|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Teveel Duitsers gezien btw... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
alleen maar gay bands gekeken en warme halve liters gedronken. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Geen Satan? Jij heiden! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
tuurlijk wel haha. was de gaafste show van het festival. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: OMG OMG OMG...*hapt naar lucht* Waar gaat het naartoe Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Volgend jaar ook maar wat eerder richting Wacken, hoef ik tenminste niet helemaal achteraan op camping C te zitten |
|
quote: Volgens mij was dat gewoon bloed uit die koeienkop. Wat een arrogante gast trouwens! En Helhammer schijnt zo'n geweldig snelle en strakke drummer te zijn Erg rommelig vond ik. Satyricon deed het stukken beter. Anthrax was trouwens wel erg goed, veel oude nummers en helemaal Bal Sagoth, normaal een van mijn favo bands scheen een beetje tijdgebrek te hebben, telkens nerveus op het horloge kijken, geen zwaardenshow, geen pitch shifter vocals, viel een beetje tegen. gelukkig volgend jaar tour [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 09-08-2004 17:01] Signature |
|
quote: Ik was vroeg (maandag) en baalde in eerste instantie nogal dat we niet op B mochten (waar de de afgelopen 4 jaar stonden), maar we kwamen op C terecht, en dat bleek nog een stuk relaxtere plek ook .. verder van het dorp af, maar een stuk dichter bij het festival terrein. (5 min lopen vanaf de Jim Bean stage) |
|
Het was erg leuk. Wel pokke warm zeg! Ben zowaar verkleurd Arch enemy was goed, CC had in t begin de zang te zacht staan. Dat was wel even jammer. Motorhead was wel leuk om even te zien maar t verveelde me toch snel. Schandmaul was gezellig. 2 uur lang Saxon was een beetje te veel van t 'goede'. En je kunt verdorie niet eens even rustig slapen op t festival terrein! Volk tegen je poten aan te schoppen. Subtiel kamerolifantje |
|
edit staan al ergens anders nu, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 09-08-2004 17:35] zzz |
|
Vond het wel een leuk festival, alleen klote dat het zo enorm heet was, en dat ik de 3e dag enorm last van mn voeten kreeg. We zaten ook nog eens naast een put, die was na de eerste dag al gelijk vol van het afval wat we erin gooiden. Heb bijna alles wel gezien. Alleen ik vond Hypocrisy en Mayhem tegenvallen. Satyricon, Unleashed en vooral Death Angel vond ik heel goed. Children of Bodom speelde ook wel aardig goed, alleen dom dat die zanger een beetje macho doet op het podium. Ook nog enorm wazige dingen gezien, zoals een of andere rare duitser die naakt over het terrein liep. En het slapen ging soms enorm moeizaam omdat er nogal vaak iemand tegen onze tent aanliep of viel There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Het was geweldig Dio voor het eerst gezien, maar vond het niet echt speciaal. Doro gezien vanaf 1 meter voor het podium (liep vanaf vrijdagochtend op krukken en zat dus op de invalidenplek ) Saxon was gewoonweg geniaal (zoals altijd eigenlijk) They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Van wie was die tent waar "ZM" op was gespoten eigenlijk? Want ik lag en vlak naast, maar ik zag er nooit iemand bij zitten! Behalve de bands waren de dronken noren en duitsers ook erg gaaf. Ik heb trouwens heel veel mensen horen zeiken van "Goderverdomme, ik krijg al de hele tijd van die schijt "metalheadZ against racism" bekers, nu kan ik geen fatsoenlijke naar huis nemen." Mischien toch eens een goed idee om die slogan gewoon te laten? Want ik zag genoeg mensen met Absurd en Nokturnal Mortum shirt's en die waren ook overal te koop. Ik vond dat ik trouwens op een erg fijne plek lag ook al ben ik donderdag avond pas aangekomen. Ik lag een minuutje lopen van de plees/waterreservoir en 10 minuutjes lopen van het festival. |
|
Wacken was weer geweldig We hebben nog ff bij Dio op het podium gestaan, ziet wel indrukwekkend uit, al die mensen zo voor dat podium. Absolute hoogtepunt vond ik Death Angel |
|
Ik vond de line-up vreselijk tegenvallen, alle bands waren nauwelijks in topvorm, behalve dan Death Angel en Mayhem(vond het allemaal wel grappig) en de hitte zat tegen natuurlijk en dat podium mogen ze van mij ook wel eens vernieuwen, als ik dat podium vergelijk met die van graspop nou dan vindt dat ze daar maar eens mee moeten beginnen, en waar ik me ook aan stoorde Wacken 1990. Ik ga volgend jaar weer, maar met zo'n line-up verkies ik graspop en Dynamo toch boven Wacken. |
|
't Was weer helemaal Kvlt, van maandag tot zondag een groot lang (en veel te kort) feest! Met als absolute hoogtepunt een schitterende Saxon show, die me mn leven zal bijblijven... "Happy Birthday Jachim, you fucking bastard" buiten Saxon was DÉ WOA band zonder twijfel Zodiac Mindwarp, meer Rock'n'Roll kan volgens mij al niet meer Motörhead kon er nog net aan nippen), dat mocht gerust voor Saxon gestaan hebben als opwarmertje ipv die Helloween-eitjes (maar Kai Hansen rocked!). Verder heel sterk bevonden: Satan (Brian Ross roxx), Hobbs AOD, Anthrax, Motörhead, Death Angel, Unleashed (!!!!!!!), The Quireboys, Supersoma (hell yeah), fucking Cathedral (worship), The Rods/Feinstein (waar was iedereen, watjes! Jammer genoeg slechts twee The Rods-nummers) en natuurlijk Warlock! Weg met dat orkest Doro. Verder waren Destruction (half gehoord), Dio en Grave Digger wel aanhoorbaar. Fuck Off: Paragon (wat een tegenvaller vergeleken met hun platen), Nevermore, Bal Sagoth, CC, Orphanage, After Forever (blijf met je jankstemmetje van die Maiden classics af) All Hail Schweinhaxe!!! [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 09-08-2004 19:47] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Die Duitser woont in Deventer |
|
Ow ik dacht dat het een duitser was, een vriend van mij zei namelijk dat hij duits praatte Misschien was het iemand anders There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Gezien ja, speelden wel aardig, alleen niet zo strak maar de muziek zelf was wel geweldig! Veel oude nummers voorbij gekomen (Crucifixion, Lucifers Domain) (wat ik zo onthouden heb) en hobby zelf had er ook zin in, nog nooit iemand met zon glimlach op zijn gezicht zien spelen. Al met al goed optreden dus Wicked Mystic |
|
quote: van mij.. |
|
Zijn er nog meer mensen dit figuur tegengekomen? |
|
lol yep.. wtf man |
|
quote: inderdaad, zodiac mindwarp was echt fucking heavy. ik wist niet wat te verwachten met die naam vantevoren. Feinstein is god met die gitaar en satan was DE band. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: yep [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 09-08-2004 21:34] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |