|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hmmm ik hoor nooit wat op een foto |
|
he, hij is terug. |
|
wiejjj zkrsw wel ik yit nu in een internet cafe in croatie |
|
quote: Ach, kun je misschien ook op een landmijn gaan staan? spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
quote: landmijn..... landmine has taken my sight ,) one |
|
quote: lol |
|
METALLICA en THE STONES samen op tour! 16 augustus 2005 Metallica gaat tijdens de concerten van The Rolling Stones in Duitsland het voorprogramma verzorgen. Dat weet een Duitse bron te melden. Metallica heeft in een statement laten weten erg blij te zijn. Het is nog niet duidelijk of ze de hele Europese tournee van The Stones zullen volgen. Laat staan of de twee superbands ook België zullen aandoen. We wachten in spanning af! Faustian Spirit of the Earth |
|
WHahahahaa Metallica en the stones samen? Damn how low can you go.... |
|
Okee... dit spoort niet. |
|
Naja, het zijn beide oude bands. Toch zijn de genres en de fans COMPLEET anders.. vet, dan kan ik er met me pa heen |
|
|
|
quote: Op zich klinkt de muziek zo wel cool, dat country achtige ofzo... maar mijn god, die zeurende jankstem.. aargh! Wel vet Emo natuurlijk... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
METALLICA in de Simpsons 21 september 2005 Metallica zat gisteren in de studio. Er kwamen wel geen instrumenten aan te pas deze keer, ze doen namelijk mee aan een episode van The Simpsons. Het duurt nog tot mei 2006 voor je die aflevering op tv te zien krijgt. Metallica is ook nog iets met muziek van plan trouwens: vóór het einde van het jaar kruipen ze in hun eigen studio om aan een nieuwe plaat te beginnen. Faustian Spirit of the Earth |
|
joepie! |
|
ALCOHOLICA wie heeft ook de dvd some kind of monster en/of live @san diego? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Ik heb wel een alcoholica shirt. |
|
quote:\ cool Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
phatte shit oud, verkopen? |
|
Nee, ik verkoop alleen dubbele shirts. En die heb ik niet meer, sinds ik een ...and justice.. shirt verkocht heb aan, ik dacht Rasputin. |
|
argh. die moet ik dus ook nog hebben. Dat Justice shirt dus [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-09-2005 0:27] |
|
Hehe, tsja. Zijn er dan helemaal geen remakes van die shirts? Wat dom, als dat zo is. Bijv. dat Alcoholica shirt vond ik toen al geweldig en eigenlijk nog steeds. Ik denk echter niet dat ik het shirt nog pas, hehe. |
|
Er zijn nu wel remakes van idd, maar de originele releases pwn3n natuurlijk. |
|
Dat wel, maar zijn meestal ook zwaar grijs en klein en met gaten. En dat is weer minder. Maar ze blijven heeschen! Ik verafgood mijn 1985 tourshirt van Mercyful Fate!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |