goed ![]() ![]() |
|
wi (ik en mn meis) vertrekken met 10 minuten! ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vertrek vanavond vanuit Bergen (bij Alkmaar) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
als vrijwel iedereen eerder vertrekt heb je alsnog een klote plek op den camping ![]() ![]() |
|
quote: jij hebt ook geld zat naar waldrock dynamo graspop wacken en dat voor een hemavrouwtje plas stud ![]() |
|
waldrock ben ik niet geweest. graspop was maar 40 eurie ![]() en ik heb nog meer baantjes dan alleen de hema ![]() ![]() |
|
[quote]Op 3 augustus 2004 18:46 schreef ghoulliette het volgende: waldrock ben ik niet geweest. graspop was maar 40 eurie ![]() Waarom niet naar waldrock of stonehenge en wel naar die klere lineup op wacken ik ga ook daar niet van en waar werk je nog meer ![]() |
|
dynamo was om de hoek. Graspop was personeelsuitje. en wacken is traditie. Ik werk in een boekenwinkel, als hoofdinkoop. en her en der wat kleine dingetjes. (serveerster/ model/ student assistent) ![]() |
|
quote:Wij ook ![]() ![]() |
|
straks effe inkopen doen. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Woon jij nog steeds in Nimwegen model ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-08-2004 18:55] ![]() |
|
nijmeguh ja. maar 4 man, dan zou ik met 1 busje gaan. Of meer vrienden maken ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb vrienden genoeg maar nu ben ik hardstikke depressief slik zerosxat en ik moet nu niemand in de buurt hebben ga morgen naar de psychiater om 09:30 ga vragen of ik bier mag zuipen met die pillen anders val ik in slaap net als bij stonehenge ![]() |
|
dat is gezellig. ![]() |
|
Hoe/zo is dat gezellig geen bier op waldrock 10 biertje op dynamo 3biertjes op stonehenge 10 bier op pinkpop en enz ![]() |
|
Morgen nog eerste werken slapen doe ik overdag van 8 tot 14 Dan ga ik werken van 16:00 tot 22:50 En dan naar naar Wacken om 02:00 in de nacht ![]() ![]() |
|
AAAARGH!!! Ik wil ook heen!! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Kaarten zijn er nog genoeg te koop Vooral nog vele dagkaarten Volgnes mensies zijn er nu 26.ooo kaartjes verkocht ![]() |
|
quote: Zo weinig nog maar? Nou morgenvroeg is het Wackentijd ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
morgenavond pas vertrekken met de bus van lugburz eindelijk ektomorf nog eens zien ![]() |
|
ik vertrek donderdagmorgen pas ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |