|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh ja, toen! Dat was een vettig optreden idd. Letterlijk tegen de stroom in naar Dimmu lopen. Was satyricon er toen ook niet? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik erger me (ook) de laatste jaren hoe langer hoe meer aan dat gehamer van Lars. Hij heeft totaal geen groove, is niet creatief (vervalt consequent in dezelfde truukjes), z'n dubbele bass loopt niet... Hij mept alleen maar z'n spullen aan gort als zijnde een van de twee overgebleven Metallica-oprichters. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-07-2005 15:24] |
|
quote: Zou zomaar kunnen.. ik wist niet eens dat Dimmu speelde, ik liep terug naar de tent om wat te gaan maffen eigenlijk, zo ongelooflijk klote vond ik Metallica, en toen hoorde ik Dimmu daar ongelooflijk hard heerschen. Maar inderdaad ja, tegen de stroom in.. mooi zo, want het was lekker rustig bij Dimmu daardoor. Heeft Metallica toch nog iets goed gedaan dat weekend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
in welk jaar was dat, als ik vragen mag? |
|
Pfftt, effe denken.. dat was in Mierlo.. '98, '99 ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
aha, de inzak-periode ('Load' + 'ReLoad') |
|
Niet alleen qua plaatjes.. wat een ingezakte hoop shit was dat zeg.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: yep. *check dynamo site* 1997: Dimmu borgir, Satyricon, Entombed, Amorphis, Samael, whoei! [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 24-07-2005 15:31] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Dat was toch in 1999, dat Metallica en Dimmu Borgir samen speelden |
|
Ik meende dat Marduk toen aan de gang was.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja idd, Ze zouden Joey Jordison van Slipknot een aanbod moeten doen Maar dan meot hij wel gaan drummen zonder masker of make-up en shit wand dat past totaal niet bij de metallica styl |
|
quote: wanT!!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
stel je aan nerd |
|
quote: Nu "stel" nog met een hoofdletter, een punt erachter en misschien het woordje "niet" er nog tussen en dan is het helemaal perfect. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Stel je niet aan man. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens mij staat die smiley niet in het groene boekje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Danku, back on the topic maar weer: We moeten helaas nog wachten tot Januari |
|
quote: Die van jou wel zeker. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat is er dan in Januari? |
|
quote: Dan komt Direct met hun nieuwe album. |
|
quote: MetallicA met hun nieuwe album |
|
Net had ik nog even Master of Puppets opstaan. Toen waren ze tenminste gaaf. Die nieuwe zooi is kut |
|
Ik vind Ride the Lightning ook een erg goed album en dan vind ik het begin van Trapped under Ice erg goed meteen een lekkere solo |
|
Na black album mochten ze gerust gestopt zijn. De naam Metallica fuckin onwaardig! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-07-2005 13:27] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |