![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Veel betere versie van de nieuwe metallica-track (dubble bass!! Solo's!!!!) http://www.sendspace.com/file/74qnz3 ![]() |
|
quote: kanker echt ![]() ![]() |
|
Hmm, deze versie klinkt nog niet eens zo slecht. Misschien dat het dan toch nog eens wat wordt met dat nieuwe album... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Zitten lekkere dubbel bass stukken in ![]() |
|
Solo klinkt ook wel ok, ookal is de solo zeer slecht te horen. ![]() |
|
quote:niet echt boeiend ![]() ![]() |
|
quote: wat een crap. klinkt als een matig "load"nummer!!! Nou, ik zal me wat meer verheugen op de aanstaande slayer.... ![]() |
|
Woei, wat een ellende. ![]() |
|
Grappig dat mensen nog steeds verwachten dat Metallica een MOP 2 gaat maken. Gelukkig doen ze dat niet! ![]() |
|
quote: Tsja, als ze dit soort dingen vertellen, dan ga je dingen verwachten, hè. METALLICA drummer Lars Ulrich recently told England's Kerrang! magazine that the band's new music has a more "old-school" sound than its controversial 2003 release, "St. Anger", He told the magazine that the group has gone back to an earlier method of songwriting, explaining, "Everything you hear on ('St. Anger') was given birth to in the studio. This time around we've each brought in ideas as we used to — as well as working on some jams we had from two summers ago — and James (Hetfield) and I are sorting through our CDs of riffs to put together stuff as we did back in the day." [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 07-06-2006 19:44] ![]() |
|
Dit is niet echt bijzonder nee, op de solo na dan. En toch ben ik nog steeds benieuwd naar de rest ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hmm.. Niet echt heel slecht, maar wel ernstig langdradig.. En er zit inderdaad wel dubbelbass in, daar zal de protools-meneer in de studio nog een flinke kluif aan krijgen, om dat allemaal recht te trekken.. Ulrich blijft een prutser. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Vind het nieuwe nummer niet geweldig eerlijk gezegd. Ben bang dat het weer een bout cd wordt. Het wordt tijd dat Metallica stopt ofzo... ![]() ![]() |
|
klinkt niet echt denderend .... maar toch nog benieuwd naar de rest Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik ben op zoek naar een nummer van Metallica in mp3 formaat: Helpless (cover van Diamond Head), niet de versie van 6:39 minuten maar die van 6:12 van op de demo opgenomen in McGovney's garage in 1982. Ik had heel de demo tot m'n PC crashte. Als iemand dit nummer heeft, gelieve me dan te contacteren aron_audenaert@hotmail.com ![]() |
|
Metallica dood??? ![]() ![]() jeetje, ik vind ze nog steeds supergoed Logisch dat je niet kunt blijven superhits maken, maar ik vind het allemaal nog aardig genoeg St-Anger vond ik fantastisch, en ik denk dat het nieuwe album ook wel wat heeft, zeker nu ik gisteren een nieuwe song gehoord heb ![]() Ze zijn misschien niet meer in hun beste jaren, maar knap dat ze er nog altijd staan en rocken als de beste! Punt! Einde pleidooi! ![]() ![]() |
|
st anger was echt een baggerplaat. wel leuk om mee te frisbeeen natuurlijk ![]() ghehe maar ff serieus. ik denk dat heel wat mensen t niet met me eens zullen zijn als ik zeg dat ik tot op st anger alles goed vond. hoewel het laatste werk totaal anders was had t voor mij wel nog steeds de metallica feeling. st anger vond ik eerder een zielige poging (die duidelijk zwaar mislukt is) om terug te gaan naar hun succesjaren. maar goed, das dan weer mijn mening, en wie ben ik..... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Nu meningen verschillen Een aantal nummer van het album zijn m'n favo's. Bv St-Anger, en Frantic Al vind ik het oudere werk ook goed. Maar vernieuwing mag ook wel eens En al de platen voor St-Anger waren zeker allemaal goed Ik zeg niet dat alle nummers goed zijn, maar bij welke artiest is dat wel ![]() ![]() |
|
Ik blijf erbij dat Metallica dood was na Black Album (hoewel ze daar al begonnen) Load en Re-Load zijn niet totaal bagger aardig op zich, maar de Metallica-sound waar ik van houd is daar gewoon weg en t gaat me echt vervelen de hele plaat te luisteren, omdat zowat elk nummer veel te eentonig is en/of (daardoor) langdradig. St. Anger is in tegenstelling tot Load en Re-Load dan weer de "incarnation of perfect total crap". Applaus voor Metallica. ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=W6H5earlktA Metallica met Dave Lombardo op drums.. Yeah!! Paar kleine foutjes kwa song-structuur, maar zo kan het dus ook klinken.. Woei, die dubbele bass aan het eind.. Yummy! ![]() **Edit: Ook nog filmpjs met Joey Jordison: http://www.youtube.com/watch?v=115pYTcV-nA http://www.youtube.com/watch?v=BwQni-_jWYE [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-06-2006 0:02] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Gisternacht was op de wdr rock am ring te zien, ik viel erin tijdens leper messiah. Orion gezien ![]() ![]() ![]() Dit was echt fucking gaaf. Ballen kippenvel op m'n armen. De mannen kunnen het zeker nog wel, zelfs lars kwam aardig mee tijdens die nummers. Godver, wat was dat gaaf!!! ![]() |
|
quote:Hier een filmpje van Orion, heel slechte kwaliteit, maar toch gaaf ![]() http://www.youtube.com/watch?v=bAobsok762w&search=metallica%20orion ![]() |
|
H.E.E.R.S.C.H.E.N.D. !!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
net Metallica Live @ Rock am Ring 2006 Full Gig.avi binnengehaald met emule ![]() lekker weer afgelopen donderdag herbeleven ![]() youtube heeft ook 't concert in arnhem, alleen opgenomen vanuit 't publiek, slechte kwaliteit... the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |