|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Este grupo no es Metallica, son unos americanos llamados "Eternal Decision" los cuales ya tienen 3 discos." Zelfs zonder spaanse taalkennis kan ik hier uitmaken dat het een fake is, en een cd van de band Eternal Decision is! Inter faeces et urinam nascimur |
|
het valt in ieder geval snel te controleren want op die mission metallica worden al nieuwe stukken gespeeld. maar ik geloof er ook weineg van. ik denk dat het makkelijker is om een bank te beroven dan nieuw metallicamateriaal mee een studio uit te smokkelen |
|
en tevens interessanter hehe Je moeder. |
|
quote: de muziek is wel goed maar het is idd absoluut geen metallica! |
|
Ik begin stiekem toch wel nieuwschierig te worden. |
|
quote: Ik ben bang dat je gelijk hebt, zover had ik niet gelezen. Toch moet ik zeggen dat ze wel erg veel op Metallica lijken. |
|
Is ook niet moeilijk |
|
quote: Die is allang uit. Maar ik heb 'm een maand of zo terug inderdaad gedownload, omdat ik het origineel dus nog nergens kon vinden en ik té nieuwsgierig was naar álle nummers. |
|
quote: quote: Als Metallica zelf dat nou ook weer door gaat krijgen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hier staat vandaag in de krant: (vrije vertaling) quote:Én er staat hier iets over filmopnames over het studiogebeuren én dat ze op zomertour gaan. Dus metallica komt naar je toe deze zomer. Iig hier in Bergen en in Praag Het zal allemaal wel [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 15-05-2008 15:15] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ze staan dan ook op Pukkelpop (hopelijk ook op Lowlands...) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Er is maar 1 metallica en dat is die met de line up van Kill em all. Daarna ging het al downhill met ze. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha, echt niet. Qua pure thrash misschien, maar compositorisch gezien moesten ze hun finest hour nog beleven. |
|
quote: En dat kwam meteen bij Ride The Lightning Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: metallica is 1 grote stijgende lijn.... altijd geweest en zal altijd zo zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vooral de leeftijden zijn in stijgende lijn.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wordt tijd dat Metallcia weer een flinke schop onder hun kont krijgt. Hopelijk kan Rick Rubin daar voor zorgen. Mijnheer Rock heeft Metallica toch aardig naar vernieling geholpen. Te lang blijven plakken. |
|
Rubin? signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
O! Die Rubin! signature |
|
Ja, wat dacht jij dan? |
|
Pollix Rubin signature |
|
signature |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |