|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zillah verwijst naar een gesloten en geduimpt topic. Hier kunnen newbies hun vuurdoop ondergaan! |
|
Ik hoop dat ze nu doorheeft dat ze teveel dropshot zuipt en telkens naar een gedumpt topic wijst. |
|
vast niet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dit is mijn eerste post in dit zojuist geopende topic, ben ik dan nu ook nieuw??? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ja staalman, dát is de bedoeling van dit topic We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Eens kijken of die idioot van een Chelman hier ook op reageert. |
|
Hallo!, Ik ben vrij nieuw hier, ik luister voornamelijk naar deze metal bands: Master's hammer Törr Elvis My dying bride King Diamond Sadistik exekution Falkenbach Dire straits Mercyful fate Arcturus En een handje beherit, von en temnozor. Qua klassiek luister ik enorm veel Beethoven en Prokofiev. etc etc. Ik verdiep mezelf in de 'ancient astronauts' filosofie en occultisme. En meer hoeven jullie denk ik niet te weten over mij. (edit, wat meer van mijn favoriete bands erbij gezet) [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 23:35] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
jawel, hoe ken je remmelt? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
dire straits..da's niet erg metal.. |
|
Ik heb hem wel eens op concertjes gezien, en heb wat gehoord over zijn slechtvalk confrontatie You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Welkom. MDB heerscht, dus jij zal ook wel ok zijn "Obras son amores y no buenas razones" |
|
ah, over horen zeggen/als een lopend vuurtje dus... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 23:30] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Tja, als er toch introducties rondgaan.. Ook ik ben nieuw (verrassing, verrassing). Enkele van m'n favoriete bands: Faith No More (alltime favorite) Tristania Blind Guardian Nightwish Dimmu Borgir Sonata Arctica En nog veel meer die allemaal niet onder het kopje 'metal' of aanverwanten vallen. Verder.. ach, tja, het meeste staat wel op de website hieronder vermeld.. nog onder constructie, dus verwacht maar zeer weinig, het enige wat een beetje uitgebreid is, is het stukje over muziek. Zo, dat hebben we ook weer gehad. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maar Sad Ex wel en dat heerscht http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Straits heerst op z'n eigen manier. quote: Een Tsjechen-metal adept! (geen MB????) Waar valt die Törr mee te vergelijken als ik vragen mag? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 15-08-2004 2:24] |
|
quote: Euhh, dit is een Metal forum, ga eens snel wat beters luisteren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Yeps, ik vind de tsjechische metal scene echt geniaal, Ik heb even wat Törr mp3s opgezocht: Live track uit '97: http://www.spv.cz/torr/download/06-kult_ohne.mp3 demo nummer uit '89: http://www.spv.cz/torr/download/11-kladivo_na_carodejnice-singl.mp3 (vooral op 1:30 wordt dit nummer enorm vet ) ps. hm, ik ben ROOT helemaal vergeten te vermelden in mijn lijstje! [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 15-08-2004 15:21] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Root heerst de pannen van het dak, alleen jammer genoeg geen nieuw materiaal. Welcome spiritist F*ck hippies |
|
bas op kult ohne heerscht wel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Vanwege het inteligente bericht van Saphire ModWhoreTM Plaats ik toch maar hier een bericht met als inhoud: Ik ben nieuw! Bij deze dank aan Saphire ModWhoreTM Voor het vertellen dat er al een topic voor noobs bestond! sterf: vampirefreaks.com is voor poseurs |
|
OK. Nu dat we dus vastgesteld hebben dat je niet bepaald intelligent bent mag je weer weggaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: heb je een ander, chelman ? |
|
sterf -_- sterf: vampirefreaks.com is voor poseurs |
|
PLZDIEKTHXBYE Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |