|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tegenwoordig brengen ze zelfs ouwe shit om zeep, ik zou er niks van verwachten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zie mijn post van 10-06-2006 11:24, het was écht erg goed! |
|
Ik heb nu iets van 10 minuutjes gekeken van Rock am Ring. Blijft gaaf, Metallica Live! Wat me wel opvalt is dat Trujillo meteen (zelfs tijdens Creeping Death) funky basssolo's mag spelen. Ik moet zeggen, een grote verbetering, maar toch vraag ik me af hoe het met Jason was geweest als hij meteen dezelfde privileges had gekregen... |
|
De therapie heeft blijkbaar goed geholpen, nu zijn de heren wat liever voor die arme jongen |
|
Staat hetfield nou tijdens Disposable heroes op het eind "bank to the front!" half te grunten, of deed trujillo dat nou? |
|
Limp Bizkit - Welcome Home Avril Lavigne - Fuel Korn - One Snoop Dogg - Sad But True [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 16-06-2006 1:20] |
|
Die clips zijn inderdaad om te janken. Die van Avril Lavigne overtreft alles |
|
quote: die vond ik dan nog het minst erg. maar dat heeft er misschien mee te maken dat ondankt haar kutmuziek t wel een lekker wijf is |
|
quote:Denk weinig verschil, Jason is geen virtuoos, Trujillo wel ... en Trujillo heeft een enorme en brede achtergrond ... |
|
quote: Als ik heel eerlijk ben vind ik die van Limp Biskut nogwel aardig. |
|
Voor de liefhebbers: Metallica - Orion van Rock am ring, wat pas op tv was. http://rapidshare.de/files/23432288/Metallica_-_Live_in_Rock_am_Ring_2006.orion.avi.html Oei, wel 100 mb, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-06-2006 21:48] |
|
quote: Hmm, niet stoer natuurlijk, maar die versie van Korn vind ik ook niet onaardig.. Vooral in het 'vette' gedeelte vind ik het echt waanzinnig klinken zelfs! En inderdaad ook die LB versie klinkt ook niet heel slecht ofzo.. **Edit: Er staat ook een versie van Frantic door Metallica zelf tussen.. Ook van die Icons uitzending.. En om heel eerlijk te zijn luister ik liever al die andere bands die fatsoenlijke Metallica tracls coveren dan dit nummer.. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-06-2006 0:28] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Dank U |
|
erg gaaf ook, aleen jammer dat Hammett's gitaar het niet doet tijdens het eerste gedeelte |
|
quote: Het is gewoon te treurig voor woorden hoe slecht de intro van 'One' wordt gespeeld. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Die is niet heel slecht maar waanzinnig slecht. Het muzikaal onvermogen van die band komt hier weer ten volste tot zijn recht. Vooral die verschrikkelijke zanger is ronduit klote en ik vraag me af of hij het origineel wel kent. |
|
quote: Tijdens die solo bedoel je? Volgens mij draait de geluidsman hem er gewoon te laat in. |
|
quote: +1 Kom op gasten... Je gaat toch niet de riffs van het origineel inkorten om er maar een rechttoe-rechtaan hiphopbeat onder te kunnen leggen? |
|
Smaken verschillen, ik vind het niet slecht klinken ofzo.. En again, ik luister liever naar de LB uitvoering dan Frantic door Metallica zelf Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb nu een paar nummers van dar Rock am Ring optreden gezien en kan niet anders zeggen dan dat het vet is. Ze spelen lekker fanatiek. Gaaf. |
|
quote: tijdje terug was er ook telkens zo'n jankdoos-versie van nothing else matters op de radio... echt te verschrikkelijk voor woorden "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ben het er helemaal mee eens eigenlijk Je moeder. |
|
waarvoor dank signature |
|
Ik heb niet de beelden, maar de audio versie van Rock am Ring eens binnengetrokken. Heerlijk dat ze weer zo vlammen. Alleen vind ik wel dat Hetfield's zang er niet bepaald beter op geworden is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |